Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Black Ops


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-GlDE6z

kan vi si at mw2 er bra på ps3, og shit på pc da? greit?

 

Nei, men vi kan si at konsollfolk ikke er vant med hva vi PC-folk er. Dermed vil det de synes er kjempemorsomt være for "dummies" på pc. FOrdi det skal passe et lite antall knapper, stikke og konsoll-nettverk.

 

Istedetfor å faktisk lage en vettug PC versjon, og alikevel gi konsoll-guys alt det de vil ha, så gjør de det enkleste, det funker dårlig for de som har opplevd noe annet enn CoD MW og senere.

Bare nevner at jeg har vært hyppig på spill på data i over 6-8 år og i år har jeg gått over til konsoll. Spiller forsatt på data, men konsoll liker jeg bedre.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tjo-bing, dette spillet må prøves. Har ikke spilt CoD siden 1-ern så det skal bli interessant å se hvordan utviklingen har vært.

ja, utviklingen er ganske imponerende :) men 1ern ble lagd av Infinityward da, og dette lages av Treyarch.

(Bortsett fra COD1 UO som ble lagt av Treyarch? stemmer ikke det?)

Lenke til kommentar

COD2 er det beste COD spillet hittil. Jeg spiller fremdeles det istedenfor COD4. COD6 er jo bare helt lol, så det gidder jeg ikke å regne med engang.

 

Jeg håper BO blir mer som COD2 og mindre som COD6. Ganske enkelt. COD2 krevde i hvert fall litt ferdighet ettersom du hadde en viss rekyl. Bedre våpen og bedre stemning også.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Tjo-bing, dette spillet må prøves. Har ikke spilt CoD siden 1-ern så det skal bli interessant å se hvordan utviklingen har vært.

ja, utviklingen er ganske imponerende :) men 1ern ble lagd av Infinityward da, og dette lages av Treyarch.

(Bortsett fra COD1 UO som ble lagt av Treyarch? stemmer ikke det?)

 

Nope, det ble lagd av Gray Matter. Gray Matter ble halvannet år senere slått sammen med Treyarch. Men Gray Matter hadde ingenting med Treyarch å gjøre på det tidspunktet.

 

BerZerk: Hver sin smak, men jeg synes ikke man får samme dommunity-følelse på konsoll. Vel, egentlig så synes jeg community-følelsen ble gradvis mer og mer borte siden MW kom. CoD, UO og CoD 2 var helt rå på dette.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Tjo-bing, dette spillet må prøves. Har ikke spilt CoD siden 1-ern så det skal bli interessant å se hvordan utviklingen har vært.

ja, utviklingen er ganske imponerende :) men 1ern ble lagd av Infinityward da, og dette lages av Treyarch.

(Bortsett fra COD1 UO som ble lagt av Treyarch? stemmer ikke det?)

 

Nope, det ble lagd av Gray Matter. Gray Matter ble halvannet år senere slått sammen med Treyarch. Men Gray Matter hadde ingenting med Treyarch å gjøre på det tidspunktet.

 

BerZerk: Hver sin smak, men jeg synes ikke man får samme dommunity-følelse på konsoll. Vel, egentlig så synes jeg community-følelsen ble gradvis mer og mer borte siden MW kom. CoD, UO og CoD 2 var helt rå på dette.

 

Enig, +1.

Lenke til kommentar

Skal bli spennande å sjå korleis perksa vil fungere i praksis.

Eit av problema som eg ser er at nok ein gong vil nok mange velge omtrent det samme oppsettet. Eg trur vi vil sjå mykje:

-Flak Jacket

-Sleight of Hand

 

Som dei to fyrste perksa, det som blir spennande er å sjå kva folk velger som tredje perk. Personleg synest eg at det er der vi finner dei mest spennande egenskapane.

Sjølv trur eg at Hacker kan være eit spennande valg, spesielt i kombinasjon med Hardline.

Lenke til kommentar

http://www.youtube.com/watch?v=y9j_pfGKucg&feature=sub

SoH Pro har ingen virkning på sniper! :D

 

Jeg håper virkelig ikke denne er confirmed. For det første mangler han to perks. For det andre: Tactical Mask gir deg NVG som pro perk? Hva i helvete skal da fungere som counter for novagassgranaten? HQ gamemoden kommer til å bli ødelagt da alle bare spammer granaten på HQ slik at den aldri blir cappet. Forøvrig har jeg enda ikke sett noen fra Treyarch bekrefte dette. Tar random video fra youtube med en klype salt.

Lenke til kommentar

Eg savner for øvrig ein perk som tillater deg å bruke to sekundær våpen, som f.eks ein pistol og ein maskinpistol i staden for at eit av våpena må være eit svært primærvåpen.

 

Oppsettet pistol og Stinger ville har vært spennande, muligheita til å effektivt skyte ned fientlige killstreaks og kjappt bytte frå stinger til eit våpen.

Lenke til kommentar

Nope, det ble lagd av Gray Matter. Gray Matter ble halvannet år senere slått sammen med Treyarch. Men Gray Matter hadde ingenting med Treyarch å gjøre på det tidspunktet.

håper han hadde et team med seg også og ikke var helt alene:P

 

Jeg er fortsatt litt skuffa over at man kan ha både marathon og lightweight samtidig. Da ser vi nok runnerne i dette spillet også. Eller Lightweight og ninja så de løper rundt uten å lage en lyd...

Lenke til kommentar

http://www.youtube.com/watch?v=y9j_pfGKucg&feature=sub

SoH Pro har ingen virkning på sniper! :D

 

Jeg håper virkelig ikke denne er confirmed. For det første mangler han to perks. For det andre: Tactical Mask gir deg NVG som pro perk? Hva i helvete skal da fungere som counter for novagassgranaten? HQ gamemoden kommer til å bli ødelagt da alle bare spammer granaten på HQ slik at den aldri blir cappet. Forøvrig har jeg enda ikke sett noen fra Treyarch bekrefte dette. Tar random video fra youtube med en klype salt.

Lista er confirmed. Kan lete etter kilde.

 

Btw, Treyarch har sikkert utelatt noen perks for å ''holde spenningen oppe''.

Lenke til kommentar

Nope, det ble lagd av Gray Matter. Gray Matter ble halvannet år senere slått sammen med Treyarch. Men Gray Matter hadde ingenting med Treyarch å gjøre på det tidspunktet.

håper han hadde et team med seg også og ikke var helt alene:P

 

Gray Matter var et utviklerteam, de har også lagd Tony Hawks Pro Skater 2 til PC, Return to castle wolfenstein og CoD 2: Big Red One (sammen med Treyarch) ^^,

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...