Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Black Ops


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-GlDE6z

En ting, jeg mente ikke at du var innkompetent, jeg bare mente at det spillet er latterlig lett :). Uansett, vil du bare ha glede i spill så er det ett bra spill for deg. Kan få frem et smil i hver eneste oppegående sjel :)

Endret av Slettet-GlDE6z
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

En ting, jeg mente ikke at du var innkompetent, jeg bare mente at det spillet er latterlig lett :). Uansett, vil du bare ha glede i spill så er det ett bra spill for deg. Kan få frem et smil i hver eneste oppegående sjel :)

Hvorfor krangler jeg, når det ikke er noe å krangle over?

Muligens jeg er for trøtt til å forstå innlegg uten å ta dem som fientlige? Klokka er mye, og jeg skal jo på skole i morgen. Vet du hva? Jeg legger meg! Det skal jeg gjøre med en gang.

 

EDIT: God natt :)

Endret av kjermy
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z

En ting, jeg mente ikke at du var innkompetent, jeg bare mente at det spillet er latterlig lett :). Uansett, vil du bare ha glede i spill så er det ett bra spill for deg. Kan få frem et smil i hver eneste oppegående sjel :)

Hvorfor krangler jeg, når det ikke er noe å krangle over?

Muligens jeg er for trøtt til å forstå innlegg uten å ta dem som fientlige? Klokka er mye, og jeg skal jo på skole i morgen. Vet du hva? Jeg legger meg! Det skal jeg gjøre med en gang.

 

EDIT: God natt :)

Gjør det :) (Høstferie jeg :cool: .)

Lenke til kommentar

Synes det er bra at de har fjernet/forbedret de tingene som irriterte mange fra mw2, men det er vel ganske vanskelig og finne ut hva alle synes er bra eller dårlig. For min del var det irriterende at Marathon og ninja er på samme perk, for da må jeg velge en av de til en rusher class istedenfor standard Mara - LW - ninja, men jeg er happy for at jeg kan ha SoH og scavenger, eller marathon og scavenger, som regel de jeg må velge mellom. Det er mye snakk om perks, hva som er bra og dårlig at ble fjernet eller ble med videre. Etter hva jeg så i videoen så jeg at Ghost/cold blood gir det det samme som før, men det står ingenting om at navnet ditt forsvinner på mouseover/analogstickover? Håper det blir redname på fiender, er ikke noe fan av Dead mans glitch.

 

Etter at wall of text vil jeg fram til at det er klin umulig og gjøre alle spillere happy, så regn med at det kommer til å bli irritasjons momenter, men i forhold til IW håper jeg at treyarch klarer og høre på communitien og forandre på helt håpløse bugs og feil, for min del hadde mw2 vært mye bedre hvis de kun hadde endra på en enkelt ting.

Lenke til kommentar

 

Hutch: Check in time. Who else is stoked that in Black Ops, Killstreaks don't add to killstreaks? Recoil is back? No unlimited sprint? No tac insert in FFA? 3-4 bullets to kill? No commando? No danger close? No OMA? Scavenger not replenishing explosives? Good players will do good, bad players will do bad. This will be the true successor to CoD4, mark my words :D

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...