Vetikkeheltjeg Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Noen på PC som har tenkt å spille Black Ops inatt? Hadde ikke værst så gale om jeg fann noen å spille med, som liker objective. Jeg har ventrilo server :-) Lenke til kommentar
AndyBay Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Noen på PC som har tenkt å spille Black Ops inatt? Hadde ikke værst så gale om jeg fann noen å spille med, som liker objective. Jeg har ventrilo server :-) Steam ID? Lenke til kommentar
Vetikkeheltjeg Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Noen på PC som har tenkt å spille Black Ops inatt? Hadde ikke værst så gale om jeg fann noen å spille med, som liker objective. Jeg har ventrilo server :-) Steam ID? sanderkip Lenke til kommentar
AndyBay Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Noen på PC som har tenkt å spille Black Ops inatt? Hadde ikke værst så gale om jeg fann noen å spille med, som liker objective. Jeg har ventrilo server :-) Steam ID? sanderkip Sendt forespørsel Lenke til kommentar
sureup Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 (endret) Et spørsmål til de som følger med på youtube black ops videoer: Ser dere på dem pga det talkshow preget de fleste har over seg? Eller pga de er gode spillere? Eller begge deler? Hvis nr 1 eller nr 3, ville du vært interessert i å se videoer som bare fokuserte på å vise en god spiller spille? edit: og vil du eventuelt se footage fra klan-matcher eller public "ownage"? Endret 4. mars 2011 av sureup Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Noen på Xbox som er med XP sanking i helga? Hovedsaklig HQ siden XPen ligger der Add meg på XBL, emils19911 Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Er first strike verdt 110 kroner? Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Er first strike verdt 110 kroner? Tja, er fire nye og heilt greie baner, plus ei ny zombie bane som eg ikkje har prøvd då eg nesten ikkje speler zombie. Det er ikkje eit stort tap å ikkje kjøpe denne pakken, men kanskje du får problemer med at du blir kasta ut av lobbyen når folk stemmer på ei bane som du ikkje har. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Stemmer. .. Men kommer man ikke i lobby med de som ikke har pakken? Lenke til kommentar
Woltox Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Er first strike verdt 110 kroner? HAHA Berlinmuren er ihverfall verdt det Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Er first strike verdt 110 kroner? Tja, er fire nye og heilt greie baner, plus ei ny zombie bane som eg ikkje har prøvd då eg nesten ikkje speler zombie. Det er ikkje eit stort tap å ikkje kjøpe denne pakken, men kanskje du får problemer med at du blir kasta ut av lobbyen når folk stemmer på ei bane som du ikkje har. Du møter ikke folk som ikke har map pack. Du kommer bare i game hvor de har map packen. Eneste mulighet for å unngå det er hvis man gamer sammen med venner som ikke har map packen. Over til om det er verdt det. Stadium mapet er ganske godt. Resten er så dårlig og latterlig at det ikke er verdt det. De har så mange campespots og hus og alt, så det blir bare rotete og jævlig. Zombie mapet er helt greit. Så hvis du vil ha et greit nytt map og zombie map og du synes 2 gode maps er verdt 110 kr. Så kjøp det, men husk at du risikerer å spille på map som er generelt elendig. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Ok. Da kjøper jeg helller batttlefield vietnampakka:). 1 map er ikke verdt så mye Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Eg må ta eit forbehold om at eg ikkje har testa banene så mykje endå. Som nemnt så bærer dei nye karta preg av mange rom, men det er også ein del plassar der du har oversikt over større områder. Utan at eg har prøvd sjølv så trur eg dei nye karta er betre tilpassa snipere. Lenke til kommentar
Woltox Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Det blir litt for spawnkilling hvis du spiller eks, CTF. da løper de opp i spawnet ditt å dreper deg. Men hvis du spiller med noen så går det som regelt greit. Alle banene er ok, men zombie mapet er bra! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Ok. Da kjøper jeg helller batttlefield vietnampakka:). 1 map er ikke verdt så mye Jeg kan si deg at hvis du er zombie interressert så er First Strike mappen virkelig verdt det. Den zombie mappen er utrolig godt lagd, de andre er bare drit egentlig. Kjøpte kun map packen for zombie banen egentlig for jeg vet at Treyarch ikke greier å lage multiplayer. Lenke til kommentar
Woltox Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Syntes de er flinke til å kombinere de forskjellige våpnene på mapsa. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Ok. Da kjøper jeg helller batttlefield vietnampakka:). 1 map er ikke verdt så mye Jeg kan si deg at hvis du er zombie interressert så er First Strike mappen virkelig verdt det. Den zombie mappen er utrolig godt lagd, de andre er bare drit egentlig. Kjøpte kun map packen for zombie banen egentlig for jeg vet at Treyarch ikke greier å lage multiplayer. Får tenke på det om 1 mnd ellerrno. Spiller ikke mye zombies Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Spillet flyter dårlig, hva hjelper det om våpnene er balansert når du ikke får hitmarker når du faktisk treffer? De har hatt gode ideer og prøvd å gjøre mye bra, men det er ganske mye som har failet og, noe som er trist. Lenke til kommentar
Claus3000 Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Er det kl 19 dobbel XP begynner? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå