Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Black Ops

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+3165

LES:

It can be hacked if a player has Hacker and players with Hacker Pro will remain undetected by it. Note that the Motion Sensor is not limited by any material or height.

Sier ingenting om at Ghost vil ungå denne.

LES:

Ability: Ghost works pretty much like Cold Blooded from Modern Warfare 2. You are undetectable by the Spy Plane killstreak when you have this equipped. You show up on the radar if you fire a weapon that doesn't have a silencer.

Pro Ability: Undetectable by aircraft, infrared and sentries. Enemies won't see your name or a red crosshair when targeting you.

Sier heller ingenting her om at med Ghost(Pro) at enn skal være skjult for Motion Sensor.

Jeg har ikke noe problem med Motion Sensor, ghost eller ei.

Vist noen ikke blir oppdaget av Motion Sensor, så er det i så tilfellet Hacker perken sin feil, og denne har du ikke noe imot?

Lenke til kommentar

Er det bare meg som er drittlei av BO? Man blir veldig fort lei i forhold til MW2. Selvom det er mer stabilt. Og Activision er jo et av verdens rikeste selskap. Likevel satser de fult på console markedet. Release 1 lame zombie map 1 måned etter 360 til PC. Det er leit. Men så kommer Tripwire, som har lagd Killing Floor til PC. Og har hvertfall over 20 maps. I tillegg til custom maps: 100++. Og det er et fattig selskap. Hvorfor releaser ikke Treyarch SDK slik at man kan lage zombie maps selv? Er jo bare 3 lumse maps å velge mellom. Ikke rart i folk blir lei. Drittselskaper hele gjengen. Nei ikke no trolling

/rage

Lenke til kommentar

LES:

It can be hacked if a player has Hacker and players with Hacker Pro will remain undetected by it. Note that the Motion Sensor is not limited by any material or height.

Sier ingenting om at Ghost vil ungå denne.

LES:

Ability: Ghost works pretty much like Cold Blooded from Modern Warfare 2. You are undetectable by the Spy Plane killstreak when you have this equipped. You show up on the radar if you fire a weapon that doesn't have a silencer.

Pro Ability: Undetectable by aircraft, infrared and sentries. Enemies won't see your name or a red crosshair when targeting you.

Sier heller ingenting her om at med Ghost(Pro) at enn skal være skjult for Motion Sensor.

Jeg har ikke noe problem med Motion Sensor, ghost eller ei.

Vist noen ikke blir oppdaget av Motion Sensor, så er det i så tilfellet Hacker perken sin feil, og denne har du ikke noe imot?

Det er hacker pro som gjør at du ikke vises på motion sensor. Ghost Pro skjuler deg fra radarer. Er fåtall som har hacker pro, så motion sensor er det bare å bruke hvis du er redd for å bli knifa.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z

Noen som har xbox?

Trenger folk å spille med på BO.

Hva er ditt gamertag?

Hvis noen har lyst til å spille litt public så legg igjen gamertaget deres så adder jeg dere. Helst folk som går for objective da.

Endret av Slettet-GlDE6z
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z

Noen som har xbox?

Trenger folk å spille med på BO.

Hva er ditt gamertag?

Hvis noen har lyst til å spille litt public så legg igjen gamertaget deres så adder jeg dere. Helst folk som går for objective da.

Trodde du ikke spilte public

Må desverre ha perksene mine i pro, med mindre du vet om en glitch?

Går alltid etter objetiv. Prøver ihvertfall, men er ikke alltid noe vits eller like lett så lenge folk gir mer eller mindre faen.

Vant til den, hadde rimelig mange jeg spilte med når jeg spilte ps3. Blitt litt mindre på xbox.

Savner de fulle partyene jeg hadde på demolition.

Endret av Slettet-GlDE6z
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z

Når jeg skal spille online så pleier jeg å spille FFA, da innebærer alt av meg og jeg kommer ikke på lag med noen idioter. Uansett så er det stress fordi spawningsystemet på FFA er forferdelig.

Jeg har alltid folk online jeg kan spille med, men de er ikke så ekstremt gøy å spille med.

Lenke til kommentar

Jeg må si jeg liker core

Jeg spiller så og si bare hardcore, men når jeg spiller core, så gjør jeg det bra :D

Er det bare meg eller er folk som spiller Hardcore flinkere enn de som spiller Core?

På hardcore har du ikke de "feige" tinga som, mapet synlig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...