Vetikkeheltjeg Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 (endret) Mistet nettop 7 lvler, som ikke vil komme tilbake.. FORBANNA FITTESPILL Endret 10. mars 2011 av XFXforce Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 Mistet nettop 7 lvler, som ikke vil komme tilbake.. FORBANNA FITTESPILL Lenke til kommentar
Vetikkeheltjeg Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 Ikke morsomt. Jeg skjønner ikke hvordan spillet fortsatt kan gjøre så jeg mister lvler, når det har vært ute såpass lenge som det har. Er jo en helt syk bug, om jeg skal bruke timer på å få lvler så plutselig miste dem. Lenke til kommentar
Vetikkeheltjeg Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 Du skjønner tydligvis ikke poenger mitt. Sier du det ikke har noe å si att en person plutselig mister noe de har jobbet for å få tak i? Jeg har betalt for spillet, da forventer ikke jeg en bug der jeg mister noe jeg bruker tid for å skaffe. Og 40 - 47 tar tid ja. Lenke til kommentar
pxK Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 Er nok activision, de pøser på med at "neste cod blir så mye bedre og er så og si problem fri". Så kjøper du spillet og de driter fullstendig i support etter release og gir ut map packs istedenfor bug fixing eller balance patches. Lenke til kommentar
danielch Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 (endret) Det skaffes lett ved å spille ett par runder runder SnD. Endret 10. mars 2011 av Enquad Lenke til kommentar
Vetikkeheltjeg Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 Jeg skulle til å skaffe tilbake levlene, og fikk 4 lvler. Så for jeg ut av gamen for å lage en class, og gjett hva? Rett tilbake! Mistet 4 lvler igjen, hva faen som skjer? Lenke til kommentar
BlastFM Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 Jeg skal lage en video om hvordan man kan redusere sjansen for å få host betraktelig selv med OPEN NAT. Følg med på min youtubekanal, tipper jeg legger ut videoen i dag Min youtube kanal Nice! Rendrer videoen nå, burde være oppe om en time tid Lenke til kommentar
guak Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 Jeg kjøpte idag en 32 tommer HD TV fra Samsung. Koblet den til min xbox 360 og har prøvd både komponent kabel og hdmi kabel, men kvaiteten blir helt sinnsykt dårlig. Trenger hjelp! takk for alle svar. Lenke til kommentar
BlastFM Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 Jeg kjøpte idag en 32 tommer HD TV fra Samsung. Koblet den til min xbox 360 og har prøvd både komponent kabel og hdmi kabel, men kvaiteten blir helt sinnsykt dårlig. Trenger hjelp! takk for alle svar. Har du husket å endre innstillingene på Xboxen til HD, sikkert et dumt spørsmål, men det er ofte sånne ting man glemmer. Prøv også å se om innstillingene på tv'en er riktige. F.eks at det ikke er aktivert zoom eller lignende. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 Xbox stiller vel seg selv når det kommer til det her? Jeg kan skifte mellom data skjermen og tvn, og fortsatt er kvaliteten meget god! Lenke til kommentar
Vetikkeheltjeg Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 Jeg lvlet frå 20 til 29 IGJEN for 3 gang idag, og mister de 9 lvlene IGJEN! HVA SOM SKJER!?!?!? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 (endret) Har du lvlet fra 40-29 iløpet av 3 timer? For ikke å glemme de 7-14 lvlene du mast, tvilsom den der. Endret 10. mars 2011 av Slettet-GlDE6z Lenke til kommentar
Razorlight Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 Jeg lvlet frå 20 til 29 IGJEN for 3 gang idag, og mister de 9 lvlene IGJEN! HVA SOM SKJER!?!?!? Kan du klappe igjen? Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 (endret) Jeg kjøpte idag en 32 tommer HD TV fra Samsung. Koblet den til min xbox 360 og har prøvd både komponent kabel og hdmi kabel, men kvaiteten blir helt sinnsykt dårlig. Trenger hjelp! takk for alle svar. Hva betalte du for tven da? Endret 11. mars 2011 av NinjaChriis Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 (endret) Har du flippa på HDTV-switchen? :-) Edit: oppfølging til det BlastFM sa. Endret 11. mars 2011 av Slettet+3165 Lenke til kommentar
Woltox Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 Jeg lvlet frå 20 til 29 IGJEN for 3 gang idag, og mister de 9 lvlene IGJEN! HVA SOM SKJER!?!?!? BTW. Det hjelper ikke å skrive med store bokstaver, og utropstegn. Skru heller av BO, istedent for å "spamme" chaten, vi kan ikke hjelpe deg med det. Og ja jeg skjønner at det er kjedelig å gå ned, selv om det er lett å levle opp igjenn. Har du jukset i lv.? For da skjønner jeg virkelig hvordan du går ned xD Kontakt support. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 Uansett hvor mye enn brøler og skriker i denne tråden, vil jeg ikke tro at du får noe løsning på problemet ditt. Kjøp deg enn sånn og stopp å plagg oss i denne tråden med dine ADHD utbrudd: Lenke til kommentar
BlastFM Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 Har du flippa på HDTV-switchen? :-) Edit: oppfølging til det BlastFM sa. Godt poeng, den knappen hadde jeg glemt, kanskje ikke så rart med tanke på at jeg har hatt xbox to dager Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå