Elefantmesteren Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 på pc-versjonen av mw2 er det alltid rundt 70 stykker som er på objective barebones.. er så lite folk at det ikke går an å spille en gang. greia med å se at mw2 er et drittspill, er at alle tidligere cod-spill har vært ganske bra, og mw2 så ut til å bli noe helt sykt. og så hadde det masse feil som irriterte hardcore-spillerne, og IMO ødela kanskje 50% av spillopplevelsen. skjønner jo at noobs liker det, spillet blir jo bare mer moro for de, når du har noobtube, commando og alle andre no-skill greiene. det, pluss at alle har mw2, er vel grunnen til at så mange sier det suger. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 (endret) Bandreas@ Akkurat det du sier der er jeg så hundre prosent enig i og det er det jeg har prøvd og få frem. Men her er det folk sier: Enquad, gå vekk fra denne tråden dersom alt du vil snakke om er møkket MW2. Møkket? Det er absolutt ikke et møkkaspill, det er heller ikke det beste, på den balanserte måten eller realistiske måten. Men det er langt, langt ifra et møkkaspill. Et møkkaspill har desverre ikke 500 000 spillere innpå nærmere hele tiden. Dette er også bare regnet i Europa så du kan jo tenke deg resten av verden. Jeg ser ikke på meg som en fanboy, fanboy av CS:S maybe, men ikke mw2. Uansett så er det ikke et møkkaspill og det er utrolig vanskelig og få det inn i noen evneveike idioter her på forumet. Og jo, black ops blir likt mw2, og jeg gleder meg til å se 1-2 uker etter release hva dere sier da. Det Treyarch gjør er å fikse på noen feil, de lager ikke et nytt spill. Enten godta det eller fortreng det. Du er trang i nøtten du. INGEN her sier MW2 er ett møkkaspill fordi det er dårlig. Det folk prøver å få fram er at det er ting i spillet som de har sagt de skal fikse, og de ikke har gjort noe med. Det finnes mye bra med MW2, og jeg mener det hadde vært ett av de kanskje beste FPS spillene der ute hadde det ikke vært for noobtubing, OMA, commando, spawnsystemet, og ett par andre grusome ting! Black Ops kommer til å fikse feil, og gjøre det bra igjen!(Håper jeg). MW2 suger fordi det er brukket. Du er en av få i gaming communityet som mener at det er helt rått. Spillet er og blir broken. Og Treyarch lager ett nytt spill, bare vent å se. Get over it, og slutt å mas om MW2 her inne. Hvis du vil snakke om hvor herlig dette clusterfucket av ett spill er, gå inn i MODERN WARFARE 2 tråden, og ikke prat mer om det her inne. Prat heller om hva du gleder deg til å se i Black Ops osv, eller bare være stille. Det du gjør nå er bare å skape mer faen i tråden. Nei, jeg er ikke trang i nøtten. Du snakker gjentatte ganger om mw2 og at det er et dritt spill osv, du sier ikke deler av det. Det eneste du sier er selve spillet. Blir mw2 nevnt i det hele tatt i denne tråden går du helt berserk og sier det er et dritt spill. Det er kun det jeg irriterer meg over, jeg syntes ikke det er veldig bra spill, men jeg syntes heller ikke det er et dritt spill. Du må kunne takle en diskusjon om mw2 og black ops for mye av mw2 er med i black ops. Bare se på Perks listen. Ingenting annet er å diskutere i denne tråden så det skader ikke at den er litt aktiv av diskusjon for forgjengeren og black ops i neste hver post. Du skal bare se at når Modern Warfare blir tatt opp i Mw2 tråden så klikker ikke de aktive personene der fordi det ikke har noe med mw2 og gjøre. Og nei, Black ops blir 70% likt mw2 og 30% likt Waw, det eneste de gjør er å mikse spill sammen. IW er de som gjor noe med spillene, om det var grafikken eller gameplayet. Bare håper at det resterende IW på en eller annen måte lager det neste spillet etter Black ops. Endret 9. oktober 2010 av Slettet-GlDE6z Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 på pc-versjonen av mw2 er det alltid rundt 70 stykker som er på objective barebones.. er så lite folk at det ikke går an å spille en gang. greia med å se at mw2 er et drittspill, er at alle tidligere cod-spill har vært ganske bra, og mw2 så ut til å bli noe helt sykt. og så hadde det masse feil som irriterte hardcore-spillerne, og IMO ødela kanskje 50% av spillopplevelsen. skjønner jo at noobs liker det, spillet blir jo bare mer moro for de, når du har noobtube, commando og alle andre no-skill greiene. det, pluss at alle har mw2, er vel grunnen til at så mange sier det suger. Hæ? Var World at War bra? Lenke til kommentar
danielch Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 Nei, WaW sugde. IW utvikler grafikkmotoren generelt fordi det er IW som skapte den. Treyarch gjør en del endringer i grafikkmotoren mens dem jobber med spillene, men det er ikke store greiene. Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 (endret) berZerk: fact: codwaw ble laget av ca. 1/3 av treyarch, de andre folka laget et spiderman-spill og et james bond-spill samtidig. nå jobber alle folkene på black ops. og de har gjort mye bra med spillet. dedis igjen, zombies blir nok mye bedre coop enn spec ops, spillet ser mye mer balansert ut, theater-mode, wage-matches, perk-listen ser mye bedre ut enn i tidligere cod-spill, killstreaks blir ikke en evig loop slik som i tidligere cod-spill (få en ks, den gir deg en neste, den gir deg enda en neste, du dør, fbuker streaks du fikk forrige liv og gjør hele greia om igjen), de har forbedret champaign (du kan f.eks styre helikopter selv nå), og mer. black ops har lik grafikk som mw2, men grafikken i mw2 var noe av det beste i spillet, så ser ikke problemet i at de bruker tiden på annet. foruten grafikken blir det et helt nytt cod-spill, og ikke bare en "re-skin", slik som waw. på pc-versjonen av mw2 er det alltid rundt 70 stykker som er på objective barebones.. er så lite folk at det ikke går an å spille en gang. greia med å se at mw2 er et drittspill, er at alle tidligere cod-spill har vært ganske bra, og mw2 så ut til å bli noe helt sykt. og så hadde det masse feil som irriterte hardcore-spillerne, og IMO ødela kanskje 50% av spillopplevelsen. skjønner jo at noobs liker det, spillet blir jo bare mer moro for de, når du har noobtube, commando og alle andre no-skill greiene. det, pluss at alle har mw2, er vel grunnen til at så mange sier det suger. Hæ? Var World at War bra? bortsett fra zombies og bolt-actions, så var det mest en expantion. men les det over. Endret 9. oktober 2010 av knekkebrødmedost Lenke til kommentar
Konamixx Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 Zombies bedre enn spec ops?? I think not. Spec ops var helt utrolig bra, og mye, mye bedre enn zombiene fra WaW.Zombie saken blir sikkert bra, men tviler på det når opp til spec ops. Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 spec ops var bare noen singleplayer-oppdrag med 2-player. zombies i waw var bare en "bonus", i black ops skal det bli en egen del av spillet, og har vel et dedikert team også? (sikker på at lamia sa de hadde et dedikert coop-team) Lenke til kommentar
mhen93 Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 (endret) Hæ? Var World at War bra? Nei, WaW sugde. IW utvikler grafikkmotoren generelt fordi det er IW som skapte den. Treyarch gjør en del endringer i grafikkmotoren mens dem jobber med spillene, men det er ikke store greiene. Nei WaW sugde ikke! Multiplayeren i WaW sugde kanskje, men Coop delen var kjempe bra! Den Spec Ops delen i mw2 var morsom første gangen, Coop delen i waw er morsom maaange ganger. + at på PC er det støtte for mods som gjør at det kan bli enda mer variasjon og morsomt enda flere ganger. Endret 9. oktober 2010 av mhen93 Lenke til kommentar
Konamixx Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 spec ops var bare noen singleplayer-oppdrag med 2-player. zombies i waw var bare en "bonus", i black ops skal det bli en egen del av spillet, og har vel et dedikert team også? (sikker på at lamia sa de hadde et dedikert coop-team) Det må være det dummeste jeg har hørt. Selv om oppdragene var lokalisert i samme områder som enspiller kampanjen foregikk var de langt fra singelplayerbaner med co-op. Alle var designet spesifikt for 2 spillere som en fullverdig co-op opplevelse. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 (endret) Hæ? Var World at War bra? Nei, WaW sugde. IW utvikler grafikkmotoren generelt fordi det er IW som skapte den. Treyarch gjør en del endringer i grafikkmotoren mens dem jobber med spillene, men det er ikke store greiene. Nei WaW sugde ikke! Multiplayeren i WaW sugde kanskje, men Coop delen var kjempe bra! Den Spec Ops delen i mw2 var morsom første gangen, Coop delen i waw er morsom maaange ganger. + at på PC er det støtte for mods som gjør at det kan bli enda mer variasjon og morsomt enda flere ganger. Hæ? Special Ops har jeg 69 stjerner på to brukere, og jeg holder på med min tredje. Det blir faktisk ikke kjedelig og man kan spille med det på teamspeak eller lan, like gøy uansett. Banene og oppdragene var jo himmelen selv om jeg kunne ønske det var flere baner og at det var litt vanskeligere. Multiplayeren på Waw sugde hestebæsj, den var veldig kjedelig. Syntes heller ikke Coop delen var bra, greide ikke å sitte i to-tre timer og spille det. Noe jeg fint greide med Special Ops, satt oppe i seks-syv timer med de siste banene, utrolig gøyt. Det du sa var bare bullshit. Endret 9. oktober 2010 av Slettet-GlDE6z Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 spec ops var bare noen singleplayer-oppdrag med 2-player. zombies i waw var bare en "bonus", i black ops skal det bli en egen del av spillet, og har vel et dedikert team også? (sikker på at lamia sa de hadde et dedikert coop-team) Det må være det dummeste jeg har hørt. Selv om oppdragene var lokalisert i samme områder som enspiller kampanjen foregikk var de langt fra singelplayerbaner med co-op. Alle var designet spesifikt for 2 spillere som en fullverdig co-op opplevelse. de var singleplayer-baner med andre objectives, f.eks "slå 5 waves med fiender" og "klar treningsoppdraget (fra ssdd) på kortest tid, med færrest skudd". noen baner var helt like de fra singleplayer, f.eks. den der du kjørte snowmobiles, mens et par andre var helt nye, f.eks. den broa du skulle over. Lenke til kommentar
mhen93 Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 Nei WaW sugde ikke! Multiplayeren i WaW sugde kanskje, men Coop delen var kjempe bra! Den Spec Ops delen i mw2 var morsom første gangen, Coop delen i waw er morsom maaange ganger. + at på PC er det støtte for mods som gjør at det kan bli enda mer variasjon og morsomt enda flere ganger. Hæ? Special Ops har jeg 69 stjerner på to brukere, og jeg holder på med min tredje. Det blir faktisk ikke kjedelig og man kan spille med det på teamspeak eller lan, like gøy uansett. Banene og oppdragene var jo himmelen selv om jeg kunne ønske det var flere baner og at det var litt vanskeligere. Multiplayeren på Waw sugde hestebæsj, den var veldig kjedelig. Syntes heller ikke Coop delen var bra, greide ikke å sitte i to-tre timer og spille det. Noe jeg fint greide med Special Ops, satt oppe i seks-syv timer med de siste banene, utrolig gøyt. Det du sa var bare bullshit. javel, vi har forskjellige meninger. Jeg syntes Spec ops var kjedlig etter et par runder, mens du syntes det er kjempe gøy og kan spille de mange ganger uten å bli lei. På WaW sin Co-op mode var det omvendt. Men den siste setningen kunne du droppa. Oppfør deg litt mer voksent neste gang. 1 Lenke til kommentar
kjermy Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 Elsker hvordan en tråd om CoD bare sprer hat. Litt som det gjør ellers i livet også. Fanboy-krig mellom de gamle CoD4-veteranene(For forklaringens skyld, vet det er relativt nytt, og det blir drøyt å bruke disse ordene) og de nye MW2-fanatikerene. Folk som hamrer i stykker venner og eiendeler fordi det er en med noobtube som klarer å drepe dem Hva om folk kunne slutte å krangle om noe så meningsløst? Selv om jeg hater omtrent alt med MW2, trenger jeg da ikke fyre meg på noen som sier meg imot? Slutt å krangle folkens, gled dere til Black Ops, og diskuter det heller. 1 Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 moro å krangle litt i mellom, vett Lenke til kommentar
danielch Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 Det er jo trossalt ett diskusjonsforum.. Lenke til kommentar
kjermy Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 (endret) Det er jo trossalt ett diskusjonsforum.. Er forskjell på å diskutere på en saklig måte, og det å kalle hverandre barnslige og å kalle andres meninger for bullshit. Men nå angriper jeg personer som diskuterer på feil (ifølge min mening, ikke nødvendigvis riktig), og da bør noen angripe meg for det. Og slik kan vi fortsette, til jeg blir sur og begynner å krangle. Tilbake til topic snart? EDIT: Forresten, legg merke til hvordan enkelte spill ikke gir folk glede, men kun irritasjon når de ikke klarer alt perfekt. Ett eksempel er CoD. Fifa har veldig lik effekt av og til, på de jeg kjenner hvertfall. Hvorfor er det slik? Bør ikke spill være glede og morro? Hvorfor fortsetter jeg med å være off-topic, når jeg ber andre om å holde seg on-topic? Hva er det for en hyklerisk ting å gjøre? Endret 10. oktober 2010 av kjermy Lenke til kommentar
Mariofrans Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 Håper Black ops blir awesome! Begynner å bli kraftig lei av MW2 nå! Gleder meg mest til ballistic knife og crossbow! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 (endret) Det er jo trossalt ett diskusjonsforum.. Er forskjell på å diskutere på en saklig måte, og det å kalle hverandre barnslige og å kalle andres meninger for bullshit. Men nå angriper jeg personer som diskuterer på feil (ifølge min mening, ikke nødvendigvis riktig), og da bør noen angripe meg for det. Og slik kan vi fortsette, til jeg blir sur og begynner å krangle. Tilbake til topic snart? EDIT: Forresten, legg merke til hvordan enkelte spill ikke gir folk glede, men kun irritasjon når de ikke klarer alt perfekt. Ett eksempel er CoD. Fifa har veldig lik effekt av og til, på de jeg kjenner hvertfall. Hvorfor er det slik? Bør ikke spill være glede og morro? Hvorfor fortsetter jeg med å være off-topic, når jeg ber andre om å holde seg on-topic? Hva er det for en hyklerisk ting å gjøre? Hvis du vil kun ha glede i spill kjøp Little Big Planet, derimot hvis man er helt inkompetent i spillverden så mestrer man ikke det heller. Endret 10. oktober 2010 av Slettet-GlDE6z Lenke til kommentar
kjermy Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 Det er jo trossalt ett diskusjonsforum.. Er forskjell på å diskutere på en saklig måte, og det å kalle hverandre barnslige og å kalle andres meninger for bullshit. Men nå angriper jeg personer som diskuterer på feil (ifølge min mening, ikke nødvendigvis riktig), og da bør noen angripe meg for det. Og slik kan vi fortsette, til jeg blir sur og begynner å krangle. Tilbake til topic snart? EDIT: Forresten, legg merke til hvordan enkelte spill ikke gir folk glede, men kun irritasjon når de ikke klarer alt perfekt. Ett eksempel er CoD. Fifa har veldig lik effekt av og til, på de jeg kjenner hvertfall. Hvorfor er det slik? Bør ikke spill være glede og morro? Hvorfor fortsetter jeg med å være off-topic, når jeg ber andre om å holde seg on-topic? Hva er det for en hyklerisk ting å gjøre? Hvis du vil kun ha glede i spill kjøpt Little Big Planet, derimot hvis man er helt inkompetent i spillverden så mestrer man ikke det heller. Jeg elsker dette her Her sitter vi på natta før en mandag, for å snakke dritt om hverandre. Hva sier det om oss? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå