Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Black Ops


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har en vanlig versjon av BO, men en venn av meg vurderer å kjøpe en hardnet en. Og da kunne jeg få 4 zombie maps fra han, men det jeg lurer på vil den koden fungere med spillet mitt? altså med vanlig versjon av spillet?

 

 

Ingen som har peiling???

Jeg tviler på at samme koden fungerer på to forskjellige spill samtidig, men om dere bruker koden på bare ett av dem så spiller det trolig ingen rolle hvilket av spillene dere bruker det på.

 

Nei jeg skulle få en ubrukt kode, for han trenger ikke de mapsa ;)

Jeg vil bare spleise litt spenn så han får kjøpt hardnet edition, derfor spurte jeg om koden vil fungere med min cd ;)

Lenke til kommentar

hater når jeg starter å loade en youtube vid, og når jeg skal se den og trykker fullscreen, så endrer den oppløsning og må laste på nytt.. hvorfor helvete gjør opera/youtube dette?

Det er veldig irriterende, hvis du endrer oppløsningen så fort du kommer inn på videoen så kan man slenge den opp i fullskjerm etterpå uten at det skjer noe :)

Lenke til kommentar

hater når jeg starter å loade en youtube vid, og når jeg skal se den og trykker fullscreen, så endrer den oppløsning og må laste på nytt.. hvorfor helvete gjør opera/youtube dette?

Gå på dine YouTube innstillinger, der kan du endre om videoen skal øke kvaliteten når du går inn i fullscreen eller ikke.

Lenke til kommentar

hater når jeg starter å loade en youtube vid, og når jeg skal se den og trykker fullscreen, så endrer den oppløsning og må laste på nytt.. hvorfor helvete gjør opera/youtube dette?

Gå på dine YouTube innstillinger, der kan du endre om videoen skal øke kvaliteten når du går inn i fullscreen eller ikke.

jeg har satt den til "spill aldri av i høy kvalitet" elns, skjer uansett.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...