Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Black Ops


Anbefalte innlegg

For alle som er lei public, og all den driter det bærer med seg (noe jeg ikke forstår folk ikke er allerede), bør ta en titt på bedre regler og kjøre disse i private rooms, 4v4 :)

 

http://www.decerto.net/showthread.php?31376-Decerto-V3-Rules-Feedback

Noe bra men også noe dårlig. Er egentlig bare latterlig at såpass mye er "bannet". I tillegg er det også ikke noen spesiell konsekventhet i banningen: Feks. sleight of hand er ikke bannet men extended/dual mags er bannet...:hrm:

Et av de største problemene med public rules synes jeg egentlig bare er at friendly fire er off. Det fjerner en kjempesvær dimensjon av spillet når man bare kan skyte og kaste granater vilt rundt seg uten noen som helst risiko.

Endret av Vice
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+3165

Ble ferdig med alle Prestige for et par dager siden, og kjenner nå at jeg ikke er særlig motivert for å spille så mye mer BO. Så da blir det vel et par ukers FPS pause frem til Homefront og Crysis 2 er ute. Det var moro i ca 300 timer, det er bra valuta for pengene det. :thumbup:

Synes også at BO har gitt grei valuta for pengene.

Av en eller merkelig grunn har ikke så altfor store forhåpninger til Crysis 2, men Homefront derimot :D

Lenke til kommentar

Jeg synest det er bra. Værste jeg vet er å spille, så få en nade av en på laget mitt rett i trynet. Selvom de andre suger hardt, betyr ikke det jeg burde dø hver eneste runde av noen på laget som ødelegger alt.

Autokick/ban på teamkill, i forskjellige varianter, funket svært bra på Battlefield2 i sin tid.

Lenke til kommentar

Liker ikke spesielt videoer med bare de beste kilsa vil ha hele machen, for hvis man får 1 kill og 20 death, det vet du aldri.

 

Hadde en dud på laget istad på Hardcore CTF som PRØVDE å quickscope(sniper), han fikk vel 2 kill og noe og 40 death, tidenes dårligste spiller, snakk om camping, skulle nesten tru det var team deathmatch..

 

Vel blir egentlig litt lei av folk som spiller objective game modes og trur det er bare dreping som er poenget.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...