Liten Viking Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 (endret) Ikke bruk theatre mode eller killcam til å prøve å bevise at noe er galt med hit detection osv. Noe er galt med spillet, det har veldig mangen skjønt nå men theatre mode viser ikke noe akkurat. oppfordrer alle med pvr å bombardere youtube med slike videoer. her er foresten et lite "eksperiment" jeg var med på med noen folk fra det offisielle Black Ops forumet. fikk ikke så veldig mye ut av det men men, it's not only only butt butt. http://www.youtube.com/watch?v=Q3LZLgjMktM Endret 29. januar 2011 av mrgimmick Lenke til kommentar
bas Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 Hehe, var du med på det eksperimentet der, det så jeg/skjønte jeg ikke før nå. Husker jo godt dette her Lenke til kommentar
Liten Viking Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 Her er et veldig godt eksempel på hvor fucked up dette spillet er. fyren skjønner det jo ikke selv hva som foregår engang. ganske kjent commentator er han også. 4 bar connection. http://www.youtube.com/watch?v=AiDgsuuAUKY Lenke til kommentar
Razorlight Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 Noen som vet om det gjør noen forskjell med Steady Aim på Strela for å skyte ned air-support? Lenke til kommentar
johan1 Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 hvordan levler man fort på black ops? hvilken game mode skal man spille? osv. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 Kom bare til lvl 22 elns. før jeg gikk lei av black ops, synes det var dårlig rett og slett - lagg er det også, lydlagg f.eks. Må være noe som er bedre med MW2, for der har jeg et par døgn nesten i spilletid, samt høy prestige. Så MW2 fenget meg tydeligvis bedre.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 Her er et veldig godt eksempel på hvor fucked up dette spillet er. fyren skjønner det jo ikke selv hva som foregår engang. ganske kjent commentator er han også. 4 bar connection. Elsker hvordan lag kompensasjonen skinner igjennom! Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 Noen som vet om det gjør noen forskjell med Steady Aim på Strela for å skyte ned air-support? Skulle ikke tro det, du må uansett "bip-bip-bip"..og så skyter man. Tror ikke man treffer noe bedre Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 raketten er jo lock-on, treffer uansett. hva skulle steady aim forbedre? Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 Om den locker raskere med steady-aim, er det han lurer på. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 hvordan levler man fort på black ops? hvilken game mode skal man spille? osv. Domination, snd spiller jeg. Mye poeng. Skifter våpen pr 150 kill Lenke til kommentar
wH1TE-11 Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 Skjekk ut min nye edit http://www.youtube.com/watch?v=oibeLUgDJkw&feature=feedu Hadde vært fint om dere kunne subscriba meg Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 Steady Aim hjelper kun når enn skyter fra hofta :-) Lenke til kommentar
Liten Viking Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 hvordan levler man fort på black ops? hvilken game mode skal man spille? osv. Kjøp kontrakter som bare faen, challanges, bytt våpen etter så og så mange kills og spill objectiv baserte runder som domination, HQ S&D osv. Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 Her er et veldig godt eksempel på hvor fucked up dette spillet er. fyren skjønner det jo ikke selv hva som foregår engang. ganske kjent commentator er han også. 4 bar connection. http://www.youtube.com/watch?v=AiDgsuuAUKY Jeg ser ikke at det er så veldig gale. F.eks i klippet på 6:35 og 9:05, så sljønner han ingenting. Men det er jo dritlett å se på klippet at han ikke siktet godt nok. På 6:35 får han aimen føsrt på fyren i siste del. Og da er allerede sniperen sin kule på cei mot han. På 9:05 er jo siktet hans aldri innom fienden engang. Men det som var morsomt for meg å observere var hvor redd han var for RC-XD. Han whiner om hvor mange det er, og oppfører seg som en gammel dame rundt mus. Opp stigen, opp stige. Bare RC ble nevnt så løp han opp stigen. Og han virkerchelt overrasket over at han ikke vinner omgangen. "Stakkars, er du alltid vant til å vinne du. Og så kommer du bare på 2. plass denne gang" Herlig å se en så full av seg selv "tape" som han kaller det. Går inn i matchen med, "klart jeg klarer 3:1 ratio. Klart jeg klarer 8-streak. No problem." Og når han ikke vinner, ikke får 3:1, og ikke 8-streak. "Whats wrong with this game." Vel, don't hate the game. Hate the player, sier jeg. Han var ikke god nok denne omgangen. En del klager på second chance og RC-XD. (han fyren inklusive) Men etter å ha sett hans killstreaks, så må jeg påstå at det er MYE MERE FEIGT med Counter Spyplane. For hvis detcikke er feigt at kun han har minimap, og ingen andre. Så vet ikke jeg. Så de som syter om SC og RC-XD, bør sjekke selv om ikke de bruker ting som counter spyplane eller blackbird. For det er feigt det. 1 Lenke til kommentar
wH1TE-11 Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 Her er et veldig godt eksempel på hvor fucked up dette spillet er. fyren skjønner det jo ikke selv hva som foregår engang. ganske kjent commentator er han også. 4 bar connection. http://www.youtube.com/watch?v=AiDgsuuAUKY Jeg ser ikke at det er så veldig gale. F.eks i klippet på 6:35 og 9:05, så sljønner han ingenting. Men det er jo dritlett å se på klippet at han ikke siktet godt nok. På 6:35 får han aimen føsrt på fyren i siste del. Og da er allerede sniperen sin kule på cei mot han. På 9:05 er jo siktet hans aldri innom fienden engang. Men det som var morsomt for meg å observere var hvor redd han var for RC-XD. Han whiner om hvor mange det er, og oppfører seg som en gammel dame rundt mus. Opp stigen, opp stige. Bare RC ble nevnt så løp han opp stigen. Og han virkerchelt overrasket over at han ikke vinner omgangen. "Stakkars, er du alltid vant til å vinne du. Og så kommer du bare på 2. plass denne gang" Herlig å se en så full av seg selv "tape" som han kaller det. Går inn i matchen med, "klart jeg klarer 3:1 ratio. Klart jeg klarer 8-streak. No problem." Og når han ikke vinner, ikke får 3:1, og ikke 8-streak. "Whats wrong with this game." Vel, don't hate the game. Hate the player, sier jeg. Han var ikke god nok denne omgangen. En del klager på second chance og RC-XD. (han fyren inklusive) Men etter å ha sett hans killstreaks, så må jeg påstå at det er MYE MERE FEIGT med Counter Spyplane. For hvis detcikke er feigt at kun han har minimap, og ingen andre. Så vet ikke jeg. Så de som syter om SC og RC-XD, bør sjekke selv om ikke de bruker ting som counter spyplane eller blackbird. For det er feigt det. Du e jo dum du, om du hater counter spy plane mer enn Rc-xd og second chance da har du ikke spilt blackops. Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 var ikke noe lagg/connection problem i den videoen, var lett å se at han ikke traff den godt nok når de ikke døde. og igjen, så får han finne seg et nytt spill å spille hvis han synes killstreaks og perks er så fælt. Lenke til kommentar
Claus3000 Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 (endret) RCXD er ikke "feigt" i den forstand. Men det er billig og i de aller fleste tilfeller veldig random om man blir drept av en. Veldig noob-friendly liten sak det der. Og selv om du trykkertor hele tiden mener at det ikke er noe feil med spillet, så vil det ikke si at det ikke stemmer. Jeg har en helt annen oppfattning enn deg pga lag-kompenseringen. Treyarch har gjort mye bra med blackops når det kommer til balanse osv, men har feilet veldig når det gjelder hit-detection. Endret 29. januar 2011 av Claus Racing Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 Her er et veldig godt eksempel på hvor fucked up dette spillet er. fyren skjønner det jo ikke selv hva som foregår engang. ganske kjent commentator er han også. 4 bar connection. http://www.youtube.com/watch?v=AiDgsuuAUKY Rundt 5 min i videon er det et eksempel som oppsummerer Black Ops. Han burde ha vært død, men kommer seg unna. Har sikkert skjedd samtlige her flere ganger. Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 Her er et veldig godt eksempel på hvor fucked up dette spillet er. fyren skjønner det jo ikke selv hva som foregår engang. ganske kjent commentator er han også. 4 bar connection. http://www.youtube.com/watch?v=AiDgsuuAUKY Rundt 5 min i videon er det et eksempel som oppsummerer Black Ops. Han burde ha vært død, men kommer seg unna. Har sikkert skjedd samtlige her flere ganger. han ble jo bare truffet 3 ganger? commando tar minimum 30 damage, og med silencer på var sikkert fienden utenfor maximum damage-range. så han tok bare 90 damage. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå