Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 (endret) En ting, jeg mente ikke at du var innkompetent, jeg bare mente at det spillet er latterlig lett . Uansett, vil du bare ha glede i spill så er det ett bra spill for deg. Kan få frem et smil i hver eneste oppegående sjel Endret 10. oktober 2010 av Slettet-GlDE6z Lenke til kommentar
kjermy Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 (endret) En ting, jeg mente ikke at du var innkompetent, jeg bare mente at det spillet er latterlig lett . Uansett, vil du bare ha glede i spill så er det ett bra spill for deg. Kan få frem et smil i hver eneste oppegående sjel Hvorfor krangler jeg, når det ikke er noe å krangle over? Muligens jeg er for trøtt til å forstå innlegg uten å ta dem som fientlige? Klokka er mye, og jeg skal jo på skole i morgen. Vet du hva? Jeg legger meg! Det skal jeg gjøre med en gang. EDIT: God natt Endret 10. oktober 2010 av kjermy Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 En ting, jeg mente ikke at du var innkompetent, jeg bare mente at det spillet er latterlig lett . Uansett, vil du bare ha glede i spill så er det ett bra spill for deg. Kan få frem et smil i hver eneste oppegående sjel Hvorfor krangler jeg, når det ikke er noe å krangle over? Muligens jeg er for trøtt til å forstå innlegg uten å ta dem som fientlige? Klokka er mye, og jeg skal jo på skole i morgen. Vet du hva? Jeg legger meg! Det skal jeg gjøre med en gang. EDIT: God natt Gjør det (Høstferie jeg .) Lenke til kommentar
Katten Geir Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 Synes det er bra at de har fjernet/forbedret de tingene som irriterte mange fra mw2, men det er vel ganske vanskelig og finne ut hva alle synes er bra eller dårlig. For min del var det irriterende at Marathon og ninja er på samme perk, for da må jeg velge en av de til en rusher class istedenfor standard Mara - LW - ninja, men jeg er happy for at jeg kan ha SoH og scavenger, eller marathon og scavenger, som regel de jeg må velge mellom. Det er mye snakk om perks, hva som er bra og dårlig at ble fjernet eller ble med videre. Etter hva jeg så i videoen så jeg at Ghost/cold blood gir det det samme som før, men det står ingenting om at navnet ditt forsvinner på mouseover/analogstickover? Håper det blir redname på fiender, er ikke noe fan av Dead mans glitch. Etter at wall of text vil jeg fram til at det er klin umulig og gjøre alle spillere happy, så regn med at det kommer til å bli irritasjons momenter, men i forhold til IW håper jeg at treyarch klarer og høre på communitien og forandre på helt håpløse bugs og feil, for min del hadde mw2 vært mye bedre hvis de kun hadde endra på en enkelt ting. Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Hutch: Check in time. Who else is stoked that in Black Ops, Killstreaks don't add to killstreaks? Recoil is back? No unlimited sprint? No tac insert in FFA? 3-4 bullets to kill? No commando? No danger close? No OMA? Scavenger not replenishing explosives? Good players will do good, bad players will do bad. This will be the true successor to CoD4, mark my words Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Er Hutch den dusten fra machinima? Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 han er den kuleste av de fra machinima ihvertfall. skjønner ikke greia med de videoene de lager, de har bare above average skill, og snakker om alt mulig random ting. hva er pointet liksom? 1 Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Sant. Skjønner ikke hvorfor jeg har subscriba engang. De spammer ned med teite filmer fra blant annet Dead Rising 2. Mw2, Halo osv. Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Han ser skummel ut. Den "beste" fra machinima er fyren bak "how to annoy people in mw2. Beste video noen fra machinima noensinne har lagd. Machinima er bare "MW2 gameplay with commentary".. det er kjedelig. Kankskje også "halo reack gameplay with commentary" nå men. Pixel enemy og GPX(elns) er like dårlig. Lenke til kommentar
danielch Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Hutch er jo bare.. AWESOME Lenke til kommentar
danielch Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Alt han sier, egentlig. Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Daså. Er lei "commentaries" jeg. Med unntak av "OperatorPerry" noen av hans er gode. Og denne: http://www.youtube.com/watch?v=DExT3ZWs6Vs 1 Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 11. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2010 Hører ikke det der til MW2-tråden Jevrio? Lenke til kommentar
danielch Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 (endret) Daså. Er lei "commentaries" jeg. Med unntak av "OperatorPerry" noen av hans er gode. Og denne: http://www.youtube.com/watch?v=DExT3ZWs6Vs HAHAHAHHAHA! Den var AWESOME =D "This should be on machinima" "I am on Machinima" "HAHAHHAHAHAH" Endret 11. oktober 2010 av Enquad Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 12. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2010 Singelplayer traileren ser ganske bra ut! Føler spillets enspiller del kommer til å være episk. Lenke til kommentar
mhen93 Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 (endret) Noo! 1887! og den ser helt lik ut som i mw2! Håper det hvertfall ikke er akimbo, selv om han her også holder den på strak arm! EDIT: snøskutere her også, ser likere og likere ut... Endret 12. oktober 2010 av mhen93 Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 de kan jo endre statsen da? Lenke til kommentar
Canaye Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 HVORFOR er det ikke prestige edition til pc -.- nedtur for meg som elsker pc .. Å radiostyrte ting Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Synes det er bra jeg. Om det heller er lang vei til level 55 eller hva det er, og ikke slik at du kan "runne" multiplayer'n 10 ganger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå