BlastFM Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Jeg tror dette blir blåst opp til å være noe større en det det egentlig er. Det har ikke kommet noe informasjon om dette temaet fra en kilde i Activision eller Treyarch. Informasjoen bak dette ryktet kommer fra en uavhengig blogg. Hvis Activision velger å kjøre Xbox exclusive vil de miste en veldig stor del av markedet sitt. Det er helt klart flest spillere på Xbox, men det er også et enormt antall på PlayStation 3. Å gjøre dette vil være å ta livet av Call Of Duty serien. Jon Lenke til kommentar
Feh Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Jeg tipper Activision får en relativt god sum med penger for å slippe DLCs til Xbox før andre plattformer. Noe annet motiv for at vi PC (evt. PS3) spillere skal få det senere klarer ikke jeg å se. Lenke til kommentar
Toalettet Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 det at di slutter å selge til ps3 er bare bull for faen!! Kilder? nei! så ikke si at dem skal slutte med å selge til ps! Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Bare jeg som ikke finner noen servere? (pc) Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 det at di slutter å selge til ps3 er bare bull for faen!! Kilder? nei! så ikke si at dem skal slutte med å selge til ps! Hva med at Activison kanskje skal legge ned Black Ops sine online deler? Lenke til kommentar
Toalettet Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 vet ikke. men kilder da? Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Noen andre som får ikke koble til? Lenke til kommentar
Toalettet Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Fant det btw; http://gamepolitics.com/2011/01/18/activision-ps3-black-ops-player-shutting-down-psn-servers-option Lenke til kommentar
Benjamin Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Noen som vet hva Updaten til Xbox Live var i dag? En fix som gjør at man kan boote rett til spillet (har aldri brukt det, men det har tydeligvis blitt borte en stund), og en banhammer som stopper alle som spiller Call of Duty fra piratkopiert disk. (MW2 og BO). Fant det btw; http://gamepolitics....-servers-option Leste artikkelen, som du sier, det der er ingen tegn på at Activision skrur av serverene, de bare viser til at de har retten til å gjøre det. Samme disclaimer som så godt som alle internettspill/ -tjenester har, inkludert f.eks. Steam. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 For min del kunne jeg ikke brydd meg mindre om de skrudde av PS3 serverne. Siden 360 og PS3 versjonen er 2 forskjellige spill. Lenke til kommentar
Flux1 Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Yes! Har fått sansen for BO igjen. Nå blir det nok endel spilling frammover Lenke til kommentar
Konamixx Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Jeg tipper Activision får en relativt god sum med penger for å slippe DLCs til Xbox før andre plattformer. Noe annet motiv for at vi PC (evt. PS3) spillere skal få det senere klarer ikke jeg å se. Dette er da ingen hemmelighet. Dette samarbeidet mellom MS og Activision ble annonsert på E3 2010. Lenke til kommentar
korehoret Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 lost connection to host fire ganger på rad... Lenke til kommentar
Razorlight Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 (endret) Noen andre med internett fra NextGentel som ikke klarer å koble til Xbox Live? *offtopic, though* Endret 22. januar 2011 av dreaMz Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 Faen skjer med Cod a. Møkka spill Lenke til kommentar
Benjamin Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 Faen skjer med Cod a. Møkka spill Spille noe annet? Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 Smart ass. Finn på noe bedre å si. Kan jo spørre når jeg ikke får connecta til host eller noe. Lenke til kommentar
CapitalSheep Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 Bare jeg som ikke finner noen servere? (pc) Du er ikke alene. Bra jobbet å finne 2 servere i australia av 16 000 servere. Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 (endret) Bare jeg som ikke finner noen servere? (pc) Du er ikke alene. Bra jobbet å finne 2 servere i australia av 16 000 servere. Jeg fikset problemet mitt ved å fjerne nettdeling som jeg hadde med min 360. edit: ser ut som kanskje Activeision skal bli saksøt for en "uferdig" versjon av BO til ps3 og pc. Lurer virkelig dog hva slags kompensasjon vi brukere skulle ha fått da . Endret 22. januar 2011 av amir90 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 Tror dere taper på det. Det som kan skje er at Activision vil gi faen i PS3 og PC siden alt de hører derfra er klaging og klaging. Og nå søksmål. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå