Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Black Ops


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sorry, men jeg trengte å få det ut av meg, dette spillet er det mest irriterende spilelt jeg har vært borti. vnaligvis irriterer jeg meg over elendige teammates, (gamet jeg hadde nå på search sto jeg for 80% av killa) men på dette spillet er jeg mer irritert over at det ikke fungerer. har ikke vært borti andre spill som sliter så mye.

 

håper de taper rettsaken slik at spillet blir fikset

Endret av NinjaChriis
Lenke til kommentar

mens lag compensation/hit detection er like jævlig fortsatt

kanskje det blir litt bedre når alle har fått lasta ned updaten.

min update var på 12mb btw

 

 

Updaten min var på 12 den og. Hit detection er noe de virkelig bør få fiksa på og det så fort som mulig. Tror bare å fikse på det ville gitt en hel ny opplevelse i forhold til Black ops

 

 

Jepp, sånn den er nå, er den latterlig.

 

Har dere opplevd dette lenge? Jeg har sliti med dette siden spillet ble sluppet og aktivt deltatt i det som er av tråder angående dette problemet på det offisielle BLOPS forumet, men Treyarch nekter for at det er et problem, og kaller alle som klager en minoritet som de ikke føler de trenger å ta hensyn til.

 

Oppfordrer dere til å registrere på det offisielle forumet og delta i disse diskusjonene, jo flere jo bedre (selv om det i utgangspunktet ikke akkurat er mangel på folk som klager over dette)

 

Sjekk tråder som omhandler lag/latency/hit detection/lag compensation o.l. Disse problemene er mest sannsynlig relatert til elendig matchmaking som gjør at den innebygde lag kompenseringen ikke funker, og folk føler seg rett og slett ute av sync med de andre spillerne.

Endret av bas
Lenke til kommentar

Er jo ikke noe poeng og legge inn innlegg om det, blir tilbakevist og avblåst.

 

Sett noen av de svarene andre har fått her :roll:

 

Jeg veit det er en tungrodd båt, spesielt med all trollinga fra de som til stadighet må poengtere at de ikke har problemer i det hele tatt, og at spillet derfor er 100% perfekt, og så sklir alt ut og tråden blir lukket. Poenget var vel i min ideelle verden at at jo fler som gir tilbakemelding, jo større er sjansen for at Treyarch faktisk får ut fingern (selv om jeg faktisk har bortimot gitt opp selv). Det som er tilfredsstillende er at det stadig dukker opp nye brukere som klager over samme problem, så det blir fler og fler.

 

Har vi noen gang vunnet frem når vi har klagd på noe som helst. Treyarc er jo så gjerrige at de ville ikke brukt en krone for å tilfredsstile oss.

 

Det de bruker penger på (etter min personlige mening), er filleting som våpenbalanse og perk og killstreak tweaks, som garantert er mye enklere å fikse enn en grunnleggende feil i nettverkskodinga, og dette scorer Treyarch billig cred på fordi de fremstår som virkelig proaktive for den allmenne massen.

 

Hvorfor så kjøpe spillene deres?

 

Et godt poeng, det blir i hvertfall ikke noe DLC på meg denne gangen hvis ingenting blir fikset, noe som er helt usannsynlig siden det nettopp har vært en update uten noe bedringer på dette området. Jeg sa til meg selv at jeg aldri skulle kjøpe noe fra Treyarch igjen etter WaW, men ble fristet fordi de gikk bort fra WW2 til et mer fremtidsrettet konsept i BLOPS, er jo tross alt blodfan av MW1 og MW2. Så dum kan man være, spillet er kjempegøy når man har gode games, men det er kanskje 2/10 games som er tilfredsstillende, så kan vel kalle dette tidenes nedtur og et aldri så lite bomkjøp.

Endret av bas
Lenke til kommentar

Hvorfor så kjøpe spillene deres?

 

For jeg sliter meget lite med det, er den hit-detec. jeg bare sliter med føler jeg som har blitt bra forklart.

( men utenom det så har jeg kost meg en god del med spillet )

 

MEN du har helt rett, for første gang på lenge så kommer jeg ikke til og kjøpe alt som kommer til et spill før det der har blitt fikset....som sikkert ikke skjer siden de skylder på det ene og det andre.

 

Er kanskje et lite håp med tanke på den linken du la ut her at de hadde blitt innmeldt til forbrukerrådet eller hva det var i England :hmm:

Endret av Amanita Muscaria
Lenke til kommentar

Hvorfor så kjøpe spillene deres?

 

Hvordan i huleste skal jeg vite hvordan spillet er før jeg har fått tak i det? Jeg kunne da for all del ikke vite at Black Ops hadde problemer med alt fra connection til hit detection. Av noen merkelig grunner kjøper jeg COD automatisk, i håp om at det kan bli bedre.

Etter MW 1 så fikk jeg synet opp og HÅPET de skulle klare å gjøre spillet godt. Jeg synes også WaW var et godt spill, i mine øyne. MW2 dabba litt av, ble lei det rimelig fort. Tror jeg ikke prestiga der engang. Men Black Ops klarer jeg ikke å legge fra meg. Det er noe som gjør at jeg får lyst til å spille.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...