dredg Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 Jeg spiller på PC så det er dedikerte servere, så der skal det vel ikke være så ille vel? Skal prøve å legge ut den 62-3 runden nå. Lenke til kommentar
mhen93 Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 Jeg spiller på pc og for meg er det helt ubrukelig (Singleplayer/zombie lagger kjelden da) Men da en kamerat av meg lånte black ops + steam accounten på sim pc funket det helt fint. Lenke til kommentar
dredg Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 Hva slags hardware har du da, kanskje det er det som er problemet? Når jeg så gameplayet så var det ikke så veldig imponerende akkurat men nå har jeg da lagt den ut. Videokvaliteten ble ikke helt bra heller med det capture programmet. Men men skitt au http://www.youtube.com/watch?v=Yud1Exsv760 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 Får du noen gang hitmarkere med stakeout? Jeg får det nærmere hele tiden. Lenke til kommentar
dredg Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 Mener du at du treffer men ikke får kill? Skjer ofte det Tror jeg må finne et annet program til å ta opp med for det der var ille... Lenke til kommentar
magiQ Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 Mener du at du treffer men ikke får kill? Skjer ofte det Tror jeg må finne et annet program til å ta opp med for det der var ille... Bruk fraps Lenke til kommentar
dredg Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 Ja prøvde den først men det koster jo 37$ for å ta opp noe mer enn 30 sekunder. Og jeg skal jo ikke legge ut filmer på heltid, tror jeg... Lenke til kommentar
magiQ Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 Ja prøvde den først men det koster jo 37$ for å ta opp noe mer enn 30 sekunder. Og jeg skal jo ikke legge ut filmer på heltid, tror jeg... Uten at jeg skal oppfordre til noe, så finnes det jo andre steder å laste ned.. :> 1 Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 arrrrrghhh! Packa punch crossbow trohpyet på zombie er jo helt umulig!!! :'( Lenke til kommentar
mhen93 Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 (endret) Hva slags hardware har du da, kanskje det er det som er problemet? Nå har ikke jeg så mye greie på sånt, men jeg kjører MW2, BF:BC2 og MOH:2010 helt uten problemer så det skal ikke være der problemet ligger.. EDIT: imponerende spillt men jeg så da sannelig at du døde 3 ganger? Sant, du sa det.. var jeg som leste 2 hver gang uten å legge merke til det Endret 9. april 2011 av mhen93 Lenke til kommentar
dredg Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 Bare vet at kompiser med Core2 duo/quad har masse problemer med BO. Mens alle mine 3 maskiner med Core i5 CPU kjører det helt glatt. Takker for det Har hatt noen "perfekte" runder opp gjennom blandt annet en 52-0, skal lage video neste gang jeg får en runde med smultring. Lenke til kommentar
Razorlight Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 arrrrrghhh! Packa punch crossbow trohpyet på zombie er jo helt umulig!!! :'( Hvis det er det med å drepe zombies ved å treffe en lagkamerat, vil jeg anbefale å prøve å få tak i monkies i boksen, kaste ut, be kameraten din stille seg midt i, og skyt han før apa sprenges. Var slik jeg fikk det til. Lenke til kommentar
Flux1 Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 Noen som vet Decerto FFA reglene for PC? Skal være med på BO turneringen på The Gathering og vil gjerne øve litt med de reglene før TG. Her er linken som er på den offisielle siden, men jeg får ikke sett dem http://www.decerto.net/showthread.php?31376-Decerto-V3-Rules-Feedback&p=640608#post640608 Lenke til kommentar
mhen93 Skrevet 13. april 2011 Del Skrevet 13. april 2011 Bare vet at kompiser med Core2 duo/quad har masse problemer med BO. Mens alle mine 3 maskiner med Core i5 CPU kjører det helt glatt. Takker for det Har hatt noen "perfekte" runder opp gjennom blandt annet en 52-0, skal lage video neste gang jeg får en runde med smultring. javel.. er faktisk ikke sikker på ha jeg har Gleder meg til neste video. Når jeg får rota meg til å finne youtube brukeren min skal jeg subscribe deg Lenke til kommentar
WeeDLY Skrevet 13. april 2011 Del Skrevet 13. april 2011 Noen som vil legge meg til på PS3 KakemannNO, fint om du nevner at du er fra diskusjon.no. Grunnen til dette er at jeg vil bli kjent med flere norske som er gode Black Ops, blitt litt lei av å "bære" laget, selv om min W/L er ganske dårlig. Ville vært morsomt å funnet noen jeg kan spille en del med i påskeferien. PS: Om du har mic er ikke det noen ulempe. W/L 1.10 K/D 1.66 Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 13. april 2011 Forfatter Del Skrevet 13. april 2011 Når er neste dobbel XP helg på Xbox? Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 13. april 2011 Del Skrevet 13. april 2011 vil tippe rundt 5 mai. Da de nye mapene kommer. Lenke til kommentar
WeeDLY Skrevet 13. april 2011 Del Skrevet 13. april 2011 Får vi (PS3) Map packen likt eller 1 måned etterpå? Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 13. april 2011 Del Skrevet 13. april 2011 Ingenting som er bekreftet om den kommer til PC eller PS3. Det står "Xbox only". Mulig den kommer, men så vidt jeg vet har ikke Treyarch sagt noen ting angående å slippe den til andre enheter. Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 13. april 2011 Del Skrevet 13. april 2011 på den DLC-poster greia står det "first on xbox", mao banene kommer til pc & ps3 og. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå