bandreas Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 Har BC2 jeg og, men liker ikke helt spillet.. Er så dårlig flyt i det eller hva jeg skal si ;o BC2 har ikke dårlig flyt (med mindre du har dårlig PC som ikke klarer å dra spillet). Det er derimot meget virkelighetsnært, noe som svært uvandt og kan oppleves som "dårlig flyt" eller "klønete". Lenke til kommentar
Vetikkeheltjeg Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 PC'en min klarer å dra spillet på de fulleste innstillinger uten noen problemer. Så det er ikke det, er heller det med virkelighetsnært du sa Lenke til kommentar
Vetikkeheltjeg Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Merker veldig mange bruker å legge seg ned når de skal drepe noen, altså prone. Noen her som gjør det ofte? Jeg sliter med å trykke på prone-knappen siden jeg glemmer det hele tiden Hva knapp har dere bindet det til? Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Holder inne ctrl jeg Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Dobbel XP fra 4 mars til 7 mars. Begynner kl 10 PST! Gjelder PC, 360, PS3 og Wii We're having another Double-XP weekend, starting March 4th and ending March 7th at approximately 10a PST both days. All Platforms (x360, PS3, PC, Wii) will see 2x the normal earn rate of XP & CP. Don't forget that the PlayStation 3 release of First Strike is March 3rd - Just in time for Double-XP! Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Må legge vekk bc2 litt da og utnytte dette maks:p Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Dobbel XP fra 4 mars til 7 mars. Begynner kl 10 PST! Gjelder PC, 360, PS3 og Wii We're having another Double-XP weekend, starting March 4th and ending March 7th at approximately 10a PST both days. All Platforms (x360, PS3, PC, Wii) will see 2x the normal earn rate of XP & CP. Don't forget that the PlayStation 3 release of First Strike is March 3rd - Just in time for Double-XP! Frå klokka 19 på fredag då for oss i norge med andre ord. Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Woo! Double-exp akkurat den helgen dama drar på familieferie! Dette skal utnyttes! Hørte rykter om en mercenary moshpit playlist? Stemmer det? Lenke til kommentar
seblar Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Kommer Nuketown 24/7 tilbake da? Lenke til kommentar
Liten Viking Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Jeg kan ikke si jeg liker at Mercenary TDM er borte. Lenke til kommentar
Razorlight Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Hvordan gjøres det på PC når flere personer vil spille sammen? Er det da en som inviterer til en lobby, også velger han server som alle automatisk joiner? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Hvordan gjøres det på PC når flere personer vil spille sammen? Er det da en som inviterer til en lobby, også velger han server som alle automatisk joiner? En finner en server. Du finner han på "Friends" fanen og joiner serveren (vist det er ledig). Easy as that. "Lobby" er ikke eksisterende på PC versjonen. Lenke til kommentar
Razorlight Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Hvordan gjøres det på PC når flere personer vil spille sammen? Er det da en som inviterer til en lobby, også velger han server som alle automatisk joiner? En finner en server. Du finner han på "Friends" fanen og joiner serveren (vist det er ledig). Easy as that. "Lobby" er ikke eksisterende på PC versjonen. Så det skal altså litt til for at man kommer på lag med den vennen en joiner da? Lenke til kommentar
danielch Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 (endret) På de fleste serverene er det muligheter for å bytte team. Endret 2. mars 2011 av Enquad Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Jeg kan ikke si jeg liker at Mercenary TDM er borte. What? På XBL? Det var der i går på PSN da jeg spilte. Det er en forandring jeg ville likt svært dårlig, har ikke akkurat mange jeg spiller med, så det er mest merc TDM jeg spiller. Lenke til kommentar
magiQ Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Får legge LoL og CoD4 på hylla en liten stund i helga da, siden det er dobbel XP Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Kan si at på www.codnorge.no er det Xbox 360 og PS3 konkurranser som spilles nå i de nermeste ukene. Der er det store premier og livestream av selveste BlastFM. Han kommenterer faktisk en match akkurat nå på www.justin.tv/codnorge Lenke til kommentar
DeimY™ Faxzy ッ Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Noen som vet når MAP-Packen kommer til PS3? Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Noen som vet når MAP-Packen kommer til PS3? I dag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå