Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Black Ops

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som vil hjelpe meg å spre litt hat rundt Second Chance? :mad:

Spilte mot noen i dag. Av 5 hadde fire Second Chance Pro. -.-

De har i det minste patcha så den som downer får killet. Jeg synes ikke det burde være mulig å revive dem, ellers synes jeg de er tidvis irriterende, men greit. De velger tross alt bort noen andre perks når de velger Second Chance.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Finnes det noen på PC som i det hele tatt spiller etter objektivene? Er så lei å havne på lag med ghost campere som sitter i hjørner og passer på en care package som høyeste killstreak, tullinger som løper rett forbi en fiende som tar flagget/planter bomba, og generellt evneveike lagspillere som ikke aner hvilken side av våpenet som skal siktes i hvilken retning...

Har lyst til å bli kjent med spillere som spiller med ett mål for øyet, å vinne!

Lenke til kommentar

For alle som er lei public, og all den driter det bærer med seg (noe jeg ikke forstår folk ikke er allerede), bør ta en titt på bedre regler og kjøre disse i private rooms, 4v4 :)

http://www.decerto.net/showthread.php?31376-Decerto-V3-Rules-Feedback

Noe bra men også noe dårlig. Er egentlig bare latterlig at såpass mye er "bannet". I tillegg er det også ikke noen spesiell konsekventhet i banningen: Feks. sleight of hand er ikke bannet men extended/dual mags er bannet...:hrm:

Et av de største problemene med public rules synes jeg egentlig bare er at friendly fire er off. Det fjerner en kjempesvær dimensjon av spillet når man bare kan skyte og kaste granater vilt rundt seg uten noen som helst risiko.

Reglene skal promotere skill, derfor er attachments som ext. mags og dual mags fjernet. Det eneste de gjør er å promotere spraying. Kan kanskje si at Sleight of Hand gjør det samme, men i mye mindre grad da man ikke kan ha så mange kuler i magasinet.

Ellers er OP våpen som Famas, G11, AK74u (var verre før patch) etc også bannet.

Lenke til kommentar

Ler av ITAvisen i denne sammenheng. De klarer å presse inn:

Tror du at du god i Black Ops?

Spilleren utnyttet trolig såkalt «boosting» for å klare å drepe så mange.

Dette går ut på at to spillere samarbeider om å drepe hverandre slik at den ene spilleren oppnår nok «killstreaks» til blant annet å tilkalle et angrepshelikopter, noe som selvsagt gjør drepingen langt mer effektiv.

Til slutt men ikke minst.

Uansett, 501 er et imponerende tall, juksing eller ikke.

Det her er det bare itavisen som klarer å presse ut. Målløs.

PS: Merk at det er Trond Bie som er forfatter. Vel..

Lenke til kommentar

Treyarch er skutt i hodet hvis dem ikke banner han duden som har boostet. Lar de det bare ligge så tyder det på at boosting aksepteres.

Hvordan kan folk synes det der er imponerende? Hadde han ikke klart å drepe dem hadde han bare vært drit dårlig, noe som han selvfølgelig er. Stakkarn er nok ikke en respektert spiller, og som sagt, Treyarc får vise hva de gjør med en "kjent" booster.

Lenke til kommentar

Treyarch er skutt i hodet hvis dem ikke banner han duden som har boostet. Lar de det bare ligge så tyder det på at boosting aksepteres.

Hvordan kan folk synes det der er imponerende? Hadde han ikke klart å drepe dem hadde han bare vært drit dårlig, noe som han selvfølgelig er. Stakkarn er nok ikke en respektert spiller, og som sagt, Treyarc får vise hva de gjør med en "kjent" booster.

Kan dere forklare hva "boosting" er? :p

Har ikke helt fått det med meg etter å ha sett denne vidioen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...