Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Black Ops


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette bildet fra activision er ganske kult. Overrasket over at Galil er på tredje plass. Det jeg reagerer mest på er likevel statistikken på "most deadly killstreaks". Viser vel godt at den lille bilen kanskje ikke var helt vel gjennomtenkt.

 

 

the_numbers_mason_V2.jpg

 

 

Spennande.

 

Svært overraskande at det mest brukte perks oppsettet er lightweight, sleight of hand og marathon.

 

Hadde vel egentlig tenkt meg at med såpass kraftig nedtona knivbruk og gode assault våpen at folk ville bruke meir taktiske perks.

 

Hadde forventa å sjå eit oppsett meir på linje med, ghost, warlord og hacker.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Galil overrasker ikke meg, har faktisk brukt den en del selv og er relativt fornøyd med den.

Top 3 perksa bekrefter jo bare at spillet er infisert med "runners" :tease:

Lenke til kommentar

Dette blir muligens som å preke til koret, men er det bare meg som ikke er helt komfortabel med map packs til 1200MSP? Nå ble det gjort to ganger på MW2, og sikkert like mange ganger planlagt for Black Ops. Activision vet å ta seg godt betalt for spillene sine i allefall.

 

Jeg skjønner jo så klart at de vil tjene mest mulig penger, for hvem vil vel ikke det. Men, er ikke imponert over Treyarch sine maps fra før av heller... :p

Lenke til kommentar

Holder på å laste ned DLC nå, blir moro med nye baner. Kommer det egen mode der man bare spiller de nye Banene? Det hadde vært veldig bra.

 

http://www.callofduty.com/board/viewtopic.php?f=73&t=417123&sid=n4dld97ktqhsr93j908monn8d0

 

Hi,

 

I am getting some good questions on the topic of how the playlists work with First Strike. It is frankly too long to explain well in 140 characters on Twitter.

 

If you own First Strike you will be joined in a Lobby with others who own First-Strike (or start one). The DLC maps are set at priority slightly above the non First Strike maps. This means they will come up in rotation more frequently. Use your ability to map vote for, or against, any map. If you have First Strike, you will see a secondary tab in your Choose Map screen during Private Matches, Combat Training, System Link and related areas of the game where you can explicitly pick which map to play.

 

If you don't own First Strike, you will be joined in a Lobby with others who don't own First Strike (or start one). In this regard, it's similar to Modern Warfare 2.

 

We try not to kick you out of a lobby if you don't have First Strike, but some exceptions are unavoidable. For example, If you join on a Friend who is playing in a non First Strike map, but who owns First Strike, when the game ends and you return to the lobby you will be kicked if the lobby votes for a First Strike map.

 

If you are playing in a Party with folks who don't have DLC, we will tell you. You can then play as though you don't have it. Alternatively, you remove players from your party who don't have it as you've been able to do in the past.

 

We have the option of a First Strike only playlist, which you won't be able to join if you don't have First Strike. We have not yet exercised this option, but are considering adding it on Friday at the start of Double XP weekend based on feedback from the community over the next 48 or 72 hours or so. I am preparing as though we will do a First Strike moshpit on Friday when Double XP starts. It's currently getting translated into the many languages the game supports. It's easy to remove (or keep) depending on feedback.

 

First Strike comes out "around" 2:00am PST on Feb 1.

 

I say "around" because it takes time to get it out to all the content/cache servers. I can't give you a specific time because it really depends on Microsoft and how fast they cache and populate the download servers. It's not coming any earlier, or later, for any other time zones. Google "time zone conversion" and convert the above to your local time zone.

 

David 'Vahn' Vonderhaar

Lenke til kommentar
We have the option of a First Strike only playlist, which you won't be able to join if you don't have First Strike. We have not yet exercised this option, but are considering adding it on Friday at the start of Double XP weekend based on feedback from the community over the next 48 or 72 hours or so. I am preparing as though we will do a First Strike moshpit on Friday when Double XP starts.
Lenke til kommentar

Er såå lei av BLACK OPS! Synes det liksom ikke er morro lenger :( jeg som har spillt cod serien i flere år, og nå er jeg lei. FAEN. Noen gode tips til å få cod-suget tilbake?

 

Gå tilbake til litt CoD4 eller MW2 hvis du likte dem. Også hopp litt mellom alle sjangerene, eller bare ta deg en liten pause?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...