Alinoe Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Skjønner meg ikke helt på den "Get 10 plants or defuses in demo, sabo or S&D" med flak jacket. Kom nettopp ut av et game der jeg hadde 2 plants og 10 defuses og den stod på 7/10 etterpå. (Og jeg hadde 2 da jeg gikk inn i matchen" Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 2 plants + 10 defuses = 12 runder snd max runder er 7 ?? Lenke til kommentar
bas Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 (endret) ^^ går an å plante/defuse i andre game modes enn S&D (som nevnt i posten hans) EDIT: beat me to it Endret 6. februar 2011 av bas Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 ah tenkte ikke på det xD Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Mange av perksa har de LATTERLIGSTE challenga. Er på level 27 nå og har ENDA ikke spilt mot noen som bruker Sentry Gun. Det er en av de jeg mener er HELT bak mål og som gjør det drit å få tak i det. Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 bruk sentry selv, og kast markeren inn i fiendespawn 2 Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 http://www.youtube.com/watch?annotation_id=annotation_531785&v=qeaZcbJv2PY&feature=iv Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 (endret) http://www.youtube.com/watch?annotation_id=annotation_531785&v=qeaZcbJv2PY&feature=iv Følg litt med da! Linken er jo postet for en 12-13 poster siden. Endret 6. februar 2011 av trykkertor Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 og om du følger med er dette en annen versjon av gamet... en bedre versjon Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Ghostfaggots ... Fy faen som jeg hater de Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Mange av perksa har de LATTERLIGSTE challenga. Er på level 27 nå og har ENDA ikke spilt mot noen som bruker Sentry Gun. Det er en av de jeg mener er HELT bak mål og som gjør det drit å få tak i det. Er heilt enig, ingen pro challanges burde være avhengig av kva motstanderane bruker. Når du sjølv har oppnådd Ghost Pro så må du jo nesten være evneveik dersom du har Sentry Gun som killstreaks sidan du då berre vil hjelpe fienden til å oppnå imunitet mot killstreaks. Er eigentlig litt på samme måte med Flakjacket Pro, lettaste måten å forsikre seg om at fienden ikkje får kaste tilbake 5 granater er å berre bruke semtex. Som ekstra bonus vil heller ikkje motstandera som har Flakjacket Pro kunne kaste granatane i retur med ny lunte. Det neste blir vel at du neste versjon må øydelegge 100 pakker med C4 (ein anna ting som er lite brukt og svært vanskelig å øydelegge før eigaren sprenger den). Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Føler spy plane er lite vits i dette spillet da jeg møter nesten bare folk med ghost. Pleier å kjøre Counter spy plane, blackbird og dogs. Det er ikke noe stress å få, og det fjerner de ghost camperene. Noen andre som syntes det samme? Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Ghostfaggots ... Fy faen som jeg hater de mad fordi du ikke kan få hjelp av radaren og free kills av killstreaks? :!: ghost ftw. beste 3 perken, selvom scavenger og flak jacket også er veldig fine. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Ghostfaggots ... Fy faen som jeg hater de mad fordi du ikke kan få hjelp av radaren og free kills av killstreaks? :!: ghost ftw. beste 3 perken, selvom scavenger og flak jacket også er veldig fine. Nei jeg bare eeeeeelsker ghostfaggots med silencer som sitter bak hvert ett forbanna hjørne eller oppå hvert jævla tak og venter på deg Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Skulle man tatt vekk ghost kunna man likegodt fjerna spy plane også. Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Føler spy plane er lite vits i dette spillet da jeg møter nesten bare folk med ghost. Pleier å kjøre Counter spy plane, blackbird og dogs. Det er ikke noe stress å få, og det fjerner de ghost camperene. Noen andre som syntes det samme? Jeg får sjeldent så mange kills i S&D, så jeg holer meg til spyplane, counter-spyplane og care package. forresten, forsatt dobbel xp gitt Trodde dem skulle være så frekek å bare gi oss 48 timer med dobbel xp! Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Jeg levla fra 28-50-22 skal spille meg opp til 38~40 i kveld. Snart prestige 4 Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Dobbel XP er borte Grådige jævler Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Sikker, jeg fikk just 1000xp for en kill på S&D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå