Tor Rasmussen Skrevet 25. mars 2011 Del Skrevet 25. mars 2011 ^^^^^^^Endelig en skikkelig commentary der han snakker om det som skjer på skjermen. Stå på Kimmy J. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 25. mars 2011 Del Skrevet 25. mars 2011 Det er dobbel xp weekend. Men kun for PC gamere. http://www.callofduty.com/intel/452 Lenke til kommentar
Woltox Skrevet 25. mars 2011 Del Skrevet 25. mars 2011 Når xbox fikk map packen fikk ikke alle dubble xp da? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 25. mars 2011 Del Skrevet 25. mars 2011 Når xbox fikk map packen fikk ikke alle dubble xp da? JO Lenke til kommentar
danielch Skrevet 25. mars 2011 Del Skrevet 25. mars 2011 (endret) [RMV] Endret 25. september 2017 av danielc^ Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 25. mars 2011 Del Skrevet 25. mars 2011 Tenkte å utnytte denne dobbel xp weekend, men av en eller annen grunn hakker det uansett hvilken grafikk/oppløsning jeg velger :/ Er ikke uspillbar men svært irriterende, andre som har merket noe lignende etter patchen? Lenke til kommentar
AndyBay Skrevet 25. mars 2011 Del Skrevet 25. mars 2011 Tenkte å utnytte denne dobbel xp weekend, men av en eller annen grunn hakker det uansett hvilken grafikk/oppløsning jeg velger :/ Er ikke uspillbar men svært irriterende, andre som har merket noe lignende etter patchen? Ingen problemer her, men er det andre som brukte evigheter på å laste ned DLC'en Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 25. mars 2011 Del Skrevet 25. mars 2011 ign har laget en artikkel om "black ops loadout of the pros". som visstnok er famas med red dot, stun-nades og claymore. f**kings lol. http://xbox360.ign.com/articles/115/1157685p1.html Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 26. mars 2011 Del Skrevet 26. mars 2011 Fikset litt av problemet ved å øke på noen tall i console, men forsatt litt problemer. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 26. mars 2011 Del Skrevet 26. mars 2011 (endret) Har fortsatt problemer med BO til PC. Har ikke en versting av en PC, men har gode nok komponenter til å dra spillet på minst medium (vil jeg tro). Spiller MW2, CSS, WoW i oppløsningen 1680x1050 uten noen problemer. Sykt irriterende i grunn. Spilte det 1-2 dager, og etter det har jeg ikke giddet å prøve det ordentlig. Har fyrt opp combat training nå og da for morro skyld, men sliter fortsatt med FPS-lagg. Hjelp mottas med takk! Har prøvd å kjøre spillet i 640x480 med alt på low, men fortsatt dårlig FPS... Endret 26. mars 2011 av Zeromac Lenke til kommentar
pxK Skrevet 26. mars 2011 Del Skrevet 26. mars 2011 Du kan ha verdens beste pc og du vil enda ikke ha en stabil fps i black ops. Lenke til kommentar
Woltox Skrevet 26. mars 2011 Del Skrevet 26. mars 2011 Hvorfor "huff"? Dere fikk da DLCen 2 måneder før PC brukerene, samt at spillet var uspillbart for de fleste, de første månedene.. Og hvor blir det av mod tools? HAHA. Men vil ha dubble xp igjenn Lenke til kommentar
danielch Skrevet 26. mars 2011 Del Skrevet 26. mars 2011 Og nå har de patcha quickscoping på PC ved ett "uhell" <---- I følge Treyarch DEV-teamet.. Lenke til kommentar
AndyBay Skrevet 26. mars 2011 Del Skrevet 26. mars 2011 Du kan ha verdens beste pc og du vil enda ikke ha en stabil fps i black ops. Eg kan ikkje akkurat si meg enig der da eg har helt stabil FPS, og har ikkje blant dei beste PCne. Lenke til kommentar
Woltox Skrevet 27. mars 2011 Del Skrevet 27. mars 2011 Huff, nå husker jeg hvorfor jeg sluttet å spille cod4. Alle 10-20 matchene jeg spilte idag var det alt fra 3-6 QS/NS på det andre laget, så kjedelig. Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 27. mars 2011 Del Skrevet 27. mars 2011 Kan ikke helt skjønne at proffene skal bruke M1911 i BO. Den og makaroven har jo ingen fordeler over de tre andre. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 27. mars 2011 Del Skrevet 27. mars 2011 proffene bruker python. Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 29. mars 2011 Del Skrevet 29. mars 2011 Noen som har lyst å hjelpe med pack a punch crossbow trohpyet i zombie? Prøvd alt for lenge nå Hadde det nesten, ved å få crossbowen på lvl8 og raygun på lvl9. Men seff greide de tre andre å dø i starten av lvl 11, og jeg hadde ingen sjangs. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 29. mars 2011 Del Skrevet 29. mars 2011 (endret) Noen som har lyst å hjelpe med pack a punch crossbow trohpyet i zombie? Prøvd alt for lenge nå Hadde det nesten, ved å få crossbowen på lvl8 og raygun på lvl9. Men seff greide de tre andre å dø i starten av lvl 11, og jeg hadde ingen sjangs. Kjøper dere juggernaut? Er det noen på Xbox som er en gruppe på 3-4 som er litt erfarne og som vil ha en treningsmatch? Helst search and destroy med GB regler, vet du ikke hva GB reglene er så er det ikke vits. Er lei av å spille mot britiske drittunger som trash talker hele tiden, og ikke minst sponger som faen. Endret 29. mars 2011 av Slettet-GlDE6z Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå