Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Black Ops


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-GlDE6z

Og man får jo ikke vekk de tingene man iriterer seg over..tilpass seg eller finn servere som ikke tilater det.

Genial løsning syns jeg :yes:

Nei, har merket at det de fleste cod spillere irriterer seg over går ikke vekk. Jeg blir 9 av 10 ganger drept av enten: Claymore, nubetube, second chance eller flamethrower. Jeg prøver å holde meg så realistisk som mulig. Jeg bruker disse perksene: Lightweigth, Hardened, Marathon. Jeg gjør det fordi jeg kan ikke se noen grunn for at folk skal kunne irritere seg over det, det vil si jeg spiller på et høyt nivå. Jeg kan RIMELIG lett få 3-4 i kdr om jeg vil gå inn for det, men å møte så mye drit i hver match gjør meg bare sint.

 

Typisk nube classe er: Ghost, Steady Aim, Second chance. Equipment: Claymore/motion sensor.

 

Personen kan ikke bli sett av radar, den trenger ikke å sikte, den får mer liv enn andre, og trenger ikke å sikte i det ekstra livet den får heller. Den tåler alt i 0,5 sekunder. Den har en nesten usynlig claymore som tar ekstremt mye damage.

 

Gir du samme faen om hvilket av disse class setupene du dør av? Så lenge du dør av personen så har de like mye skill, sånn du tenker?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ber: Tror du misforsto meg, poenget mitt var at jeg tilater meg ikke og bli sint..blir jeg sint å spiller jeg ræva.

 

Såiller BARE HC SD og der går det i Ghost, Warlord og Hacker- Lightweight, rask reloading( glemte navnet nå), ninja - Flack jacket-warlord-hacker\ninja.

 

Prøver og bruke perks som er nyttige i det jeg spiller:)

Er midt på treet-spiller, ligger for det meste topp 3.

 

 

Bruker innimellom noen andre perks og varierer på maps, våpen jeg bruker osv.

 

Så for og svare deg såklart iriterer det meg at SC gjør at jeg dør, claymores osv.

 

 

MEN hele innlegget mitt isted var om og holde humøret oppe og prøve å ikke bli sint...for blir jeg det kan jeg like godt la være og spille:)

Og du burde ha fått med deg hva jeg mener om SC osv. til nå...liker de ikke derfor spiller jeg helst på non-SC servere og non-launchers on players just spyplanes osv.

Endret av Amanita Muscaria
Lenke til kommentar

*snip*

 

Jøss, er det egentlig noe i spillet du IKKE syntes er feigt/urettferdig/nub eller?

 

Lightweight - omg han er raskere en meg, nub

Scavenger - Han har mer ammo en meg, urettferdig ass

Ghost - Sa du selv

Flak Jacket - OMFG HAN TÅLER GRANATEN JEG KASTA RETT I TRYNET PÅN

Hardline - Faen så syykt feigt at han får killstreaks raskere

Hardened - OMG SÅ FUCKINGS MYE HAN KAN SKYTE GJENNOM DA

Scout - Vel, denne er jo rett og slett dårlig, kanskje dette er den eneste du synes er fair?

Steady Aim - Sa du selv

Sleight of Hand - HELVETE SÅ FORT HAN FÅR RELOADE DA/FORT HAN FÅR SIKTET

Warlord - JÆVLA NUB MED 2 ATTACHMENTS ASS / NADESPAMMER (pro)

Tactical Mask - faen skjer med at han tåler gassen min da?!!!

Marathon - feige jævel som bare stikker av

Ninja - Jævla nub snike faen som ikke lager lyd azz

Second Chance - nuff said, artig perk

Hacker - Faen han ser equipments ass, dør jo aldri av claymore!!! :(

 

Noobtube - sa du selv

Extended mags - FAEN SÅ MANGE KULER DU HAR DA

 

etc.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z

Ja, for hvis jeg skyter ett AWP skudd midt i hodet på en person så fortjener han en ny sjangse til å drepe meg.

Hvis man får headshot så går de ikke ned i second chance :tease:

Må desverre si til deg at det er 50% sjangse for det. Jeg har testet det ut med en kompis fra USA. Hit detection på dette spillet er så forferdelig at headshot med sniper ikke alltid blir registrert som headshot. Vi testa dette ut i en public server (ps3) der han stod helt i ro, jeg snipet han i hodet, han gikk i second chance ca halvparten av tiden. Jeg fikk tydeligvis ikke registrert headshot, og nei, jeg suger ikke til å aime.

Lenke til kommentar

Warlord når man spiller HC SD er for og få soundsupressor og sikte osv.

 

soundsup. er et must syns jeg.

 

Og som sagt over HS er ikke garantert at personen dør når han har SC :hrm:

Selv om det er sikkert det at det ikke blir registrert som HS da.

 

Men de fleste som har spilt en stund ser når man treffer hodet.

Ikke alle gangene da:P

 

Edit: Claas: Han sa en typisk nub-klasse.

 

Ninja vil jeg påstå er ganske smart i et par modes ja..hvis du ikke vil høres ut som en løpende baby-leke:P

Endret av Amanita Muscaria
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z

*snip*

 

Jøss, er det egentlig noe i spillet du IKKE syntes er feigt/urettferdig/nub eller?

 

Lightweight - omg han er raskere en meg, nub

Scavenger - Han har mer ammo en meg, urettferdig ass

Ghost - Sa du selv

Flak Jacket - OMFG HAN TÅLER GRANATEN JEG KASTA RETT I TRYNET PÅN

Hardline - Faen så syykt feigt at han får killstreaks raskere

Hardened - OMG SÅ FUCKINGS MYE HAN KAN SKYTE GJENNOM DA

Scout - Vel, denne er jo rett og slett dårlig, kanskje dette er den eneste du synes er fair?

Steady Aim - Sa du selv

Sleight of Hand - HELVETE SÅ FORT HAN FÅR RELOADE DA/FORT HAN FÅR SIKTET

Warlord - JÆVLA NUB MED 2 ATTACHMENTS ASS / NADESPAMMER (pro)

Tactical Mask - faen skjer med at han tåler gassen min da?!!!

Marathon - feige jævel som bare stikker av

Ninja - Jævla nub snike faen som ikke lager lyd azz

Second Chance - nuff said, artig perk

Hacker - Faen han ser equipments ass, dør jo aldri av claymore!!! :(

 

Noobtube - sa du selv

Extended mags - FAEN SÅ MANGE KULER DU HAR DA

 

etc.

Lightweigth, kjør på run and gunners bli kvitt de camperene.

 

Scavenger, for å få høye killstreaks må man ha ammo, jeg bryr meg ikke noe om det i det hele tatt. Så lenge du jobber litt for laget er jeg fornøyd

 

Ghost, ja jeg syntes det er litt urettferdig, men det kommer kun annpå hvilken måte du bruker det på. Sitter du i et hjørne med motion sensor og ghost, ja da føler jeg meg litt lei meg for den personen.

 

Flak Jacket, versegod bruk det, det eneste jeg vil ha er en hitmarker som viser hvor du er, derretter kommer jeg og plukker deg.

 

Hardline, idiotisk perk, sløser ikke vekk et så viktig perk slot mot den der. For all del bruk det, syntes bare ikke det er noe hjelp i.

 

Hardened, realistisk som det rekker, full støtte for den perken.

 

Scout, uansett hvor vanskelig det er for snipere i dette spillet så fortjener de hvertfall dette perket. Det er sniperene som kan campe og bruke ghost.

 

Steady aim, ja jeg syntes det er sløkket å sitte i et hjørne og ikke sikte når det kommer en forbi. Dersom du bruker det til run and gun er det en god kombinasjon for å plukke campere, fult fortjent hvis brukt rett.

 

Sleight of hand, for en defender er dette perket viktig. I capture the flag kommer det ofte små grupper på 2-3, da kan det være viktig med slike reloads. Derfor syntes jeg ikke det er feigt i det hele tatt.

 

Warlord, syntes du mister for mye med å bruke dette perket. SOH eller Hardened syntes jeg man kommer bedre ut av enn dette perket. Smak og behag, blir ikke irritert av at folk bruker det.

 

Tactical mask, versegod jeg bruker aldri gass eller noe lignende uansett.

 

Marathon, igjen en god ide til run and gunners.

 

Ninja, et must på search and destroy. Dette perket er det beste i spillet, skal ganske, GANSKE mye til for at jeg noen gang blir irritert av dette perket. Må være da det ikke fungerte på ps3 før.

 

Second chance, ja du får mer liv, 0,5 sek der du tåler alt. Fuck deg, bruk noe som viser noe mer enn en ekkel spillemåte.

 

Hacker, versegod bruk det. Jeg bruker aldri equipments, og uansett så vet jeg hvor irriterende det er med claymores, så jeg støtter absolutt alle med dette perket.

 

Noobtube har jeg forsatt en dårlig vibbe med fra mw2, selv om det ikke er i nærheten av så kraftig på dette spillet.

 

Extended mags, smak og behag. Ingen grunn for meg å bli irritert av det. Kanskje nødvending for folk som sliter litt med aimen, f.eks til mac11 som bare har 20 skudd

 

 

Virker som du bare tar konklusjoner av meg, det er ett perk jeg ikke liker spesielt godt, og noen perks jeg ikke liker hvis folk bruker det på en ekkel måte.

Endret av Slettet-GlDE6z
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z

Berzerk, jeg anbefaler å teste ut S&D, skitne "urettferdige" triks blir sjeldent belønnet der.

 

Tror ikke du heller forstår hvor god tactial mask er (pro versjonen iallefall).

 

edit: det går bra fluesopp, er trøtt og sliten i dag uansett, og skal våkne opp tidlig for å hente Dead Space 2 :D

Er godt erfaren i search, dør av claymore annenhver runde. Tar ikke på flak jacket fordi jeg vil greie meg med de tingene jeg har. Spiller public en time i måneden uansett. Competetive er tingen, penger å tjene i tillegg :)!

 

Tactical mask er kanskje bra på public, men for meg så trenger jeg det ikke da jeg har gitt opp public. Ninja pro er så og si det viktigste perket for meg uansett hva jeg spiller bortsett fra CTF.

Endret av Slettet-GlDE6z
Lenke til kommentar

Og det fotball eksemplet ditt. Hvordan tenker du? Hvis de ikke spiller med 2 spisser har de flere bak, ergo flere defensive til å passe på de 2 spissene. Skjønner ikke hvordan du tenker, men ja.

 

Eg synest fotball eksempelet var ganske godt eg.

 

Dersom du på eit fotballag har meir en 1 spiss så vil det gå på bekostning av forsvaret (på samme måte som at kun forsvarspillere vil gjere det mykje vanskeligare for laget å lage mål).

 

Det samme er det med SC, ein som bruker SC ofrer ein heil rekke andre grønne perks som ville gitt vedkommande ein fordel for å ha muligheita til av og til få inn eit payback kill på den spelaren som drep han.

 

Før spelaren med SC går ned så har jo alle andre ein fordel som brukaren med SC ikkje har.

Dei med tactical mask kan kaste inn novagass og spasere rett inn i rommet utan å bli påvirka, dei med marathon kan sprinte rundt bygget for å angripe gjennom bakveien, dei med hacker kan unngå fientlige claymores og få ein god idé på kvar det er ein fiende som camper, dei med ninja kan snike seg lydlaust inn på fienden, osv.

 

Hadde det ikkje vært for SC så hadde alle brukt hacker og då hadde eg ikkje hatt nokon til å springe seg på mine claymores slik at eg kan få låst opp hacker pro.

 

 

Dette med at SC brukere er usårbare i eit halvt sekund er eg enig i at det er litt dummt. Men etter som eg har forstått så er dette den einaste måten å få SC brukere til å få sin andre sjangse med mindre dei blir skutt med eit våpen som har single fire (M14, FAL, sniper eller pistolane). Realistisk sett så burde nok SC vært ordna på ein litt anna måte som er meir realistisk. Kanskje treff som SC brukaren får i det dei er usårbare burde gi ein stun grenade liknande effekt slik at det går seinare for brukeren å sikte?

 

Uansett så var SC/last stand betre i MW2 sidan pistolane der var så mykje meir effektive.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...