Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Black Ops


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+3165

Du bør vel også passe deg med å uttale deg for mye om spillet, du har tross alt ikke prøvd i ditt eget eie iallefall.

Hvorfor skal jeg passe meg med å uttale meg om dette. Lever du i en verden der du innbiller deg at BO er det eneste spillet som har hatt SC???? Isåfall tar du feil.

Jeg er fullt klar over det, da jeg har de fleste COD-spillene :-)

SC oppleves som et større problem enn det var forgående spill.

Annet spill, annen funksjon.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z

Jo du gir max damage! Second chance fjerner ikke et health point av deg, og gir det til deg når du faller ned. Du får et ekstra health point, altså 1% mer. Derfor har en second chance bruker 101%, når du tar 100% har du egentlig drept han.

 

Man skal ikke være nødt til å bruke sitt equipment eller i det hele tatt noe på en person som allerede er død?

 

Hvorfor tror du MLG rules og Decerto rules har fjernet second chance? Jo fordi at det skal være en konkurranse som viser skills, second chance viser i det hele tatt ikke skills, det viser feighet.

 

Det værste med second chance er at du kan FÅ 100% health tilbake iløpet av et halvt sekund. I tilleg til det: Når personen faller ned til second chance tåler den alt som kommer mot seg. Altså i 0,5 sekunder tåler den nades, claymore, napalm, death machine hva faen det måtte være.

Endret av Slettet-GlDE6z
Lenke til kommentar

Når personen faller ned til second chance tåler den alt som kommer mot seg. Altså i 0,5 sekunder tåler den nades, claymore, napalm, death machine hva faen det måtte være.

DET er jeg enig i at er utrolig trist. Synes egentlig det er noe av det verste. Neste kule i kroppen burde telle som kill, uansett hvor tidlig den kommer.

Lenke til kommentar

Er jo ikke spesielt vanskelig å knerte flere folk på ekstremt kort td. Det kommer bare an på hvor tett samlet de står. En gang var jeg heldig og traff på 4 pers. som nærmest sto på rad i en rett linje fra meg. Da var det i praksis bare å sikte på første person og fyre løs. Med én gang første mann faller mottar neste mann i køen bly-byger i ekspressfart.

 

Sier jeg noe om at noe var vanskelig? De spawner faen meg rett i siktet mitt, om ingen andre har hatt akkurat samme spawn, så er nok det der tidenes kjappeste BO, kanskje CoD dobbelspray.

Lenke til kommentar

Hadde jeg bestemt, så hadde jeg gjort om Second Chance til at du mistet 25% av din totale resistand mot kuler og krutt. Det vil si at de bare har 76% 'liv'. Og at du derfor slipper og bruke en M60 med extended mags for å i det hele tatt få et kill.

Endret av joalim
Lenke til kommentar

Du mister da overtaket, pga han ikke lenger er i siktet ditt, og kan derfor avslutte deg med noen få pistol skudd.

Ja, og det er jo nettopp det som er poenget. Hans primære mål er jo at du skal miste overtaket, og at det er han selv som skal ha overtaket.

Sikkert irriterende for deg at du tapte, men ikke irriterende for han i det hele tatt - han har oppnådd målet sitt.

 

Å dø? Men klare å irritere en annen? Men SC horene taper 98% av gangene. Så de oppnår ikke målet sitt ofte.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Du bør vel også passe deg med å uttale deg for mye om spillet, du har tross alt ikke prøvd i ditt eget eie iallefall.

Hvorfor skal jeg passe meg med å uttale meg om dette. Lever du i en verden der du innbiller deg at BO er det eneste spillet som har hatt SC???? Isåfall tar du feil.

 

Jeg har aldri lagt flere folk ned i ballscratch mode i noe annet call of duty enn dette.

Lenke til kommentar

Jo du gir max damage! Second chance fjerner ikke et health point av deg, og gir det til deg når du faller ned. Du får et ekstra health point, altså 1% mer. Derfor har en second chance bruker 101%, når du tar 100% har du egentlig drept han.

 

Man skal ikke være nødt til å bruke sitt equipment eller i det hele tatt noe på en person som allerede er død?

 

Hvorfor tror du MLG rules og Decerto rules har fjernet second chance? Jo fordi at det skal være en konkurranse som viser skills, second chance viser i det hele tatt ikke skills, det viser feighet.

 

Det værste med second chance er at du kan FÅ 100% health tilbake iløpet av et halvt sekund. I tilleg til det: Når personen faller ned til second chance tåler den alt som kommer mot seg. Altså i 0,5 sekunder tåler den nades, claymore, napalm, death machine hva faen det måtte være.

Godt sagt!

Lenke til kommentar

Hadde jeg bestemt, så hadde jeg gjort om Second Chance til at du mistet 25% av din totale resistand mot kuler og krutt. Det vil si at de bare har 76% 'liv'. Og at du derfor slipper og bruke en M60 med extended mags for å i det hele tatt få et kill.

da hadde jo perket bare vært en downgrade, med mindre du spiller mot snipere eller folk med shotgun. men de våpenene er underpowered allerede, i forhold til riflene og smgene.

Lenke til kommentar

Hvorfor tror du MLG rules og Decerto rules har fjernet second chance? Jo fordi at det skal være en konkurranse som viser skills, second chance viser i det hele tatt ikke skills, det viser feighet.

For noe jævla bullshit. Dere må begynne å spille fps- games uten bleier folkens.

Tror dere virkelig at alle spillere der ute spiller med samme motivasjon som dere? Tror dere at spillere flest gives a rats ass om hva du måtte synes er irriterende eller ikke. Tror du at de fleste spillere spiller for å gjøre deg til lags - spiller for ikke å irritere deg? Da har du en laaaang vei å gå.

Hvis du møter meg som en mostander, så vil jeg gjøre alt mellom himmel og jord for å ødelegge dagen for deg, og jeg kommer til å ta ibruk alt som finnes lovlig i spillet for å gi deg en miserable day. Jeg kommer til å prøve å kjeppjage deg brettet rundt med noobtube, SC, martyrdom, campe deg fra sans og samling - nettopp bare for å få overtaket på deg og irritere deg. Og skulle jeg klare å få deg til å rage- quitte, dessto større hadde smilet mitt blitt.

 

Nettopp slik tenker de fleste spillere der ute som tar i bruk alle spillets finesser innenfor det som er lovlig tilgjengelig for alle i spillet. Og hvorfor skulle de ikke det? Det er konkurranse om å komme høyest på score- lista, flest kills, flest medaljer, insignias og what so ever. Og de driter en lang kabel i hvem du måtte være - de skal ikke snakke med deg i morgen, de skal ikke være på samme festen som deg neste helg. For dem er du kun et null.

 

Hvis man ser bort fra de som cheater eller farmer points, tror dere virkelig at de som er øverst på lista har kommet dit fordi de har bestemt seg for å være "gentlemen" når de spiller, eller ved at de gidder å levne 2 sekunders tanke på hva du som motstander måtte tenke er rettferdig eller ikke? BAH! De kommer dit fordi de bruker mye tid på gaming, og at de bruker alle spillets finesser, taktikker og perks og killsstreaks som spillet måtte by på - uten å interessere seg det minste for hva du måtte synes om det.

I deres øyne vil du bare være en av de 1000 andre som whiner over urettferdige taktikker, camping, noobtoobing etc. Og - they don't fuckin' care about you at all.

Endret av Rayline TWB
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z

Ja du har et valg, være en spiller uten noe form for skills og en drittsekk som egentlig de fleste vil ha vekk, men det finnes jo alltid noen idioter (som deg nå.)

 

Hvorfor må du bruke de tingene? Hvorfor ikke bli god, istedenfor å vinne på flaks? Blir du stolt over å få 10-9 når du bruker Nubetube, Second Chance, Claymore, Rc bil og så mye drit som finnes på spillet? Du kommer på topp med dritt stats, og du bruker bare drit som alle hater?

 

For meg så spiller man for å bli bedre, mens noen folk spiller for å irritere, antar du er en av de.

Lenke til kommentar

Gjelder dette Xbox og?

 

 

Nei

 

Selvfølgelig gjelder det Xbox også, tror du de bare oppdaterer last chance for PS3 eller?

Jeg tenkte han mente nå i den nærmeste fremtid. Ifølge deres update side til xbox har de ikke planlagt noe i det hele tatt?

 

Samme update er oversendt MS, men som sagt tar det litt lengre å komme seg gjennom certifiseringsprosessen hos MS enn hos Sony.

 

A few days ago, we've submitted version 1.06 to both Microsoft and Sony for certification testing. My co-workers in production are working to get the list together and with a bit of luck we will update the sticky posts for you soon. I do not have a date for you yet. The process is not completely within our control. We do, however, intend to release the next update "as soon as possible."

 

David 'Vahn' Vonderhaar

Endret av bas
Lenke til kommentar

Om man ikke liker spilet og dets funksjoner så kan man ganske enkelt bare la være å spille på rankede servere dersom man blir såpass irritert. Som sagt, å sutre fordi noe spiller spillet akkurat slik det er ment å spilles blir bare latterlig. Det eksisterer overhodet ikke noen "ære" eller "gentlemanns regler" i et slikt spill og personlig hadde jeg helt klart benyttet meg av SC om jeg syntes det var morsomt eller ga meg flere kills. Det betyr absolutt null & niks om andre blir irritert over måten jeg spiller på, så lenge jeg selv synes det er gøy. Lag en egen server med egne regler dersom du ikke kan takle spillet i dets originale form. Personlig synes jeg killstreaks med innkommende dritt fra alle mulige bauger og kanter er mer plagsomt og patetisk enn at noen bruker SC, men den dagen det begynner å irritere meg veldig dropper jeg bare spillet. Enkelt og greit.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...