Elefantmesteren Skrevet 29. april 2011 Del Skrevet 29. april 2011 http://www.arcticnova.org/no/article/5846 ENDELIIIIIIIIIIIIIIIG! stun nade er lov, hah... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 29. april 2011 Del Skrevet 29. april 2011 http://www.arcticnova.org/no/article/5846 ENDELIIIIIIIIIIIIIIIG! stun nade er lov, hah... derfor jeg spiller med decerto regler. Lenke til kommentar
sureup Skrevet 29. april 2011 Del Skrevet 29. april 2011 (endret) Kjipt å bli bannet hele tiden, spesielt når det er favoritt serverne... Selv så spiller jeg mest DOM og nå er det nesten bare 24/7 nuketown servere igjen... edit: noen som har ip til en god barebone server som ikke er SD? Endret 29. april 2011 av sureup Lenke til kommentar
Rostad Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 Kunne de fjerne, sniper, motion sensor, Helikopter som man kan styre, eksplosive VÅPEN(uten om de only Anti-air), Turret. Da kunne brått spillet fått en ny vending Hvorfor i huleste skulle de fjerne sniping? hah 2 Lenke til kommentar
Woltox Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 Kunne de fjerne, sniper, motion sensor, Helikopter som man kan styre, eksplosive VÅPEN(uten om de only Anti-air), Turret. Da kunne brått spillet fått en ny vending Hvorfor i huleste skulle de fjerne sniping? hah Ehm, med sniper så camper man... Lenke til kommentar
dredg Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 Haha, utrolig at folk gidder å spille skytespill i det hele tatt når de ikke tåler å bli skutt! 1337 kids vil jo helst ha et spill hvor man kun har Ballistic Knife, Tomahawk og armbrøst med marthon og lightweight som eneste perks. Kuler er jo feigt! Lenke til kommentar
Konamixx Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 Ehm, med sniper så camper man... Fantastisk argument. Folk camper med alt av våpen. 1 Lenke til kommentar
Woltox Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 Ehm, med sniper så camper man... Fantastisk argument. Folk camper med alt av våpen. Mest med sniper, pga. vil du ha one shoot, må du faktisk passe på å treffe riktig. Lenke til kommentar
danielch Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 (endret) Ehm, med sniper så camper man... Fantastisk argument. Folk camper med alt av våpen. Mest med sniper, pga. vil du ha one shoot, må du faktisk passe på å treffe riktig. Flere somløper rundt med en sniper enn å sitte i ett hjørne med en Shotgun og Motion Sensor.. Endret 2. mai 2011 av Enquad Lenke til kommentar
Woltox Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 Ehm, med sniper så camper man... Fantastisk argument. Folk camper med alt av våpen. Mest med sniper, pga. vil du ha one shoot, må du faktisk passe på å treffe riktig. Flere somløper rundt med en sniper enn å sitte i ett hjørne med en Shotgun og Motion Sensor.. Jeg spiller på xbox. Der sitter de med sniper å camper. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 Ehm, med sniper så camper man... Fantastisk argument. Folk camper med alt av våpen. Mest med sniper, pga. vil du ha one shoot, må du faktisk passe på å treffe riktig. Flere somløper rundt med en sniper enn å sitte i ett hjørne med en Shotgun og Motion Sensor.. Jeg spiller på xbox. Der sitter de med sniper å camper. Jeg spiller på xbox. Der sitter de ikke å camper, det er det som irriterer meg. At de ikke gjør noe for laget, men men, så feil kan jeg ta. Lenke til kommentar
Woltox Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 Ehm, med sniper så camper man... Fantastisk argument. Folk camper med alt av våpen. Mest med sniper, pga. vil du ha one shoot, må du faktisk passe på å treffe riktig. Flere somløper rundt med en sniper enn å sitte i ett hjørne med en Shotgun og Motion Sensor.. Jeg spiller på xbox. Der sitter de med sniper å camper. Jeg spiller på xbox. Der sitter de ikke å camper, det er det som irriterer meg. At de ikke gjør noe for laget, men men, så feil kan jeg ta. Men selv om jeg ser de, behøver ikke du å se de. Det er en god del som spiller på xbox, folk forandrer taktikk, fra match til match.. Så, men de jeg spiller mot, så ser jeg at de som har sniper, camper. Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 Har dere sitat- dilla hele gjengen eller? Lenke til kommentar
Woltox Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 Har dere sitat- dilla hele gjengen eller? Ja xD Lenke til kommentar
Flux1 Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 Funker ikke lenger å spille Wager på PC, har ikke kjøpt First Strike så blir jo sparket fra server hver gang. Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 Mhm, har spilt en del mer wager men's jeg venter på SnD serveren er oppe, kjedelig å måtte bli kastet ut Kan Vi ikke få high roller snart ? Lenke til kommentar
Flux1 Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 Mod Tools er jo bekreftet en eller annen gang i mai. Så da kan PC gjennopplives gleder meg. 2 Lenke til kommentar
Woltox Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Noen som spiller xbox her/ har fått den nyee map packen? Den zombien er morsom Lenke til kommentar
mhen93 Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 Mod Tools er jo bekreftet en eller annen gang i mai. Så da kan PC gjennopplives gleder meg. Er det bekreftet av Trayarch? kilde? har ikke fult med i det siste Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå