Runar Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 Fire innlegg har blitt slettet for å unngå en større offtopic-diskusjon/krangel. Skrivefeil skal ikke kommenteres i tråden.Dette innlegget skal ikke kommenteres. Har du reaksjoner på moderering tar du kontakt med meg via en privat melding. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 (endret) Stun er et bedre valg enn flash i 9 av 10 tilfeller. * Stun kan du kaste så langt du vil før den utløser sitt innhold, altså den sprenger kun når den treffer bakken. * Du kaster den dobbelt så fort. * Personen blir ikke bare KRAFTIG stunnet, men den blir også litt flashet. * Stun tar også damage eller gir deg mindre health når du er i selve stunnen. Er ikke helt sikker på hvilke av de over. Stun er som regel bedre enn flash, men det spørs om du er helt sick med flash da. Det er bare ett tips. Jeg lurer egentlig på hvorfor Treyarch har gjort en slik forskjell på de to. Edit: Stunnen er ekstremt bra til hva den kan brukes til. Går du tom for ammo får du kastet en stun ganske kjapt, i tillegg til det får du løpt og reloadet og drept motstanderen din før stunnen er ferdig. Stun fjerner all form for rushing hvis du treffer bra, de er helt forsvarsløs på en frag/semtex som kan være på vei. (Med mindre de bruker Flak jacket da!) Endret 22. februar 2011 av Slettet-GlDE6z Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Jeg kasta en stun rett på en fyr som allerede var skada. Han døde av direct impact . Litt gøy å bli eid av en stungrenade som ikke går av Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Flash er meir effektiv sidan motstandaren blir totalt blinda, men det er vanskeligare å bruke flash effektivt. Flash er normalt sett meir effektivt til å ta ut nokon som camper ein utgang. Dersom du bruker stun vil fienden fortsatt sjå deg og skyte deg sjølv om du dei beveger siktet litt saktare. Dersom nokon sitter med siktet låst mot døråpninga så vil ikkje stun hjelpe så mykje. Ein av dei største ulempene med flash er at det er lettare å blende seg sjølv og at fienden må sjå i rettning av flashgranaten. Med stun er du like effektiv også når granaten lander bak fienden, men rekkevidda av effekten er mindre med stun. Derimot er stun meir offansivt då det kan brukast til å nesten stoppe fiender som sprinter, kan som påpeikt brukast over lange avstander, fungerer bra når du angriper fienden bakfra og er kjapp å kaste ut dersom du treng å kjøpe deg litt ekstra tid. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Stun+nuketown+semtex= Lenke til kommentar
Vice Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Stun fjerner all form for rushing hvis du treffer bra, de er helt forsvarsløs på en frag/semtex som kan være på vei. (Med mindre de bruker Flak jacket da!) Selv mot flak kan du da bruke stun + frag + stun + frag evt. stun + frag + frag. Dette pleier å ta knekken på alle. (Forutsetter selvsagt Warlord pro) Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Pleier som regel å peile en combo med stun+semtex+stun inn i rushen på starten. Det er alltid en sikker vinner Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 (endret) Noen med på xbox zombie ? Trenger en til for å være fullt lag.. Endret 23. februar 2011 av Slettet-GlDE6z Lenke til kommentar
seblar Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Er serverne nede på ps3 eller? Får bare "The call of duty black ops server is not available at this time...." Lenke til kommentar
Vetikkeheltjeg Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Får det på PC nå Lenke til kommentar
Woltox Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Er serverne nede på ps3 eller? Får bare "The call of duty black ops server is not available at this time...." Jeg får slike problemer på xbox noen ganger, hvis du skrur av og på så fungerer det som regel Lenke til kommentar
Vetikkeheltjeg Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Ååågud! Jeg trodde jeg var prestige 8, men fann ut jeg bare var prestige 6.. Følest som å miste 100 lvler Lenke til kommentar
Lommiss Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 For alle som er lei public, og all den driter det bærer med seg (noe jeg ikke forstår folk ikke er allerede), bør ta en titt på bedre regler og kjøre disse i private rooms, 4v4 http://www.decerto.net/showthread.php?31376-Decerto-V3-Rules-Feedback Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 (endret) .*.*. Endret 24. februar 2011 av Slettet-GlDE6z Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 Finnes det en måte jeg kan fjerne de nye mapsa? Synd man ikke har angrett på det her. Skal vedda på at med 3 år på skola skulle jeg klart å lage bedre maps enn det her. Et alment spørsmål. Hva gjør vondest av: Skytt 10 ganger i hodet med AK47 eller bli kniva i hofta. Har fått inntrykk av at de i Treyarch har for seg kniving er mer skadelig. Morsomt å se hvem som hadde vunnet mellom meg og HELE treyarch. Hvis dem brukte kniv og jeg Ak.... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 (endret) Kniving er enormt bra pga den laggen som er i dette spillet De nye mapsene er boss. Zombie mappen er det eneste som duger, men det er ikke verdt 100kr. Endret 25. februar 2011 av Slettet-GlDE6z Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 Flere som ikke får til å koble seg til på xbox nå? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 Flere som ikke får til å koble seg til på xbox nå? Nede her og.. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 Jaja, da har de ikke oppdatert status sida ... Lenke til kommentar
Berniy Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 Er inne på Xboxlive.com og tydeligvis ser det ut som om live er nede både på Xbox'en og på Pc'n Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå