Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Black Ops

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mange av perksa har de LATTERLIGSTE challenga. Er på level 27 nå og har ENDA ikke spilt mot noen som bruker Sentry Gun. Det er en av de jeg mener er HELT bak mål og som gjør det drit å få tak i det.

Er heilt enig, ingen pro challanges burde være avhengig av kva motstanderane bruker.

Når du sjølv har oppnådd Ghost Pro så må du jo nesten være evneveik dersom du har Sentry Gun som killstreaks sidan du då berre vil hjelpe fienden til å oppnå imunitet mot killstreaks.

Er eigentlig litt på samme måte med Flakjacket Pro, lettaste måten å forsikre seg om at fienden ikkje får kaste tilbake 5 granater er å berre bruke semtex.

Som ekstra bonus vil heller ikkje motstandera som har Flakjacket Pro kunne kaste granatane i retur med ny lunte.

Det neste blir vel at du neste versjon må øydelegge 100 pakker med C4 (ein anna ting som er lite brukt og svært vanskelig å øydelegge før eigaren sprenger den).

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z

Føler spy plane er lite vits i dette spillet da jeg møter nesten bare folk med ghost. Pleier å kjøre Counter spy plane, blackbird og dogs. Det er ikke noe stress å få, og det fjerner de ghost camperene.

Noen andre som syntes det samme?

Lenke til kommentar

Ghostfaggots ... Fy faen som jeg hater de

mad fordi du ikke kan få hjelp av radaren og free kills av killstreaks? :!: ghost ftw. beste 3 perken, selvom scavenger og flak jacket også er veldig fine.

Nei jeg bare eeeeeelsker ghostfaggots med silencer som sitter bak hvert ett forbanna hjørne eller oppå hvert jævla tak og venter på deg

Lenke til kommentar

Føler spy plane er lite vits i dette spillet da jeg møter nesten bare folk med ghost. Pleier å kjøre Counter spy plane, blackbird og dogs. Det er ikke noe stress å få, og det fjerner de ghost camperene.

Noen andre som syntes det samme?

Jeg får sjeldent så mange kills i S&D, så jeg holer meg til spyplane, counter-spyplane og care package.

:)

forresten, forsatt dobbel xp gitt :) Trodde dem skulle være så frekek å bare gi oss 48 timer med dobbel xp!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...