Vetikkeheltjeg Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 Jeg synest hardcore blir alt for tåpelig. Første mann som skyter vinner uansett. Men i vanlig må du aime mer, reagere fortere osv. Då har du også muligheten til å faktisk drepe en som kommer bak deg om du reagerer fort og treffer bedre enn han gjør Lenke til kommentar
Lapp1 Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 Pluss, i hardcore er det spawntimer og alle camper Lenke til kommentar
Woltox Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 (endret) Det spørs, har sett flere i core som camper med motion sensor/claymore/sniper. Men det spørs jo da. Alle de 7 matchene jeg spillte igår på xbox, Hadcore HQ, CTF, der var det ingen som bevegde seg på det andre laget. Men, alt i alt er det en god del som beveger seg, men selvsagdt er det noen som må campe, men de er så dårlige at det går greit Endret 18. februar 2011 av Woltox Lenke til kommentar
Woltox Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 Jeg synest hardcore blir alt for tåpelig. Første mann som skyter vinner uansett. Men i vanlig må du aime mer, reagere fortere osv. Då har du også muligheten til å faktisk drepe en som kommer bak deg om du reagerer fort og treffer bedre enn han gjør Og i virkligheten har du ikke muligheten til å bli skutt 10 ganger i beina, så løpe å knive. Så det blir ikke helt realistisk. I virkligheten blir du ca. like mye skada om du blir skutt med pp7 i beinet som en ppk pistol. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 Det spørs, har sett flere i core som camper med motion sensor, claymore og selvsagt sniper. sorry, men det der er teknisk umulig, ingen har gjort det;) kan ikke ha begge;) Lenke til kommentar
Woltox Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 Det spørs, har sett flere i core som camper med motion sensor, claymore og selvsagt sniper. Retard. LOL, det sier jo mere om deg enn meg Men bare fordi DU ikke møter de, betyr det ikke at JEG ikke kan møte de. Lenke til kommentar
Woltox Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 Fikk prøve Zombies i går, fikk nesten lyst til og kjøpe det:D Men noen som vet hva sengen som spilles i bakgrunnen når du trykker det inn til Zombies?? Elena siegmann - 115 Lenke til kommentar
Sureño Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 (endret) Det spørs, har sett flere i core som camper med motion sensor, claymore og selvsagt sniper. Retard. LOL, det sier jo mere om deg enn meg Men bare fordi DU ikke møter de, betyr det ikke at JEG ikke kan møte de. Bortsett fra det faktum at det er umulig å bruke motion sensor og claymore samtidig. Endret 18. februar 2011 av Hårek Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 irriterende å spille snd når halva motlaget camper på spawnet deres.... Lenke til kommentar
Woltox Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 (endret) Jepp, det er ikke morro. Hadde vært kult hvis du kunne søkt på: " Jeg vil spille etter folk som er aktive, går etter objectivet. Bor i europa, med middels eller bedre connection. " Så hadde de samlet info om spill stilen din. Om du er aktiv på objectet, om du bryr deg om gamemoden og ikke tenker at det er team deathmatch Endret 18. februar 2011 av Woltox Lenke til kommentar
Vetikkeheltjeg Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 Jeg synest hardcore blir alt for tåpelig. Første mann som skyter vinner uansett. Men i vanlig må du aime mer, reagere fortere osv. Då har du også muligheten til å faktisk drepe en som kommer bak deg om du reagerer fort og treffer bedre enn han gjør Og i virkligheten har du ikke muligheten til å bli skutt 10 ganger i beina, så løpe å knive. Så det blir ikke helt realistisk. I virkligheten blir du ca. like mye skada om du blir skutt med pp7 i beinet som en ppk pistol. Tror du jeg bryr meg? Jeg spiller ikke Black Ops for å oppleve virkeligheten. Jeg spiller for å ha det gøy.. Om jeg vil oppleve virkeligheten så hadde jeg fåre i millitæret eller noe Lenke til kommentar
Woltox Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 Hehe. Der er det smak og behag (liker selvsagt å spille fordi det er gøy) Lenke til kommentar
Vetikkeheltjeg Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 Irriterer meg når folk begynner å snakke om virkeligheten, når det er snakk om ett dataspill. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 (endret) irriterende å spille snd når halva motlaget camper på spawnet deres.... Er ikke verre enn å plante/defende bombestedet, så kommer de ut av spawnen. Altså, spill for å vinne, ikke løp rundt som en galning og dø av claymores. Endret 18. februar 2011 av Slettet-GlDE6z Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 Men tenk da. Du skyter han i hodet, brystet osv, men han tar frem kniven og kviner deg i siden. Det er nok til å drepe deg. Selv om det er et spill kan du ha lov til å forvente litt, vi lever faktisk i 2011. Btw, fikk forresten ny rek på antall kils i sta. 81 - 13 elno. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 Cod serien hadde vært noe sinnsykt mye bedre om Activision hadde latt arbeiderene jobbe med spillet. Lenke til kommentar
Woltox Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 (endret) Jeg gjetter flesteparten skjønte hva jeg mente. Hadde jeg sagt at de brukte begge, hadde jeg skrevet det, men oi! det er jo UMULIG å bruke begge delene. Endret 18. februar 2011 av Rampage Sitat av personangrep fjernet Lenke til kommentar
Woltox Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 Men er det noen andre enn meg som har opplevd at når Cod:BO sliter med å finne matcher så disconnecter man personen? (Jeg snakker om xbox360) Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 Slik skulle du skrevet det: motion sensor/claymore ikke motion sensor, claymore. stor forskjell Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 (endret) Noen som vett når map-packen kommer (vist den kommer) til pc? Endret 20. februar 2011 av Slettet+3165 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå