Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 Fordi det ble ny host, for hver nye host kommer det ny i recent games. Lenke til kommentar
Razorlight Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 Noen som vet om det blir dobbel-XP i helga, siden det kommer Map-packs til PC? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 Tviler sterkt, men kanskje. Lenke til kommentar
Razorlight Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 Første montagen til en venn av meg. Var faktisk det aller første han lagde i Sony Vegas. Check it out! Lenke til kommentar
seblar Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 (endret) Første montagen til en venn av meg. Var faktisk det aller første han lagde i Sony Vegas. Check it out! Feil tråd kanskje? Endret 22. mars 2011 av BlueB0y Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 Nja, er litt Black Ops gameplay der også. Uansett - who cares? BlastFM reklamerer med sine BO videoer i MW2-tråden også. All PR er god PR. Lenke til kommentar
Razorlight Skrevet 23. mars 2011 Del Skrevet 23. mars 2011 Noen som vet om det blir dobbel-XP nå i helga siden Map-pack 1 lanseres til PC? Lenke til kommentar
Berniy Skrevet 23. mars 2011 Del Skrevet 23. mars 2011 Det finner vi ut, Treyarch lovet oss dobbelt så mange Bonus Xp weekends i Black Ops en det det var i MW2 Lenke til kommentar
Woltox Skrevet 23. mars 2011 Del Skrevet 23. mars 2011 Er det bare meg eller er det fail å kalle seg ting som "Pro,navn på våpen"? For eksempel, "ProM16 killed you with aug" xD Og herme etter optic folka, med navn. Lenke til kommentar
Flux1 Skrevet 23. mars 2011 Del Skrevet 23. mars 2011 Første montagen til en venn av meg. Var faktisk det aller første han lagde i Sony Vegas. Check it out! beklager, men er så lei montages med sniper. Spesielt fra MW2. Men, greit innhold var det vel. Lenke til kommentar
Woltox Skrevet 23. mars 2011 Del Skrevet 23. mars 2011 Det som også er med montager er at du veit aldri om det er fikset eller ikke. For alt du veit så kjenner personen som dreper, personen som dør. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 23. mars 2011 Del Skrevet 23. mars 2011 Det som også er med montager er at du veit aldri om det er fikset eller ikke. For alt du veit så kjenner personen som dreper, personen som dør. Livets store mysteriet. Lenke til kommentar
Woltox Skrevet 23. mars 2011 Del Skrevet 23. mars 2011 Jepp, egentlig hvorfor ta bryet med å lage en montage "ohh, jeg kan noe 10.000andre personer kan bedre enn meg " Når det gjelder cod så er det faktisk sant at folk sitter timevis for å lære seg NS/QS. Likte Cod 4/WaW dager da man kunne se folk bruke noe annet en sniper på videoer Lenke til kommentar
Woltox Skrevet 23. mars 2011 Del Skrevet 23. mars 2011 xD Mw2 hardcore = bilde over Lenke til kommentar
BlastFM Skrevet 24. mars 2011 Del Skrevet 24. mars 2011 Nja, er litt Black Ops gameplay der også. Uansett - who cares? BlastFM reklamerer med sine BO videoer i MW2-tråden også. All PR er god PR. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 24. mars 2011 Del Skrevet 24. mars 2011 Hehe, noen har blitt pwned skikkelig her ser det ut som :!: Lenke til kommentar
Vetikkeheltjeg Skrevet 25. mars 2011 Del Skrevet 25. mars 2011 Yayy, dobbel XP.. Vet ikke helt om jeg skal gidde å gjøre siste prestigen, siden jeg er på 14 nå og har de gull cammoene jeg trenger. Er det dobbelt med cod points når det er dobbel xp? Og når blir first strike aktivert? Må jeg installere noe elns? Ser ingen install button på steam Lenke til kommentar
branick Skrevet 25. mars 2011 Del Skrevet 25. mars 2011 Føler at dedikerte servere ikke akkurat er en gevinst, men mulig det bare er meg? Slik så serverlista ut på denne fronten ihvertfall. Greit, jeg har satt på filter mot: -Fulle servere -Tomme servere -Hardcore -Team damage Alle porter er åpnet korrekt, men allikevel da? Én tysk og én engelsk server (begge er forøvrig nuketown som jeg ikke liker mer enn uglebæsj, men det er nå ikke sakens kjerne i denne omgang), og resten amerikanske servere. Noen smarte tips og triks for å finne flere lokale servere som noen vil dele? Lenke til kommentar
Liten Viking Skrevet 25. mars 2011 Del Skrevet 25. mars 2011 http://www.youtube.com/watch?v=-_E5PeU0l3M Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå