Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Black Ops

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sitrep pro elsker jeg, har du et godt headsett så hører du folk utrolig godt. Med headsettet jeg bruker nå så ble det for mye til tider faktisk.

Haha, kan heller ikke bruke SitRep Pro lenger pga alle høres ut som elefanter på speed. Lyden av skrittene dems overdøver alt annet.

Lenke til kommentar

Jeg syntes ikke sit-rep pro er noe bra uansett.. Jeg hører skrittene helt fint uten. og med en gang jeg hører de ser jeg på mini-mapet om det er noen på laget som laget eller om det er fiender. Når jeg bruker det hører jeg ikke meg selv og glemmer at jeg lager mye lyd. Løper liksom rundt og tror jeg har ninja pro :p

Lenke til kommentar

den skulle heller kansellert ninja pro, og samtidig vært lettere å unlocke. da hadde det vært det eneste gule perket jeg hadde brukt.

Men da hadde jo alle andre brukt det samme og alle hadde hørt hverandre løpe rundt :p

Er spent på hvordan Hacker blir, jeg. Den vanlige versjonen er som sitrep, men pro versjonen gjør at man kan hacke andres killstreaks og konvertere de til å jobbe for ditt lag.

:hmm:

Lenke til kommentar

den skulle heller kansellert ninja pro, og samtidig vært lettere å unlocke. da hadde det vært det eneste gule perket jeg hadde brukt.

Men da hadde jo alle andre brukt det samme og alle hadde hørt hverandre løpe rundt :p

Er spent på hvordan Hacker blir, jeg. Den vanlige versjonen er som sitrep, men pro versjonen gjør at man kan hacke andres killstreaks og konvertere de til å jobbe for ditt lag.

:hmm:

hadde jo vært balansert i hvertfall.

Lenke til kommentar

Du kan trappe carepaceages slik at de dør når du prøver å steale den eller noe, men få de til å jobbe for ditt lag? :hmm:

Lenke til kommentar

Jeg syns perks legger til litt ekstra krydder jeg, foreks. Ninja Pro som gjør at du ikke hører personen gjør at man er litt forsiktig uansett :tease:

Sitrep pro elsker jeg, har du et godt headsett så hører du folk utrolig godt. Med headsettet jeg bruker nå så ble det for mye til tider faktisk.

Og commando som gjør at selv noobs klarer å knife folk, og får super-bein...

Eller One Man Army, som gjør at spammere kan spamme til evig tid :D

:thumbdown:

Lenke til kommentar

jojo, så det er din skyld at du står nærmere enn 6 meter fra et gjørne og lot en som rundet det komme mer enn en halv meter rundt det før du drepte han...

For dreper du han ikke før han har kommet en halv meter rundt gjørnet har han rukket å trykke på knife knappen og teleportert bort til deg.

Lenke til kommentar

Bedre på hva? Du kan stå å pepre skudd i en kar på 10m avstand, bare for å se hitmarkers dekorere skjermen din mens han kommer flyvende mot deg med kniven først

Du løper på en idiot med commando, hiver deg rundt nærmeste hjørne for å komme deg unna bare for å bli møtt av et killcam der commandoduden tar en 90 grader rundt hjørnet og kniver deg. Det er lite til ingenting du kan bli bedre på for å unngå idioter med Commando.

Commando er og blir en latterlig perk som aldri burde eksistert.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...