Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Black Ops


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

LOL, da bør du sette deg mere inn i hvordan cheat fungerer. "Callofdutyhacks" har ikke blitt detecktet på 8 mnd i mw2. Skal love deg at det er utrolig mange som bruker cheat i mw2 nå.

Jeg har programmert en aimbot til MW2 før..

Jada, ille flink du,.

Han sier vel heller at IWnet suger balle på å finne cheats..

Det er VAC som oppdager cheats, det med IWnet og cheats er fordi det er så mange hull i systemet at hvem-som-helst kan lage cheats.

 

VAC suger. Trenger bare VAC Chaos, og å være host, så kan du fremdeles leke. Selv om du er bannet.

Lenke til kommentar

Jeg missliker dedis STERKT!

Sluttet med COD4 fordi jeg ble banna for "Cheats" som jeg ikke brukte.

ja fordi du blir banna av et par dumme admins, så er det dårlig at vi får mye mindre lag, mods, kanksje custom maps, servere med gode regler for noob tube og slikt. finnes tross alt bare rundt 10.000 andre servere du kan spille på.

 

må vel nesten være noob for å kunne mislike dedis? sånn seriøst, skjønner ikke at det går an å si sånt

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Får Black ops "one man army" og det der, kommer jeg til å kjøpe, så filme det da jeg brenner, og driter på disk m/ cover.

 

 

?, noen som forstod dette?

 

Jeg missliker dedis STERKT!

Sluttet med COD4 fordi jeg ble banna for "Cheats" som jeg ikke brukte.

 

Jada.

 

Tror han mener at han kommer til å filme seg selv mens han sitter å driter på black ops coveret(?)

Lenke til kommentar

det vil sikkert bli lettere å spotte cheatere også da du kan se gamet fra den personens synsvinkel etter runden er over smile.gif

 

 

Nei, det vil du ikke kunne se.

Mener da de sa du kunne se med free-cam + spectate andre

 

Jeg missliker dedis STERKT!

Sluttet med COD4 fordi jeg ble banna for "Cheats" som jeg ikke brukte.

ja fordi du blir banna av et par dumme admins, så er det dårlig at vi får mye mindre lag, mods, kanksje custom maps, servere med gode regler for noob tube og slikt. finnes tross alt bare rundt 10.000 andre servere du kan spille på.

 

må vel nesten være noob for å kunne mislike dedis? sånn seriøst, skjønner ikke at det går an å si sånt

Hvis du er så god at ALLE banner deg, så prøver du promod og spiller litt kamper (aka pcw/cb). Da blir du ikke banna så lett :)

Lenke til kommentar

Får Black ops "one man army" og det der, kommer jeg til å kjøpe, så filme det da jeg brenner, og driter på disk m/ cover.

 

 

?, noen som forstod dette?

 

Jeg missliker dedis STERKT!

Sluttet med COD4 fordi jeg ble banna for "Cheats" som jeg ikke brukte.

 

Jada.

 

Tror han mener at han kommer til å filme seg selv mens han sitter å driter på black ops coveret(?)

 

 

og mens han brenner det

Lenke til kommentar

Får Black ops "one man army" og det der, kommer jeg til å kjøpe, så filme det da jeg brenner, og driter på disk m/ cover.

 

 

?, noen som forstod dette?

 

Jeg missliker dedis STERKT!

Sluttet med COD4 fordi jeg ble banna for "Cheats" som jeg ikke brukte.

 

Jada.

 

Tror han mener at han kommer til å filme seg selv mens han sitter å driter på black ops coveret(?)

 

 

og mens han brenner det

 

Høres ikke godt ut med brannsår i rompakonservativ_woot.gif

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z

Jeg missliker dedis STERKT!

Sluttet med COD4 fordi jeg ble banna for "Cheats" som jeg ikke brukte.

 

Og nå spiller du MW2 med innebygde cheats!

 

(AKA perks/killstreaks)

 

Du blir iallefall ikke banna.. med mindre IWnet driter seg igjen og banner en god flokk.

Jeg er så jævlig lei all sytingen til folk. Ja IW dret seg ut på mange steder, men de gjorde det også bra på mange steder. Kan ikke du bare lære deg og holde kjeft om den forbanna whiningen, når alt det du sier er blitt sagt 100 000 ganger før deg. Du kan enten holde deg ute en CoD tråd for det første, eller du kan spille GameBattles der du bestemmer reglene sjøl.

 

Ellers vil jeg bare si at du kan lage ditt eget spill der du liker alt, isteden for å whine om andres.

Lenke til kommentar

Jeg missliker dedis STERKT!

Sluttet med COD4 fordi jeg ble banna for "Cheats" som jeg ikke brukte.

 

Og nå spiller du MW2 med innebygde cheats!

 

(AKA perks/killstreaks)

 

Du blir iallefall ikke banna.. med mindre IWnet driter seg igjen og banner en god flokk.

 

Lagt merke til at du er den mest aktive i denne tråden? Du sier ingenting om hva du vil ha til spillet, men du slenger bare dritt om det. Kvalmt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...