Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Black Ops

Anbefalte innlegg

leavet laget da jeg ikke orket å spille med folk som ikke samarbeidet. men prøver å finne annen kamp man hver kamp jeg kommer inn på er det tapende -_-

Kommer som regel alltid inn på tapende lag når du joiner da, uansett hva slags type. Du blir nødt til å gå på noen sviende nederlag på et lag fullt av skrullinger før bølgen snur seg. Men man blir jo selvsagt veldig fort oppgitt når ingen andre gidder å gå etter objectives...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kjempemorro å ha en dritbra runde der du vet du får godt over 25 000 KD points. og gamet er ferdig og første beskjeden i lobby er lost connection to host så ingen poeng til deg taper.

dette er poeng jeg ikek får tatt igjen pga diverse challenges jeg klarte der noen av de var på over 5k

Endret av NinjaChriis
Lenke til kommentar

leavet laget da jeg ikke orket å spille med folk som ikke samarbeidet. men prøver å finne annen kamp man hver kamp jeg kommer inn på er det tapende -_-

Kommer som regel alltid inn på tapende lag når du joiner da, uansett hva slags type. Du blir nødt til å gå på noen sviende nederlag på et lag fullt av skrullinger før bølgen snur seg. Men man blir jo selvsagt veldig fort oppgitt når ingen andre gidder å gå etter objectives...

Forstår heller ikke hvorfor Treyarch har gjort det slik at man joiner kamper som er underveis. 95 % av gangene er kampene så og si ferdig, eller laget du spillet på blir så kraftig eid. Hvis folk leaver så får det heller være som det blir i pc spill, serveren blir tom. Er vel spillere selv som hoster så forstår ikke hvorfor det skulle blitt noe prob.

Lenke til kommentar

Om man ikke kunne joine underveis hadde det jo blitt helt håpløst. Med én gang man blir i mindretall går det som regel nedover uansett. Da er det bedre at man har muligheten til å få forsterkninger underveis. Alternativet måtte jo da bli auto-balance, men det er som regel enda mer irriterende da du plutselig kan bli plassert fra vinnende til tapende lag.

Lenke til kommentar

Begynner å bli litt lei av å bedrive det samme hele tiden. Løper rundt med MP5K til level 17, da bruker jeg AK74-U, fra level 20 Galil til level 38, da bruker jeg AK47, og fra level 44 bruker jeg Commando.

Ligger på 1.6 i K/D og 1.3 i W/L ratio.

Noen som har noen tips/videoer å gi slik at jeg kan forbedre meg på flere områder?

Følg med på min kanal, der vil det bli lagt ut gamplays hvor jeg prøver å forklare hvordan jeg har suksess de gangene det går bra :)

http://www.youtube.com/mrblastfm

BlastFM

Hvis du kunne spilt en match, med forskjellige oppsett (perks, attachments, weapons etc.) hadde det vært kult. :)

Noe spesielt du vil at jeg skal spille med? Er åpen for det meste jeg. Helst ikke et helt mongo oppsett ;)

Lenke til kommentar

Om man ikke kunne joine underveis hadde det jo blitt helt håpløst. Med én gang man blir i mindretall går det som regel nedover uansett. Da er det bedre at man har muligheten til å få forsterkninger underveis. Alternativet måtte jo da bli auto-balance, men det er som regel enda mer irriterende da du plutselig kan bli plassert fra vinnende til tapende lag.

Enklaste måten å fikse dette på hadde vært om det laget med færrast spelarar hadde fått 10% ekstra XP bonus per person dei er i undertall, eventuellt tilsvarande med gratis objective poeng.

Det er mykje vanskeligare å vinne eit objective når du er i mindretall og då burde du også få ekstra kreditt dersom du mot alle odds klarer det.

Lenke til kommentar

Nahh, hvordan vet vi at akkurat 10% er et bra tall? Uansett hvilket tall man velger så vil det finnes argumenter både for og imot. Autobalance hadde vært det mest rettferdige, totalt sett, men det ville vært urettferdig for enkelte personer.

Lenke til kommentar

Hvis du kunne spilt en match, med forskjellige oppsett (perks, attachments, weapons etc.) hadde det vært kult. :)

Noe spesielt du vil at jeg skal spille med? Er åpen for det meste jeg. Helst ikke et helt mongo oppsett ;)

Det er faktisk et oppsett jeg kunne tenkt meg å sett, som jeg faktisk synes kan funke greit i close-range.

Primary Weapon: MPL

Attachments: Supressor & Dual Mag

Secondary Weapon: Python

Attachment: Speed Reloader

Perk 1: Ghost

Perk 2: Warlord

Perk 3: Ninja

Dette er faktisk ganske brukbart, og det hadde vært gøy å sett om du, som er en såpass god spiller, hadde klart å kjørt en god runde med dette. :)

Lenke til kommentar

Jeg prøvde faktisk Ghost for aller første gang for noen dager siden! (Er snart på prestige 4) Har aldri brydd meg om den men måtte nesten prøve pga. all sytingen :) Merket ikke spesielt stor forskjell, men så spiller jeg også nesten bare Nuketown. På Nuketown er Flak mye mer nyttig, men hadde jeg spilt større maps kunne jeg nok ha vurdert å kjøre Ghost mer permanent. Men jeg liker uansett ikke spesielt godt å luske rundt, men fortrekker å være helt på frontlinja der mest mulig foregår.

Lenke til kommentar

Ghost er ein perk som er brukt av to grupper spelarar snipere/campere og rushere.

Sjølv forstår eg ikkje heilt kvifor alle klager over ghost.

Snipere må nesten få lov til å skjule seg med tanke på kor elendig det er å snipe.

For dei fleste campere så er flakjacket mykje meir nytting sidan alle veit kor du sitter etter ei lita stund likevell.

Dei som har mest nytte av ghost er dei som rusher og treng ghost for å komme seg over åpne områder raskt utan å bli oppdaga av fienden eller luftstøtte.

Lenke til kommentar

Og det er veldig irriterende for oss ekte spillere da dere ikke syns og kommer bak oss

mongoperk. spess i capture the flag er den irriterende

Enig, synest også det er veldig irriterande når fiende ikkje skyter varselskudd opp i lufta slik at eg veit at dei er der og kan sleppe dei forbi utan å drepe meg :roll:

Lær å ikkje stole blindt på spyplane.

Lenke til kommentar

Og det er veldig irriterende for oss ekte spillere da dere ikke syns og kommer bak oss

mongoperk. spess i capture the flag er den irriterende

Ekte spillere sjekker rundt seg hele tiden og er ikke avhengige av radar.

Men jeg ser en fordel med Ghost(Pro?) da man enkelt kan nullifisere trusler som Huey & Gunship.

Nesten så jeg vurderer å bruke ghost bare for å irritere folk i Huey når jeg skyter dem ned før de knapt har fått løsnet et eneste skudd :)

Endret av Vice
Lenke til kommentar

Se rundt deg da. Grunnen til Ghost er jo å slippe å bli skjøti ned av chopper og fly osv.

Er dere gode får dere jo blackbird, da synes jo Ghost uansett.

Er mange som bruker ghost og det kommer heller ikke an på ferdighetene til personen. Jeg forventer ALDRI at alle synes på radaren og ser meg derfor rundt uansett om radaren viser noe annet. Hvis du blir skytt ned av en med ghost er det jo fordi du ikke er godt nok orientert hvor du befinner deg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...