Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Black Ops


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det vet jeg ikke.

 

Men sitter fast med en ting her nå. Er på level 40. Har enda ikke oppdaget en eneste sentry gun. Jeg mangler kun sentry gun for å få tak i Ghost Pro. Har noen et tips til hvor jeg lettere kan få tak i den?

 

Bruk sentry gun. Og når du har en,så hiver du den bort til der det er fiender :)

 

Noen som vet når MAP-Packen kommer til PS3?

 

I dag.

 

Klokka?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z

Noen som skal være med på et blackbird party idag? Vi er 3-4 stykk mangler bare 2-3 andre. Det blir Demolition eller Domination siden da kan vi kontrollere spawnen deres, helst demolition. Det eneste som er viktig er at du bruker blackbird og ikke pusher for mye inn i spawnen.

Add: MrSmoraas hvis du vil være med! (Xbox)

Lenke til kommentar

Det vet jeg ikke.

 

Men sitter fast med en ting her nå. Er på level 40. Har enda ikke oppdaget en eneste sentry gun. Jeg mangler kun sentry gun for å få tak i Ghost Pro. Har noen et tips til hvor jeg lettere kan få tak i den?

 

Bruk sentry gun. Og når du har en,så hiver du den bort til der det er fiender :)

 

Noen som vet når MAP-Packen kommer til PS3?

 

I dag.

 

Klokka?

 

Åhhh, takk for sentry gun tipset!

 

På black ops forumet ser det ut som de driver å laster ned nå. Så sjekk om den har kommet.

 

To download on PS3™:

Sign into the PlayStation®Network

Enter the PlayStation®Store via the Playstation®Network icon

Select "Add-Ons"

Select "Disc-Based Game Add-Ons"

Select "Disc-Based Game Add-ons A - L"

Select "Call of Duty: Black Ops"

Select the "First Strike Pack"

Select "Buy Now"

The First Strike Pack will download

Lenke til kommentar

Jeg blir faktisk KVALM over Black Ops. For noen måneder siden hadde jeg ett problem der jeg miste all XP'en jeg hadde fått gjennom en hel game, og dette var ikke fordi jeg stakk midt i. Jeg brukre å stikke i loading screenen! Og nå skjedde det plutseli igjen, jeg hadde fått beskjed om att jeg hadde unlocka Balistic Knife, Ak74u eller hva det heter og en ting til. Men det mistet jeg, sammen med 3 lvler. FY FAEN!

Lenke til kommentar

Jeg blir faktisk KVALM over Black Ops. For noen måneder siden hadde jeg ett problem der jeg miste all XP'en jeg hadde fått gjennom en hel game, og dette var ikke fordi jeg stakk midt i. Jeg brukre å stikke i loading screenen! Og nå skjedde det plutseli igjen, jeg hadde fått beskjed om att jeg hadde unlocka Balistic Knife, Ak74u eller hva det heter og en ting til. Men det mistet jeg, sammen med 3 lvler. FY FAEN!

 

Lillerbroren til kompisen min ble satt tilbake fra lvl 30-40 til lvl 1 :w00t: Men det er en stund siden da :p

 

EDIT: leeeif

Endret av BlueB0y
Lenke til kommentar

Har et spørsmål til dere som har spilt både Bad company 2 og MW2/BO.

 

Hvorfor spiller dere CoD, eller hva er det som får dere til å like CoD bedre enn BC2? Min oppfatning av de få gangene jeg har spilt CoD er at det er mer instant action og lettere å hoppe rett inn i et game enn det er med BC2 der ting er mer langstrukkent.

 

Personlig sverger jeg til BF-serien, men er interessert i synspunkter rundt deres mening.

Lenke til kommentar

Jeg har spilte mye på begge spillene. Har spilt black ops fra det kom til forgje uke og så startet på battlefield bc2 igjen.

 

Jeg liker at man kommer rett inn i action på black ops men liker battlefield bedre når jeg spilller med venn da det er mer realistisk en black ops og liker at det er veldig krig insperert

 

 

Jeg kommer til å spille bc2 endel nå. Tenker på å kjøpe vietnam framfor cod map pack:p

Lenke til kommentar

Har et spørsmål til dere som har spilt både Bad company 2 og MW2/BO.

 

Hvorfor spiller dere CoD, eller hva er det som får dere til å like CoD bedre enn BC2? Min oppfatning av de få gangene jeg har spilt CoD er at det er mer instant action og lettere å hoppe rett inn i et game enn det er med BC2 der ting er mer langstrukkent.

 

Personlig sverger jeg til BF-serien, men er interessert i synspunkter rundt deres mening.

 

Synes tempoet blir for lavt i BC2 i forhold til CoD, liker mer intens spilling med høyere tempo. Får også kjeft hver gang jeg nevner dette, men jeg synes lydbildet i CoD er mye bedre (mye crispere og definert uten at jeg klarer å beskrive det noe bedre), i BC2 hadde jeg problemer med å høre hvor folk kom fra eller skjøt fra, synes det hele blei litt som å spille med øreplugger i forhold. Er fullt klar over at folk synes jeg er mentalt tilbakestående som mener dette :!: Har uansett gitt opp BLOPS for lenge siden, så gleder meg til BF3 så lenge det ikke dukker opp noe annet snacks i CoD serien i mellomtiden.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Som folk sier så har vel Battlefield et mer rolig tempo enn det COD er kjent for. I COD smeller det i hvert hjørne og det er noen over alt. I BF er det et mer rolig game, mulig killstreaks gjør noe med det men.

 

Ang BF, så synes jeg 3ern som kommer til høsten virker veldig lovende og den ser ut til å gjøre det bra. Vet ikke hva COD skal komme opp med, men Battlefield 3 ser helt sykt ut!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...