Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Black Ops


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det samme oplegget.

Savner videoer der folk viser at de kan noe utenom å bruke sniper(og nuub) :D

 

Sniper=du bruker (ukjent) antall timer for å bli flink i 1våpen(våpenklasse), du spiller online ødlegger for lagkammeratene dine, med å late som du er flink.(ohh, jeg kan QS gjennom hele mapet i siste runde med search and destroy), du klager som regel på folk som bruker andre våpen en sniper ONLINE.

 

 

Vanlig=du spiller (ukjent) antall timer, men du tar deg til til å se på alle våpna som finnes på spillet, du klarer som regel å få brukbare kill, du liker ikke de som skal late som de er flinke med sniper.

 

 

Bare en mening.

Og herregud, hvem gidder å sitte 5 timer i private mach for å lære seg å QS?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z

Bare en mening.

Og herregud, hvem gidder å sitte 5 timer i private mach for å lære seg å QS?

Vi kan kanskje sitte 2-3 timer med å pugge strategier til konkurranser og lignende, er det og gale?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z

lol nerds

Feiler deg da? Jeg har et fint liv jeg, mange venner gode karakterer og mat på bordet. Om jeg sitter på en Lørdags kveld å spiller med kompiser mot andre gode kompiser, så syntes jeg det er bedre enn å irritere meg over public.

 

 

Forresten, jeg snakker hvertfall ikke som en "nerd". Lol roflmao smx og alt det dritt språket, snakk norsk takk ?

Lenke til kommentar

Jeg vil heller sjekke strategiene mine online, med tillfeldige personer.

Og, jeg hadde ikke godde å sotte flere timer med å sjekke strategiene med private match.

 

Jeg har en tanke, eks. "Kansje jeg burde løpe til høyre istedentfor venstre ved den brennende bilen".

 

Faen hvis jeg skulle testa alle strategiene mine i private mach, da hadde jeg ikke sotte å spilt online.

 

Du må legge strategiene etter hvem du spiller mot.

 

Spiller du mot noen som camper, da bruker jeg lang tid, ekstra forsiktig.

Spiller du mot aktive, rushere, da må du kjappe deg til stedet føre dem.

 

Men folk er slik dem er.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z

Jeg vil heller sjekke strategiene mine online, med tillfeldige personer.

Og, jeg hadde ikke godde å sotte flere timer med å sjekke strategiene med private match.

 

Jeg har en tanke, eks. "Kansje jeg burde løpe til høyre istedentfor venstre ved den brennende bilen".

 

Faen hvis jeg skulle testa alle strategiene mine i private mach, da hadde jeg ikke sotte å spilt online.

 

Du må legge strategiene etter hvem du spiller mot.

 

Spiller du mot noen som camper, da bruker jeg lang tid, ekstra forsiktig.

Spiller du mot aktive, rushere, da må du kjappe deg til stedet føre dem.

 

Men folk er slik dem er.

Jeg spiller aldri public, så ser ikke vits i at jeg skal øve strategiene mine der? Vi er med i konkurranser om spilling vi, mye gøyere for meg hvertfall.

Lenke til kommentar

Moderatormelding Skjerp dere!

Ingen vits i å krangle om skrivemåte el.l. Det er bare å forholde seg til retningslinjene og der står det:
"Innlegg må skrives på norsk, svensk, dansk eller engelsk. SMS-/leet-språk og dialekt er forbudt, det samme gjelder slang. Overdreven bruk av smilies, store bokstaver eller andre tegn er forbudt."

Endret av datating
  • Liker 5
Lenke til kommentar

ninjachriss klager på at berZerk er nerd? Han som sitter her å klager over ALT som har noe med dette spillet å gjøre. Gjør selv det på CS jeg. Går innom mapsa, bare med de folka vi spiller med og ser hvordan vi skal gjøre ditt og datt. Går vi public får vi ikke gjort det på samme måte. Poenget er vel heller ikke å drepe, men å orientere seg før en kamp. Jeg synes det er smart, men å kalle noen for nerds er bare mangel på kunnskap.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z

ninjachriss klager på at berZerk er nerd? Han som sitter her å klager over ALT som har noe med dette spillet å gjøre. Gjør selv det på CS jeg. Går innom mapsa, bare med de folka vi spiller med og ser hvordan vi skal gjøre ditt og datt. Går vi public får vi ikke gjort det på samme måte. Poenget er vel heller ikke å drepe, men å orientere seg før en kamp. Jeg synes det er smart, men å kalle noen for nerds er bare mangel på kunnskap.

Sorry hvis jeg klager mye.

Lenke til kommentar

ninjachriss klager på at berZerk er nerd? Han som sitter her å klager over ALT som har noe med dette spillet å gjøre. Gjør selv det på CS jeg. Går innom mapsa, bare med de folka vi spiller med og ser hvordan vi skal gjøre ditt og datt. Går vi public får vi ikke gjort det på samme måte. Poenget er vel heller ikke å drepe, men å orientere seg før en kamp. Jeg synes det er smart, men å kalle noen for nerds er bare mangel på kunnskap.

Sorry hvis jeg klager mye.

 

Du missforstår. Ikke deg jeg sikter til. Har ikke sett deg klage noe, tenker på han andre. Som klager over alt fra ghost til maps.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

har gitt opp å klage på ghosterne og gått over til å bruke det konstant selv. må slå tilbake med samme mynt. skal jeg ikke se de skal de søren me ikke se meg og

*Roll eyes*

"Slå tilbake med samme mynt" faktisk, du er jo tydeligvis ikke et hakk bedre enn de "retardsa" du har brukt de sist 20 sidene å klage over.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Har ikke lyst til å bli drept av ghosterne fordi de ser meg og jeg ikke ser de. Har møtt mange lag der over haøvparten av lagene brukte ghost og konstant spy plane. Må da gjøre noe

NinjaChriis:

Skrevet 10. februar 2011 - 11:18

Og det er veldig irriterende for oss ekte spillere da dere ikke syns og kommer bak oss

 

Skrevet 10. februar 2011 - 10:27

ghostnoob...

 

Hva med å bruke Motion Sensor?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...