Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Black Ops


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-GlDE6z

Vice, problemet her er: Jeg har drept han, hvorfor skulle han få en sjangse til på å drepe meg igjen, mens jeg reloader. Jeg begynner og reloade for det ser ut som han dør når han faller ned.

Endret av Slettet-GlDE6z
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja du har et valg, være en spiller uten noe form for skills og en drittsekk som egentlig de fleste vil ha vekk, men det finnes jo alltid noen idioter (som deg nå.)

 

Hvorfor må du bruke de tingene? Hvorfor ikke bli god, istedenfor å vinne på flaks? Blir du stolt over å få 10-9 når du bruker Nubetube, Second Chance, Claymore, Rc bil og så mye drit som finnes på spillet? Du kommer på topp med dritt stats, og du bruker bare drit som alle hater?

 

For meg så spiller man for å bli bedre, mens noen folk spiller for å irritere, antar du er en av de.

Vi snakker ikke om meg her. Jeg spiller ikke engang BO, så for meg er det det samme. Jeg bare sier at slik er det svært mange spillere som spiller. At du ikke takler det, gjør deg bare til en whiner.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z

Noen ganger har jeg rett til å whine, f.eks hvis Stopping power hadde vært med, og det hadde gitt 50% mer dmg på alle våpen, da hadde jeg whina. Du hadde sikkert støtta de og.

Lenke til kommentar

Vice, problemet her er: Jeg har drept han, hvorfor skulle han få en sjangse til på å drepe meg igjen, mens jeg reloader. Jeg begynner og reloade for det ser ut som han dør når han faller ned.

Det får du jo nesten spørre utviklerne om. Det er jo de som har bestemt at det skal være slik. Men som jeg også nevnte tidligere: Det er ikke så voldsomt stort problem å tilpasse seg. Istedet for å bli sur så venter jeg litt med å reloade samtidig som jeg også gjerne forsøker å ha personen i siktet når han faller ned. Da er det greit å legge inn et par skudd til for å gjøre ende på ham. Man treffer dem også gjerne rett i hodet når man gjør dette.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z

Det er jo bare latterlig, og noen steder må jeg få sagt det, for på forumet deres så gir de blanke faen uansett. Community manager JD_2020, håper du får sparken. Du suger og dine meninger er de mest idiotiske jeg har sett.

Lenke til kommentar

Hvorfor tror du MLG rules og Decerto rules har fjernet second chance? Jo fordi at det skal være en konkurranse som viser skills, second chance viser i det hele tatt ikke skills, det viser feighet.

For noe jævla bullshit. Dere må begynne å spille fps- games uten bleier folkens.

Tror dere virkelig at alle spillere der ute spiller med samme motivasjon som dere? Tror dere at spillere flest gives a rats ass om hva du måtte synes er irriterende eller ikke. Tror du at de fleste spillere spiller for å gjøre deg til lags - spiller for ikke å irritere deg? Da har du en laaaang vei å gå.

Hvis du møter meg som en mostander, så vil jeg gjøre alt mellom himmel og jord for å ødelegge dagen for deg, og jeg kommer til å ta ibruk alt som finnes lovlig i spillet for å gi deg en miserable day. Jeg kommer til å prøve å kjeppjage deg brettet rundt med noobtube, SC, martyrdom, campe deg fra sans og samling - nettopp bare for å få overtaket på deg og irritere deg. Og skulle jeg klare å få deg til å rage- quitte, dessto større hadde smilet mitt blitt.

 

Nettopp slik tenker de fleste spillere der ute som tar i bruk alle spillets finesser innenfor det som er lovlig tilgjengelig for alle i spillet. Og hvorfor skulle de ikke det? Det er konkurranse om å komme høyest på score- lista, flest kills, flest medaljer, insignias og what so ever. Og de driter en lang kabel i hvem du måtte være - de skal ikke snakke med deg i morgen, de skal ikke være på samme festen som deg neste helg. For dem er du kun et null.

 

Hvis man ser bort fra de som cheater eller farmer points, tror dere virkelig at de som er øverst på lista har kommet dit fordi de har bestemt seg for å være "gentlemen" når de spiller, eller ved at de gidder å levne 2 sekunders tanke på hva du som motstander måtte tenke er rettferdig eller ikke? BAH! De kommer dit fordi de bruker mye tid på gaming, og at de bruker alle spillets finesser, taktikker og perks og killsstreaks som spillet måtte by på - uten å interessere seg det minste for hva du måtte synes om det.

I deres øyne vil du bare være en av de 1000 andre som whiner over urettferdige taktikker, camping, noobtoobing etc. Og - they don't fuckin' care about you at all.

Så du spiller cod for å irritere folk? Med den innstillingen kan du like godt bruke cheats. Jeg er utrolig glad for at jeg ikke kjenner deg. Noen gang prøvd å spille på en måte som viser at du har skils, og ikke måter der du trenger feige taktikker på å få kils? SC er for de som antar at de kommer til å dø når de møter noen. Altså, SC er for noobs. Og ja, jeg tror det er mange gode spillerer som ikke trenger SC og nubetube for å få god score.

Lenke til kommentar

Si meg lærer dere ingenting på skolen idag? Har du hørt om å skrive/snakke i overført betydning.

Igjen sier jeg at dette gjelder ikke meg - jeg sier at svært mange av de som spiller tenker slik.

 

Og med den setninger her: "Noen gang prøvd å spille på en måte som viser at du har skils, og ikke måter der du trenger feige taktikker på å få kils?" - så føyer du deg bare inn i rekkene av whiners.

Det er ikke noe som heter feig taktikk så lenge det er et fritt valg som finnes standard i spillet. Det er opp til enhver å bruke det de selv finner for godt.

Dette viser bare så altfor godt at det whines når man ikke har noe å stille opp med.

Endret av Rayline TWB
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Vi diskuterte SC, og det har ingenting med at spillene er forskjellige. SC ble ikke introdusert i BO.

 

SC er overalt i BO. Hva er det du ikke forstår? Jeg har faktisk ikke hatt problemer med det i andre CoD, ikke i nærheten av hva det er i BO iallefall.

Det ble ikke introdusert i BO nei, men det er ett nytt spill, og den er mer irriterende enn noen gang! Slutt å tro du kan utale deg om det, før du har spilt BO.

 

Du hadde aldri hatt samme mening om du hadde spilt BO. Se å gi en god f i å fortsette å kverulere å diskutere på noe du faktisk ikke kan utale deg om. Driter i om du har spilt de andre spillene, det blir det samme som om jeg skal uttale meg om hvordan Madrid, Spania er på grunnlag av at jeg har vært i Barcelona, Spania.

Lenke til kommentar

Si meg lærer dere ingenting på skolen idag? Har du hørt om å skrive/snakke i overført betydning.

Igjen sier jeg at dette gjelder ikke meg - jeg sier at svært mange av de som spiller tenker slik.

 

Og med den setninger her: "Noen gang prøvd å spille på en måte som viser at du har skils, og ikke måter der du trenger feige taktikker på å få kils?" - så føyer du deg bare inn i rekkene av whiners.

Det er ikke noe som heter feig taktikk så lenge det er et fritt valg som finnes standard i spillet. Det er opp til enhver å bruke det de selv finner for godt.

Dette viser bare så altfor godt at det whines når man ikke har noe å stille opp med.

En ting er at det er med i spillet. Betyr ikke at du trenger å bruke det. Feig defineres på forskjellige måter, og tydelig vis definerer ikke du å ha dobbelt så mange liv som andre som feigt. Ja, det er faktisk noe som heter feig taktikk selv om det er i spillet.

Endret av mas222
Lenke til kommentar

SC funker nå rimelig likt med hvordan Last Stand fungerte, etter det jeg husker. Så det er ikke absolutt nødvendig å ha spilt BO for å vite hvordan det er. Jeg spilte selv aldri MW2 så jeg vet ikke om det var noe lignende der også og i såfall på hvilken måte denne var forskjellig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...