Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Black Ops


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+3165

Vi diskuterte SC, og det har ingenting med at spillene er forskjellige. SC ble ikke introdusert i BO.

No, you got it all wrong.

Vi diskuterer SC i en tråd om CoD: BO.

 

Er vel ganske selvsigende at det er CoD: BO det er snakk om, dessuten er du den eneste jeg kan ha husket å blande inn "de andre spillene".

Lenke til kommentar

Hvorfor er SC feigt, mens FlackJacket ikke er feigt?

 

Hvorfor er det mange som mener at ting som RC-XD og SC ikke er realistisk, men samtidig syter over campere?

(Camping er faktisk meget realistisk i forhold til hvordan en ville oppføre seg i en realistisk krigssituasjon. Altså de vil ha ut RC-XD for at spillet skal være realistisk. Men de vil samtidig ikke ha campere, som også er realistisk).

 

Hvorfor er det å ha "2 liv" (SC) urettferdig, når alle spillere kan velge å ha det, om de vil?

Blir ikke det det samme som å kalle fotballaget en spiller mot for feig, fordi de har valgt å ha 2 spisser, i stedet for 1?

 

 

Noe jeg reagerer på er at en del vil har fjernet ting som:

-noobtube

-rc-xd

-second chance

-claymore

etc etc....

 

Hva er vitsen med å fjerne så mange gøye verktøy?

Da ender vi jo opp med at alle har en standard rifle og pistol, og lite annet å varierer med.

For samler vi mange nok, så har noen noe i mot hagle, noen noe imot China Lake, noen noe imot snipers, osv...

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z

Si meg lærer dere ingenting på skolen idag? Har du hørt om å skrive/snakke i overført betydning.

Igjen sier jeg at dette gjelder ikke meg - jeg sier at svært mange av de som spiller tenker slik.

 

Og med den setninger her: "Noen gang prøvd å spille på en måte som viser at du har skils, og ikke måter der du trenger feige taktikker på å få kils?" - så føyer du deg bare inn i rekkene av whiners.

Det er ikke noe som heter feig taktikk så lenge det er et fritt valg som finnes standard i spillet. Det er opp til enhver å bruke det de selv finner for godt.

Dette viser bare så altfor godt at det whines når man ikke har noe å stille opp med.

Lærer mye rart vi på skolen, nynorsk f.eks. Største dritet lagd.

 

Det virker som du kjemper godt for de som bruker second chance, og du har uttalt folk taper fordi de dør av folk som bruker second chance. Second chance er latterlig, de fleste mener det, med unntak av deg. Jeg vet ikke om du ble mistet på gulvet når du var liten eller hva men å kalle godt over halvparten av de som spiller black ops for whiners blir litt for gale. Jo, ting er feigt, ellers hadde ikke ordet feigt eksistert. Om du ikke vet hva betydningen er på det eller hva, så kan jeg si deg at å bli drept av second chance er for meg verre enn å bli drept av nubetube på mw2. Hvorfor? Jo det er fordi jeg egentlig har DREPT personen som bruker det skitet av et perk.

 

Spesielt i search! Tror du ikke jeg blir klin forbanna når jeg finner fire folk med ghost, claymore, flamethrower i et hjørne? Ja jeg plukker vel tre av de før jeg dør av de forbanna claymore'sene. Problemet er at de tre kommer ned i second chance, også reviver den siste fyren dem igjen.

 

Er det en helt ok spillemåte for deg?

Jeg prøver og prøver å få litt glede av public, så møter jeg bare drit som det, og vite at folk som ikke er helt mentalt tilbakestående (antar du ikke er det) støtter slikt drit som det, det gjør meg faen enda mer forbanna.

 

Svar meg helt ærlig nå, syntes du det er en "pro" spillemåte? Isåfall er det ikke noe vits å diskutere med deg, du er en lost case for meg da.

Endret av Slettet-GlDE6z
Lenke til kommentar

For å prøve å vri samtalen litt mer positivt, så har jeg nettopp fått meg mic og vil gjerne spille sammen med folk liker å gå for objectives og hvertfall prøve å vinne. Liker best dom, demo, HQ og TDM. Har nesten bare spilt merc tdm på BO, fordi jeg misliker randoms som går 1-24 med L96...

 

Edit: PS3

Endret av Alinoe
Lenke til kommentar

Hvorfor er SC feigt, mens FlackJacket ikke er feigt?

 

Hvorfor er det mange som mener at ting som RC-XD og SC ikke er realistisk, men samtidig syter over campere?

(Camping er faktisk meget realistisk i forhold til hvordan en ville oppføre seg i en realistisk krigssituasjon. Altså de vil ha ut RC-XD for at spillet skal være realistisk. Men de vil samtidig ikke ha campere, som også er realistisk).

 

Hvorfor er det å ha "2 liv" (SC) urettferdig, når alle spillere kan velge å ha det, om de vil?

Blir ikke det det samme som å kalle fotballaget en spiller mot for feig, fordi de har valgt å ha 2 spisser, i stedet for 1?

 

 

Noe jeg reagerer på er at en del vil har fjernet ting som:

-noobtube

-rc-xd

-second chance

-claymore

etc etc....

 

Hva er vitsen med å fjerne så mange gøye verktøy?

Da ender vi jo opp med at alle har en standard rifle og pistol, og lite annet å varierer med.

For samler vi mange nok, så har noen noe i mot hagle, noen noe imot China Lake, noen noe imot snipers, osv...

 

Flash jacket er beskyttelse mot de feige tinge. SC er ingen beskyttelse, den gir deg mer liv.

 

Så RC-XD er sannsynelig mener du? Brukte sovjetunionen eller USA de radiostyrte bilene dine? Er ikke camping dem driver med i enkte krig. Dem sitter ikke borti et hjørnet hele tiden.

 

Og det fotball eksemplet ditt. Hvordan tenker du? Hvis de ikke spiller med 2 spisser har de flere bak, ergo flere defensive til å passe på de 2 spissene. Skjønner ikke hvordan du tenker, men ja.

 

Noobtubs er greit, for det er også mulig å bruke IRL. Men i et skytespill som det smeller så jævli i er det irriterende at folk løper rundt med det.

 

RCXD og SC har ingenting å gjøre. Det gir ingen mening å ha det med. Isteden for å kalle oss latterelig kan dere ikke heller komme med argumenter til HVORFOR SC gjør Black Ops til et bedre spill?

Lenke til kommentar

Lærer mye rart vi på skolen, nynorsk f.eks. Største dritet lagd.

Second that :thumbup:

 

Det virker som du kjemper godt for de som bruker second chance.....

Nei, det er ikke meningen å utelukkende kjempe for de som bruker SC. Jeg kjemper for at folk må bare godta at andre personer benytter seg av andre spillestiler - som er fritt tilgjengelig i spillet, selv om de ikke faller deg (og et antall andre) i smak.

 

 

Jo, ting er feigt, ellers hadde ikke ordet feigt eksistert. Om du ikke vet hva betydningen er på det eller hva...

Nei, det er ikke feigt, Feigt er hvis jeg benytter meg av fordeler som du ikke har tilgang til - ala en cheat f.eks, - det er feigt.

At du ikke gidder å bruke alle spillets finesser og muligheter, i forhold til at en annen benytter den muligheten, gjør ikke denne personen feig. Han velger bare å benytte seg av de mulighetene som finnes fritt tilgjengelig i spillet - for alle.

 

Er det en helt ok spillemåte for deg?

Ja, jeg aksepterer at de 4 du snakker om velger å spille slik - det har jeg ingen problemer med. De står fritt til å velge fritt mellom både våpen og spillestil. Og jeg kunne aldri finne på å whine om det. Hvis jeg fant det helt uakseptabelt, så hadde jeg funnet en annen server - no problem.

 

Svar meg helt ærlig nå, syntes du det er en "pro" spillemåte?

Tjaaa.....jeg lager meg faktisk ingen spesielle tanker om det egentlig. Som sagt ovenfor så aksepterer jeg fullt ut at noen velger en annen spillestil enn meg - og det kan jeg fint leve med. Det blir igrunnen småting for meg å gidde å irritere meg over sånt.

Livet byr på mye værre utfordringer enn det der.

Sannsynligvis hadde jeg bare fortsatt å prøvd å naile dem på en eller annen sofistikert måte, uten at det hadde frustrert meg nevneverdig å blitt drept opptil flere ganger. Jeg er såpass "down to earth" at jeg aksepterer at dette bare er et spill - og ingenting å bry seg om. Når jeg logger meg av for kvelden så er det borte uansett. Det har bare vært en episode i et spill - ingen viktig sak det.

Endret av Rayline TWB
  • Liker 2
Lenke til kommentar

For å prøve å vri samtalen litt mer positivt, så har jeg nettopp fått meg mic og vil gjerne spille sammen med folk liker å gå for objectives og hvertfall prøve å vinne. Liker best dom, demo, HQ og TDM. Har nesten bare spilt merc tdm på BO, fordi jeg misliker randoms som går 1-24 med L96...

 

Edit: PS3

 

add meg da?:) Aspect_Chris 21 år går alltid etter obectives =)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z

Så for deg så mener du at hvis en håndfull gruppe bruker second chance, så kan vi ikke irritere oss over det, vi burde bare bruke det sjøl. Det ender jo med at nesten alle bruker det, og det finner ingen virkelig gode i dette spillet.

 

Fortell meg mer om å finne en annen server på xbox.

 

Ja kanskje livet byr på noen helt sinnsyke utfordringer. Jeg blir forsatt forbanna når jeg prøver å kose meg med et spill, fordi at folk skal bruke noe som de kun bruker for å irritere andre. Jeg blir faktisk så irritert at jeg har lyst til å lage en hack og ha aimbot på KUN de som går ned i second chance. Grunnlag fordi jeg egentlig har drept de, også dreper de meg og jeg får assist.

Lenke til kommentar

Hvorfor er SC feigt, mens FlackJacket ikke er feigt?

 

Hvorfor er det mange som mener at ting som RC-XD og SC ikke er realistisk, men samtidig syter over campere?

(Camping er faktisk meget realistisk i forhold til hvordan en ville oppføre seg i en realistisk krigssituasjon. Altså de vil ha ut RC-XD for at spillet skal være realistisk. Men de vil samtidig ikke ha campere, som også er realistisk).

 

Hvorfor er det å ha "2 liv" (SC) urettferdig, når alle spillere kan velge å ha det, om de vil?

Blir ikke det det samme som å kalle fotballaget en spiller mot for feig, fordi de har valgt å ha 2 spisser, i stedet for 1?

 

 

Noe jeg reagerer på er at en del vil har fjernet ting som:

-noobtube

-rc-xd

-second chance

-claymore

etc etc....

 

Hva er vitsen med å fjerne så mange gøye verktøy?

Da ender vi jo opp med at alle har en standard rifle og pistol, og lite annet å varierer med.

For samler vi mange nok, så har noen noe i mot hagle, noen noe imot China Lake, noen noe imot snipers, osv...

 

Da kan de jo like gjerne, fjerne Marathon, Lightwieght, FlackJacket.

Sniper, alt for mange passive.

 

Du må tilpasse deg spillet :D

:D

 

Hadde de fjernet nub-tub, hadde det hvert 25% mindre som hadde spilt cod.(Altså nubs ;D)

  • Liker 2
Lenke til kommentar

For å prøve å vri samtalen litt mer positivt, så har jeg nettopp fått meg mic og vil gjerne spille sammen med folk liker å gå for objectives og hvertfall prøve å vinne. Liker best dom, demo, HQ og TDM. Har nesten bare spilt merc tdm på BO, fordi jeg misliker randoms som går 1-24 med L96...

 

Edit: PS3

 

add meg da?:) Aspect_Chris 21 år går alltid etter obectives =)

 

Addes! Min PSN er Vorsberg.

Lenke til kommentar

Så for deg så mener du at hvis en håndfull gruppe bruker second chance, så kan vi ikke irritere oss over det, vi burde bare bruke det sjøl. Det ender jo med at nesten alle bruker det, og det finner ingen virkelig gode i dette spillet.

Joda, for all del - bare irriter deg du - det blir du som får hjerteinfarkt av det.

 

 

Ja kanskje livet byr på noen helt sinnsyke utfordringer. Jeg blir forsatt forbanna når jeg prøver å kose meg med et spill, fordi at folk skal bruke noe som de kun bruker for å irritere andre. Jeg blir faktisk så irritert at jeg har lyst til å lage en hack og ha aimbot på KUN de som går ned i second chance. Grunnlag fordi jeg egentlig har drept de, også dreper de meg og jeg får assist.

Anger control, man - anger control. :D

Du tar alt for seriøst. HerreGud - det er jo bare et spill. What's the big deal om du får bare assist, og at du dør? Er det så fælt det da?

Endret av Rayline TWB
Lenke til kommentar

Fotballsammenligningen var ment som at en kan være et deffensivt lag og kjøre på med alle i back. (Second Chance) Eller et offensivt lag, og kjøre på med andre perks som 2-3 spisser.

Muligheten er åpen for alle, så spill innenfor de reglene som er.

 

SC mot en som ikke har SC kan ses på som, USA-Army med kevlarvest mot taliban uten kevlarvest.

Det er da realisme nok det. Altså han med kevlarvest blir skutt, faller ned, men dør ikke.

(Og dere må slutte med det at de med SC som går ned faktisk er døde. for det er de ikke. de er døde først når de har fått nok kuler i seg til å ikke kunne besvare ilden. Se på det som en slags skuddsikker vest).

 

Jeg har ikke påstått at RC-XD er realistisk. Men andre påstår at for realismen sin skyld, bør de fjernes.

Samtidig hater de Campere, som er veldig realistisk.

En ekte sniper, eller frontstyrke fotsoldater løper veldig sjeldent.

Når det blir hett, sitter de seg ned i kneposisjon, eller liggende om nødvendig. Danner seg et bilde av hva som foregår, og besvarer den ild som de har kartlagt.

 

Ja, snipere bør faktisk campe så mye som de kan i mine øyne.

 

 

Det som jeg også synes er litt luddig er at mange klager over å bli drept av Claymore eller RC-XD, fordi det ødelegger deres K/D eller killstreak.

Samtidig ser jeg på utallige videoer at de gode spilleren med høye K/D, de får jo mere enn 50% av killsene via streaks.

Før når jeg så noen med en kamp på 50 kills, 3 deaths trodde jeg de var i heltemodus.

Men etter å ha sett videoer der de pøser ut med hunder, gunship og helikoptre. Så ser jeg jo at mange af killsene kommer fra feige metoder som å sende bikkjer inn for seg, eller bestille et helikopter som tjener kills for dem.

I mine øyne er det mye mere feigt.

En Claymore må jo plasseres med litt skill.

En RC-XD krever også en viss liten mengde skill får å få kills med.

Bikkjer og helikoptre krever jo INTET av spilleren, og killsene regner inn.

 

Eller har jeg missforstått hele opplegget her?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z

Så for deg så mener du at hvis en håndfull gruppe bruker second chance, så kan vi ikke irritere oss over det, vi burde bare bruke det sjøl. Det ender jo med at nesten alle bruker det, og det finner ingen virkelig gode i dette spillet.

Joda, for all del - bare irriter deg du - det blir du som får hjerteinfarkt av det.

 

 

Ja kanskje livet byr på noen helt sinnsyke utfordringer. Jeg blir forsatt forbanna når jeg prøver å kose meg med et spill, fordi at folk skal bruke noe som de kun bruker for å irritere andre. Jeg blir faktisk så irritert at jeg har lyst til å lage en hack og ha aimbot på KUN de som går ned i second chance. Grunnlag fordi jeg egentlig har drept de, også dreper de meg og jeg får assist.

Anger control, man - anger control. :D

Hvorfor skulle ikke jeg bli sur? Jeg har jo tatt de, så får de ut av ingenting en sjangse til å drepe meg istedet?

 

eksempel med fotball: Jeg scorer, men keeperen får en ny sjangse til å redde ballen.

Lenke til kommentar

Jeg syns Rayline har et meget godt poeng angående det og hisse seg opp pga. det ene og det andre når man spiller..så lenge det ikke er juks da.

 

For det han sier om at hvis en person får deg sint så har faktisk han et overtak.

Jeg spiller dårligere når jeg er sint ihvertfall.

 

Og man får jo ikke vekk de tingene man iriterer seg over..tilpass seg eller finn servere som ikke tilater det.

Genial løsning syns jeg :yes:

 

Edit: Har i det siste tatt alt med et smil, foreks. hopper rundt et hjørne og fyren har SC..og jeg blir såklart drept så prøver jeg og ta det med et smil og tenke er min feil.

Teamkiller noen meg så sier jeg alltid np:) til sorry...osv.

 

Jeg tror så lenge man holder seg rolig så spiller man bedre.

 

Var poenget med innlegget her :!:

Endret av Amanita Muscaria
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z

SC mot en som ikke har SC kan ses på som, USA-Army med kevlarvest mot taliban uten kevlarvest.

Det er da realisme nok det. Altså han med kevlarvest blir skutt, faller ned, men dør ikke.

(Og dere må slutte med det at de med SC som går ned faktisk er døde. for det er de ikke. de er døde først når de har fått nok kuler i seg til å ikke kunne besvare ilden. Se på det som en slags skuddsikker vest).

Ja, for hvis jeg skyter ett AWP skudd midt i hodet på en person så fortjener han en ny sjangse til å drepe meg. Du har helt rett, realismen i second chance er 100% ekte. For ikke å glemme det med at de ikke kan bli drept i 0,5 sekunder. De har et slags skjold rundt seg i virkeligheten som gjør slik at alt av skadelige ting forsvinner.

 

Ifølge health codingen så er de drept jo. De får 1% mer liv, noe man IKKE kan få i virkeligheten

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...