Ylajali Skrevet 12. februar 2011 Del Skrevet 12. februar 2011 Haha, se på assists. 2 Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 13. februar 2011 Del Skrevet 13. februar 2011 Ta min prestige minus 15. Lenke til kommentar
korehoret Skrevet 13. februar 2011 Del Skrevet 13. februar 2011 noen med å spille? Lenke til kommentar
Liten Viking Skrevet 13. februar 2011 Del Skrevet 13. februar 2011 http://www.youtube.com/watch?v=ta25Kg9JWPc&hd=1 http://www.youtube.com/watch?v=__hYxJ4C1Ew&hd=1 ord blir fattige Lenke til kommentar
bas Skrevet 13. februar 2011 Del Skrevet 13. februar 2011 (endret) ^^ Er dessverre p.g.a slike ting jeg ikke har spilt BLOPS på over 3 uker og heller ikke kjøpt map pack. Spiller heller MW1 og MW2 hvor kulene mine faktisk registreres der jeg sikter. Har egentlig falt til ro med at de fleste ikke opplever dette (selv om jeg har vanskelig for å skjønne det), og at Treyarch aldri kommer til å gjøre noe for å fikse det, så gir egentlig beng i hele BLOPS. Endret 13. februar 2011 av bas Lenke til kommentar
CapitalSheep Skrevet 13. februar 2011 Del Skrevet 13. februar 2011 Samme her. Har spilt tre runder siden nyttår. Lenke til kommentar
Woltox Skrevet 13. februar 2011 Del Skrevet 13. februar 2011 Det er desverre det med host oplegget. Men xbox er den konsollen som virker som det har vert minst problemer med. Men ofc. hvis du møter hosten er du fackd. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 13. februar 2011 Del Skrevet 13. februar 2011 Jeg stusser over at jeg stadig blir valgt til host. Når jeg har den linjen jeg har. 8/0.6! Lagger til og med for MEG når jeg er host, så kan tenke meg hvordan resten har det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 Vil virkelig anbefale tv-serien sons of guns, doky/reality om en custom våpen shop. Spesielt episode 2 og 6 hvor de lager henholdsvis en master key til m16 og en innebygd (ikke skru-på) silencer til ak47. Håper neste cod har den svarte ak47SDen de hsr der med grip...råeste jeg har sett på lenge Ps, bas, ikke bare deg.har gitt opp sniper fordi jeg sitter med siktet dønn rolig på skallen til en person somer helt i ro og får ikke så mye so en hitmarker Lenke til kommentar
Berniy Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 AK 47 med Silencer er jo helt klikka i hodet ! Faen den gruser 74u Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 har spilt med kun assult hele prestigen + litt light machingun som er perfekt til HQ. prøvde ak74u i går og var grusomt når du var vant til hvor presis assulten er Lenke til kommentar
Berniy Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 (endret) Yupp merket at AK-47 + Silencer var mye mer presist og drepte raskere en 74u uansett Makan at jeg ikke har prøvd den mer Holdt meg mye til Commando og G11 jeg likt at de treffer der jeg sikter Endret 14. februar 2011 av Berniy Lenke til kommentar
Arnesen62 Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 (endret) Haha, se på assists. Haha. Endret 14. februar 2011 av Arnesen62 Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 Jeg spiller black ops mer og mer jeg, merker ikke hit detection problemet så ofte. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 Jeg spiller black ops mer og mer jeg, merker ikke hit detection problemet så ofte. Ikke ? Ta en titt i Teathre og se hvor du egentlig treffer. Ser mye rart på youtube når folk laster opp videoer som stammer fra Teathre mode. Mulig du er mye host da siden du ikke merker det. Lenke til kommentar
Liten Viking Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 Kan man fortsatt bli host i Black ops med "Moderate" NAT? Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 Jeg spiller black ops mer og mer jeg, merker ikke hit detection problemet så ofte. Ikke ? Ta en titt i Teathre og se hvor du egentlig treffer. Ser mye rart på youtube når folk laster opp videoer som stammer fra Teathre mode. Mulig du er mye host da siden du ikke merker det. PC bruker Men kan godt kikke et par ganger på theater mode. Jeg mente absolutt ikke at det er hit detection problem der ut, men jeg merker det sjeldent, spiller dog på servere med høy ping kontroll. Sånn random spm, er ikke grunn dette et problem i alle skytespill? Lenke til kommentar
bas Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 PC bruker Men kan godt kikke et par ganger på theater mode. Jeg mente absolutt ikke at det er hit detection problem der ut, men jeg merker det sjeldent, spiller dog på servere med høy ping kontroll. Sånn random spm, er ikke grunn dette et problem i alle skytespill? Tror nok dette er mer merkbart på konsoll ja i forhold til PC (dedi vs. p2p), og du vil nok ikke merke det så lenge du har god kontroll på ping på serveren som du sier. Det er et problem på alle skytespill, men det er mest sannsynlig en algoritme i BLOPS (populært kalt lag compensation) som på en eller annen måte horribelt feilkompenserer innimellom for enkelte. Når dette skjer med negativt fortegn føles det rett og slett som å være fullstendig ute av sync med resten av spillerne, man er rett og slett 1-2 sekunder på etterskudd i alle situasjoner selv om spillet ikke lagger på tradisjonelt vis hvor skjermen fryser og folk spretter rundt. Det er rett og slett bare masse frustrerende WTF øyeblikk. Ser man på opptak i ettertid hvor man er sikker på at man dro våpen først og fikk inn nok skudd til at han skulle dødd, så vil man se at man aldri fikk av noen skudd i det hele tatt og ikke engang løftet våpenet, ser bare ut som man står der som en idiot og glaner ut i lufta. 1 Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 Ahh, det forklarer mye. Takk for at du tok tid til å skrive det. Forresten, gratulere med 666 posten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå