Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Black Ops


Anbefalte innlegg

Lånte world at war til ps3'en fra en kompis, og jeg ble mildt sakt sjokkert over hvor herpa alt var. Min andre match i hele spillet, hvor møtte jeg på en aim botter. Ja en med aimbot på ps3 faktisk..

 

Så stakk jeg og prøvde på nytt og havna i en rank hack lobby.

 

Det er jo verre enn mw2 på pc....

 

Men back on topic, black ops er ehmm.. Kjedelig, null replay value eller noe. Spill litt og tjen cod points og du har det perfekte setupen etter 45min spilling.

 

Selv gameplay messing så er det kjedelig og oppmuntrer spillere til å campe, fremfor å gå rundt og lete etter folk.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-GlDE6z

Tror dere taper på det. Det som kan skje er at Activision vil gi faen i PS3 og PC siden alt de hører derfra er klaging og klaging. Og nå søksmål.

Bedre enn og robbe flere millioner mennesker sine penger.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z

Det ordentlige Infinity Ward holder no på med et spill som skal bli "Cod Killer." Det vil si at deres mål er å knuse cod serien. De er under EA som da gjør det til et mer playstation spill, så ja er svaret mitt.

Lenke til kommentar

For å si det slik: Om det skal bli en COD killer så kommer det hvertfall ikke til å bli noe WW2 skrot. Tror flere og flere som har vært med på spill utviklingen i noe år nå er drita lei det fullstendig utbrukte WW2 temaet. Treyarchs forrige spill var utrolig nok satt til WW2, og det endte opp som det måtte: Middelmådig dritt.

Lenke til kommentar

Så du er villig til å miste COD til PS3 med andre ord? Okei, interessant.

Og hvorfor skulle det spille noen rolle idet hele tatt, når spillet er så dårlig programmert/optimalisert at man faktisk ikke mister noen verdens ting. Det eneste man mister er et spill som er så befengt med feil og dårlig koding, at man knapt kan kalle det spillbart.

Endret av Rayline TWB
Lenke til kommentar

Så du er villig til å miste COD til PS3 med andre ord? Okei, interessant.

Og hvorfor skulle det spille noen rolle idet hele tatt, når spillet er så dårlig programmert/optimalisert at man faktisk ikke mister noen verdens ting. Det eneste man mister er et spill som er så befengt med feil og dårlig koding, at man knapt kan kalle det spillbart.

 

Jeg spiller med Nat type 1. Aka direkte forbindelse til overdenen.

Spiller fungerer som en drøm for meg.....? Spiller på PS3

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z

Å drepe CoD serien er jo nærmest umulig. Den har brent seg fast og er vanskelig å skrape vekk.

De kan prøve, men få tallet har lykkes med det.

Det var jo de som greide å gjøre cod serien stor med Cod 4, hvorfor skulle de ikke greie å gjøre det bedre når de har mest sannsynlig 1 år mer på å produsere det?

Lenke til kommentar

Og nok en gang sier jeg: Wow, der er 1 som ikke har problemer!!

Prøv å stikk fingeren litt ned i sanden, alternativt trekk huet opp av sanden.

Det hjelper lite at du ikke har problemer, når det finnes 100.000 som har problemer.

Både Black Ops og Modern Warfare 2 kjører som en drøm, uten noen problemer på min PC.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...