Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Black Ops


Anbefalte innlegg

Jeg tror dette blir blåst opp til å være noe større en det det egentlig er. Det har ikke kommet noe informasjon om dette temaet fra en kilde i Activision eller Treyarch. Informasjoen bak dette ryktet kommer fra en uavhengig blogg.

 

Hvis Activision velger å kjøre Xbox exclusive vil de miste en veldig stor del av markedet sitt. Det er helt klart flest spillere på Xbox, men det er også et enormt antall på PlayStation 3. Å gjøre dette vil være å ta livet av Call Of Duty serien.

 

Jon

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Noen som vet hva Updaten til Xbox Live var i dag?

 

En fix som gjør at man kan boote rett til spillet (har aldri brukt det, men det har tydeligvis blitt borte en stund), og en banhammer som stopper alle som spiller Call of Duty fra piratkopiert disk. (MW2 og BO).

 

 

Leste artikkelen, som du sier, det der er ingen tegn på at Activision skrur av serverene, de bare viser til at de har retten til å gjøre det. Samme disclaimer som så godt som alle internettspill/ -tjenester har, inkludert f.eks. Steam.

Lenke til kommentar

Jeg tipper Activision får en relativt god sum med penger for å slippe DLCs til Xbox før andre plattformer. Noe annet motiv for at vi PC (evt. PS3) spillere skal få det senere klarer ikke jeg å se.

 

Dette er da ingen hemmelighet. Dette samarbeidet mellom MS og Activision ble annonsert på E3 2010.

Lenke til kommentar

Bare jeg som ikke finner noen servere? (pc)

Du er ikke alene. Bra jobbet å finne 2 servere i australia av 16 000 servere.

 

Jeg fikset problemet mitt ved å fjerne nettdeling som jeg hadde med min 360.

 

edit: ser ut som kanskje Activeision skal bli saksøt for en "uferdig" versjon av BO til ps3 og pc.

Lurer virkelig dog hva slags kompensasjon vi brukere skulle ha fått da . :ermm:

Endret av amir90
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...