The Avatar Skrevet 11. februar 2011 Del Skrevet 11. februar 2011 Nei men det er idiotiske måter å spille på, når vi spiller headquarters, og HQ'en ligger på andre siden av banen, så sitter det selvfølgelig en camper langt vekke. Jeg tror liksom ikke at han sitter å camper 750m vekke fra objectivet, men det gjør han visst. Og når jeg først går inn i det rommet, så blir jeg skutt med galil silenced. Eg er delvis enig, men det er litt avhengig av situasjon. Eg har sjølv vært sistemann igjen i HQ og bestemt meg for å ikkje rushe tvers over bana for å komme til HQ. Dette fordi basert på tida som er igjen så ville eg ikkje rekke å komme fram for å utgjere noken forskjell. Men eg er enig i at det er idiotisk når det er heilt tydelig at vedkommande aldri går etter objective og er kun ute etter lette kills. Eigentleg så burde objective type være heilt utan XP for kills slik at einaste fordelen med kills er å bygge opp killstreak. Og ein desto større bonus for å gjere objective. (Bør også være ein viss bonus for dei lagspelerane som held seg i nærheita av den som gjer objective, slik at du også får XP dersom du eskorterer bombebæraren til han har fått planta bomba). 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 11. februar 2011 Del Skrevet 11. februar 2011 Godt å høre at jeg ikke er alene om den saken. Noen med å spille litt public på xbox? Legg igjen gamertag så adder jeg dere Lenke til kommentar
Berniy Skrevet 11. februar 2011 Del Skrevet 11. februar 2011 xYz BeniZz er på senere ikveld etter jeg har Jibbet litt i bakken Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 11. februar 2011 Del Skrevet 11. februar 2011 Eigentleg så burde objective type være heilt utan XP for kills slik at einaste fordelen med kills er å bygge opp killstreak. Og ein desto større bonus for å gjere objective. (Bør også være ein viss bonus for dei lagspelerane som held seg i nærheita av den som gjer objective, slik at du også får XP dersom du eskorterer bombebæraren til han har fått planta bomba). Nice forslag! Enig at de som er nær objektivet bør få en slags form for bonus for assisting. Hovedproblemet til objective-games er nødvendigvis ikke at enn får XP for kills, men at det er i disse gamene du får mest exp pr. kill. Selvfølgelig er det mange som blir lokket til å drepe fremfor å løse objektivene da! Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 11. februar 2011 Del Skrevet 11. februar 2011 Ja som i dei fleste krigar i verkelegheita så er det ikkje om å gjere å drepe flest mulig av fienden. Hovedfokuset er å få gjort jobben du skal gjere som vanligvis er å sikkre et landområde, øydelegge ein fabrikk, osv. Det å drepe fienden er noke du gjer når fienden står mellom deg og oppdraget. Slik burde det være i BO også. Lenke til kommentar
Benjamin Skrevet 11. februar 2011 Del Skrevet 11. februar 2011 (endret) Ja som i dei fleste krigar i verkelegheita så er det ikkje om å gjere å drepe flest mulig av fienden. Hovedfokuset er å få gjort jobben du skal gjere som vanligvis er å sikkre et landområde, øydelegge ein fabrikk, osv. Det å drepe fienden er noke du gjer når fienden står mellom deg og oppdraget. Slik burde det være i BO også. Enig i at exp for kill i BO burde bli fjerna/nerfa, men fortsatt, føles litt søkt å sammenligne BO med virkeligheten... Endret 11. februar 2011 av Benjamin Lenke til kommentar
korehoret Skrevet 11. februar 2011 Del Skrevet 11. februar 2011 Noen med å spille? Er på ps3 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 11. februar 2011 Del Skrevet 11. februar 2011 http://www.youtube.com/user/FPSRussia#p/u/104/8tblVFUuT8g :D Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 11. februar 2011 Del Skrevet 11. februar 2011 Har nuketown forsvunnet fra HQ mapcyclingen? Før så var den der til tider, men nå begynner det å bli mange uker siden sist mapet dukket opp. Noen andre som har opplevd dette og? Lenke til kommentar
Arnesen62 Skrevet 11. februar 2011 Del Skrevet 11. februar 2011 Har nuketown forsvunnet fra HQ mapcyclingen? Før så var den der til tider, men nå begynner det å bli mange uker siden sist mapet dukket opp. Noen andre som har opplevd dette og? Jeg har ikke fått nuketown på 3 uker minst. Spiller mange timer daglig, derfor synes jeg det er veldig rart. Spiller Domination og HQ, innimellom TDM hvis jeg ikke er i party. Hvor er nuketown blitt av? Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 12. februar 2011 Del Skrevet 12. februar 2011 Activision er shittards, hvorfor faen må man ha internet for å spille combat training, den eneste morsomme funksjonen på BO? Kombinert med at jeg må betale for Xbox-live så er det jo direkte svindel at jeg skal betale for en sp funksjon!? Konklusjon: BO kan suge meg... Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 12. februar 2011 Del Skrevet 12. februar 2011 prestige 6! prestige 7 Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 12. februar 2011 Del Skrevet 12. februar 2011 prestige 0 her. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 12. februar 2011 Del Skrevet 12. februar 2011 prestige 0 her. same. Lenke til kommentar
Sureño Skrevet 12. februar 2011 Del Skrevet 12. februar 2011 Begynte akkurat på nr.17 Lenke til kommentar
roffenn Skrevet 12. februar 2011 Del Skrevet 12. februar 2011 Fikk prøve Zombies i går, fikk nesten lyst til og kjøpe det:D Men noen som vet hva sengen som spilles i bakgrunnen når du trykker det inn til Zombies?? Lenke til kommentar
Dellers Skrevet 12. februar 2011 Del Skrevet 12. februar 2011 (endret) Er spillet ekstremt kravstor når det kommer til CPU? Fått meg ny maskin med i7 - men venter med grafikkort da jeg har tenkt til å skaffe GTX 590 når det kommer. Satt i det gamle 8800 GTS 320MB-kortet, og sannelig min hatt funker ikke dette oppsettet 1000 ganger bedre enn Q6600 og 4870X2 grafikkort. Kjører ikke akkurat maks grafikk nå, men det flyter godt som juling, og aiminga virker ikke buggy som på den gamle maskinen. Bedre CPU og vesentlig dårligere grafikkort funker altså mye bedre, hvilket vel må bety at spillet er ganske tungt for CPU-en. Blir spennende å se om jeg kan spille spillet BÅDE med god flyt og aim OG fin grafikk etterhvert. Endret 12. februar 2011 av Dellers Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå