Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Black Ops

Anbefalte innlegg

Treyarch er skutt i hodet hvis dem ikke banner han duden som har boostet. Lar de det bare ligge så tyder det på at boosting aksepteres.

Hvordan kan folk synes det der er imponerende? Hadde han ikke klart å drepe dem hadde han bare vært drit dårlig, noe som han selvfølgelig er. Stakkarn er nok ikke en respektert spiller, og som sagt, Treyarc får vise hva de gjør med en "kjent" booster.

Kan dere forklare hva "boosting" er? :p

Har ikke helt fått det med meg etter å ha sett denne vidioen.

Han får noen han kjenner eller noe til å bare gå mot han så han kan drepe dem uten motstand. Dermed tjener han killstreaks veldig enkelt og får høy poengsum.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

for meg var det mangelen på kontroll på serveren min, altså ikke mulighet til å spille slik jeg ville ha det (unranked er uaktuelt ettersom det er ingen som spiller på de). snd-runder kan være over etter 4 runder, om jeg ikke får loadet mappet raskt nok og vi har et bra lag, med flaks, så kan matchen være over på under 3 minutter. latterlig.

dessuten er serverene til gameservers ikke så bra. (dårlig connection eller noe shit, idk. gir meg frame lagg ihvertfall)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z

Ser ut som Playstation forsvinner for godt, håper inderlig at LG ikke vinner den rettsaken i Nord Amerika.

Kanskje off topic men vil bare spre nyhetene til så mange som mulig.

Og Xbox Fanboys, dette er ikke et øyeblikk for dere, dere burde ikke ha noen glede av det, det dere tjener er større priser på live fordi antallet xbox spillere øker sinnsykt.

Lenke til kommentar

Lurer på hvorfor FPS'en min har gått til hellvete.. Før hadde jeg 91 hele tiden, aldri over og aldri under. Nå kan jeg få helt ned i 40-50..

Du vet den linken av hu snasne halvnakne dama du så desperat klikka på, på facebook? Theres the reason.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Lurer på hvorfor FPS'en min har gått til hellvete.. Før hadde jeg 91 hele tiden, aldri over og aldri under. Nå kan jeg få helt ned i 40-50..

Du vet den linken av hu snasne halvnakne dama du så desperat klikka på, på facebook? Theres the reason.

Beklager, men jeg er ikke dum nokk til å trykke på linker som jeg ikke vet hvor fører meg. Virus har ikke jeg, og kommer ikke til å få heller.

Lenke til kommentar

Ser ut som Playstation forsvinner for godt, håper inderlig at LG ikke vinner den rettsaken i Nord Amerika.

Kanskje off topic men vil bare spre nyhetene til så mange som mulig.

Og Xbox Fanboys, dette er ikke et øyeblikk for dere, dere burde ikke ha noen glede av det, det dere tjener er større priser på live fordi antallet xbox spillere øker sinnsykt.

Da kan i hvertfall playstation fanboys få seg en skikkelig konsoll :thumbup:

Lenke til kommentar

Tactical eller Default på kontrolleren? Personlig prøver jeg å omvende fra default til nomad, siden jeg føler jeg sikter litt mer presist når jeg slipper holde inne aim - hjelper på når man spiller med fal. Eneste jeg sliter med er vel egentlig at når jeg skal dukke så knifer jeg, og omvendt.. :whistle:

..og at når man skal flykte så kan det glemmes å gå ut av toggle aim, og da går det ikke akkurat fort.

Endret av cozmos
Lenke til kommentar

Har vel ingenting direkte med spillet å gjøre, men prøver meg likevel. Har fått meg ny PC, men er ikke i stand til å aime på avstand hverken i BO eller andre spill. Musa flytter seg rett og slett for langt, hvilket gjør at jeg ikke får sikta inn på folk på andre sida av kartet, slik jeg kunne før jeg bytta maskin (har prøvd med både min gamle mus, som absolutt ikke var noen spillmus, og en ny spillmus). Har det noe å gjøre med at ting blir små i 1920*1080-oppløsning, og aiming derfor blir vanskelig? Blir liksom litt for kantete og store bevegelser syns jeg.

Endret av Dellers
Lenke til kommentar

Noen som vet hva updaten på Xbox var? :)

http://www.callofduty.com/board/viewtopic.php?f=73&t=313362&sid=mkuql4772lhqcnqh0fn6qfqg87

2/28/11 (Title Update 7)

Issues Addressed:

• Matchmaking improvements to return higher quality results faster. This change includes settings that are tunable in the live environment, so tweaking may continue beyond initial release of this update.

• The in-game store now hides DLC map packs that do not match the language of the player’s disc to decrease the possibility of users downloading the incorrect language version.

• Calling in a Chopper Gunner immediately after getting shot down in a Gunship will no longer end the Chopper Gunner run prematurely. Required timing-specific button presses.

• Split screen players are now able to change camera perspectives and cycle through players as a spectator.

• Addressed an issue where the most recent match played in Zombies could overwrite the best match played on the leaderboard.

• Improved Zombies lobbies to prevent players from erroneously receiving the error “Unable to join game session” under certain circumstances.

• Addressed a number of community-discovered Zombies gameplay exploits.

• Additional security feature updates.

Gameplay Tuning:

• Additional sniper rifle tuning.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...