Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Black Ops


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

:D <--- kilde

 

Play some Call of Duty: Black Ops multiplayer this weekend you’ll level up twice as fast. The first Call of Duty: Black Ops bonanza weekend starts this Friday, which means you take home twice as much experience for every kill.

 

A note on Twitter from Treyarch Community Manager Josh Olin confirmed that this weekend will be a big one for Call of Duty: Black Ops players, saying “The first ever #CODBlackOps Double-XP Weekend will be Feb. 4th – 6th on all platforms.

 

The weekend celebrates the release of the First Strike map pack. There’s still no news as to whether or not the DLC will be coming to PC, but we can still reap the benefits of the free weekend.

 

In other Black Ops news, Treyarch recently promised an incoming fix for the theatre mode problems that many players have experienced after the latest patch. A UK consumer group have reported Activision to the Office of Fair Trading for releasing Call of Duty: Black Ops in a buggy state.

Endret av amir90
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z

I går lastet jeg opp en video hvor jeg intervjuer en av norges desidert beste COD spillere.

 

Intervju med Angel

 

Det er de to siste videoene, Intervju med Angel del 1 og del 2.

 

Klippet er ca 18min og meget interessant, ENJOY :)

 

BlastFM

 

Er morsomt at jeg er bedre enn samtlige av spillerne på det laget stats messig ;)

Med det så mener du?

Lenke til kommentar

At jeg skal begynne med "competitive gaming" å kicke assen deres.

 

Det kan godt hende de er et av Norges beste LAG. men ikke spillere.

og ja jeg er klar over at folka de spiller mot er av mye høyere nivå. men likevell. bare slenger det ut der liksom.

 

Så til noe annet jeg har spurt om før. hvordan kan det egentlig ha seg at jeg gikk i fra 20 i accuracy til -20 i accuracy? har skjedd i hvert CoD jeg har spilt. Jeg googla litt på det og fant bare ut at det kan skje når man har en viss mengde kills (?) eller hacking. Jeg kunne ikke hacka i noe som helst spill om jeg ville det engang, så det er utelukka.

 

hva tror dere? bare enda en glitch? i CoD 4, mw2 og black ops?

 

Hadde det ikke vært for at jeg får sikkert 10 meldinger om dagen som sier jeg er en hacker, cheater osv osv, så hadde jeg ikke brydd meg. men det er utrolig IRRITERENDE siden jeg spiller 100% legit, altid gjort det og vil altid gjøre det.

Endret av mrgimmick
Lenke til kommentar

At jeg skal begynne med "competitive gaming" å kicke assen deres.

 

Det kan godt hende de er et av Norges beste LAG. men ikke spillere.

og ja jeg er klar over at folka de spiller mot er av mye høyere nivå. men likevell. bare slenger det ut der liksom.

så å få høy k/d av å spille mot pub noobs gjør deg bedre enn folk som spiller skikkelige matcher mot andre gode folk, fordi du har høyere k/d?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z

At jeg skal begynne med "competitive gaming" å kicke assen deres.

 

Det kan godt hende de er et av Norges beste LAG. men ikke spillere.

og ja jeg er klar over at folka de spiller mot er av mye høyere nivå. men likevell. bare slenger det ut der liksom.

 

sier lykke til, tviler du kommer til å oppnå det.

Lenke til kommentar

At jeg skal begynne med "competitive gaming" å kicke assen deres.

 

Det kan godt hende de er et av Norges beste LAG. men ikke spillere.

og ja jeg er klar over at folka de spiller mot er av mye høyere nivå. men likevell. bare slenger det ut der liksom.

så å få høy k/d av å spille mot pub noobs gjør deg bedre enn folk som spiller skikkelige matcher mot andre gode folk, fordi du har høyere k/d?

 

Nei det er ikke sikkert. jeg kødda bare med at jeg skulle sparke ræva deres.

 

At jeg skal begynne med "competitive gaming" å kicke assen deres.

 

Det kan godt hende de er et av Norges beste LAG. men ikke spillere.

og ja jeg er klar over at folka de spiller mot er av mye høyere nivå. men likevell. bare slenger det ut der liksom.

 

sier lykke til, tviler du kommer til å oppnå det.

 

Hva får deg til å tro det?

Lenke til kommentar

Man kan jo ikke sammenligne slike stats med mindre man opparbeider dem under kontrollerte forhold, og med mindre man har hatt samme motstandere.

Er nok også en god del vanskeligere å få "gode" stats i kompetetiv gaming enn det det er i public. Dersom feks. jeg selv hadde lagt noe som helst vekt på stats hadde jeg hatt en helt annen spilleform (og bedre stats)..

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z

Mangler en spiller til NPL, en kompis orker tydeligvis ikke. Hvis noen vil ha tryout med oss kan dere gjerne det :) vi spiller kompetetivt mye, du må være aktiv, du må ha mic på både data og xbox, og du må spille på xbox :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...