Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Black Ops

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det spørs, har sett flere i core som camper med motion sensor/claymore/sniper.

Men det spørs jo da.

Alle de 7 matchene jeg spillte igår på xbox, Hadcore HQ, CTF, der var det ingen som bevegde seg på det andre laget.

Men, alt i alt er det en god del som beveger seg, men selvsagdt er det noen som må campe, men de er så dårlige at det går greit :D

Endret av Woltox
Lenke til kommentar

Jeg synest hardcore blir alt for tåpelig. Første mann som skyter vinner uansett. Men i vanlig må du aime mer, reagere fortere osv. Då har du også muligheten til å faktisk drepe en som kommer bak deg om du reagerer fort og treffer bedre enn han gjør

Og i virkligheten har du ikke muligheten til å bli skutt 10 ganger i beina, så løpe å knive.

Så det blir ikke helt realistisk.

I virkligheten blir du ca. like mye skada om du blir skutt med pp7 i beinet som en ppk pistol.

Lenke til kommentar

Det spørs, har sett flere i core som camper med motion sensor, claymore og selvsagt sniper.

Retard.

LOL, det sier jo mere om deg enn meg :D

Men bare fordi DU ikke møter de, betyr det ikke at JEG ikke kan møte de.

Bortsett fra det faktum at det er umulig å bruke motion sensor og claymore samtidig.

Endret av Hårek
Lenke til kommentar

Jepp, det er ikke morro.

Hadde vært kult hvis du kunne søkt på:

"

Jeg vil spille etter folk som er aktive, går etter objectivet.

Bor i europa, med middels eller bedre connection.

"

Så hadde de samlet info om spill stilen din.

Om du er aktiv på objectet, om du bryr deg om gamemoden og ikke tenker at det er team deathmatch :D

Endret av Woltox
Lenke til kommentar

Jeg synest hardcore blir alt for tåpelig. Første mann som skyter vinner uansett. Men i vanlig må du aime mer, reagere fortere osv. Då har du også muligheten til å faktisk drepe en som kommer bak deg om du reagerer fort og treffer bedre enn han gjør

Og i virkligheten har du ikke muligheten til å bli skutt 10 ganger i beina, så løpe å knive.

Så det blir ikke helt realistisk.

I virkligheten blir du ca. like mye skada om du blir skutt med pp7 i beinet som en ppk pistol.

Tror du jeg bryr meg? Jeg spiller ikke Black Ops for å oppleve virkeligheten. Jeg spiller for å ha det gøy.. Om jeg vil oppleve virkeligheten så hadde jeg fåre i millitæret eller noe :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z

irriterende å spille snd når halva motlaget camper på spawnet deres....

Er ikke verre enn å plante/defende bombestedet, så kommer de ut av spawnen. Altså, spill for å vinne, ikke løp rundt som en galning og dø av claymores.

Endret av Slettet-GlDE6z
Lenke til kommentar

Men tenk da. Du skyter han i hodet, brystet osv, men han tar frem kniven og kviner deg i siden. Det er nok til å drepe deg. Selv om det er et spill kan du ha lov til å forvente litt, vi lever faktisk i 2011.

Btw, fikk forresten ny rek på antall kils i sta. 81 - 13 elno.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...