Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 Som han sa kunne han tenkt seg scrims, challenge de ! Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 Har ikke PS3 og livet mitt består ikke av Black Ops. Beklager. Lenke til kommentar
mrDave Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 (endret) Har ikke PS3 og livet mitt består ikke av Black Ops. Beklager. Av ren og skjær nysjerrighet, hvor gammel er du? Har fått inntrykk at du er 12-13 år gammel med god norsk, men med rare dog sterke meninger.... Edit: Så at du var 19..... Endret 18. januar 2011 av mrDave Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Vel, jeg er fullstendig klar over at jeg ikke er like god som de gutta. Jeg spiller nok ikke i nærheten så mye eller, jeg har akkurat nådd 5 prestige. Hørte han sa de var på 13, så har en god og lang vei og gå. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 spørs hvor lang tid du har brukt, tror mr engan har brukt 7 dager. 2,33 elns i kd og 2 i win ratio tror eg. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Aaaaaaaaah! Commando. Oh how i missed thee! Fant ut at Famas, faktisk var ett rimelig bra supplement til Commando. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Nemlig. Min ratio er ikke på 2,33 eller har en win rAtio på 2. Men å komme sÅ langt på den tiden er uansett imponerende Lenke til kommentar
BlastFM Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Fullstendig klar over det. Mente ikke at han var dårlig. Men synes videoen gir et dårlig bilde av hvor gode de egentlig er når de møter så dårlig motstand. De fleste med erfaringer fra spillet ville jo hatt en grei match mot det laget der. Du har helt rett i at det ikke var det beste laget vi spilte mot. Hvis jeg ikke tar helt feil sier jeg det vel også i videoen Jeg har flere videoer liggende som jeg legger ut så fort jeg er ferdig med dem, der er det noen med litt mer motstand. Setter pris på all tilbakemelding så det er bare å subbe og kommentere Ellers ønsker jeg alle en god kveld forhåpentligvis fylt med spilling BlastFM Lenke til kommentar
BlastFM Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Og ikke minst virka han som en rolig, avbalansert og hyggelig fyr. Behagelig stemme, og nøktern. Takk for hyggelig tilbakemelding BlastFM Lenke til kommentar
DeimY™ Faxzy ッ Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 http://www.youtube.com/watch?v=phJGJK_uvMY Svar her Lenke til kommentar
BlastFM Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Siden lyden var veldig lav og fargene kjedelige i den første videoen har jeg rendret den på nytt. Håper dette ser bedre ut http://www.youtube.com/watch?v=luP4Tm2--do 1 Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 (endret) Litt skarpt kanskje MEN du bør fortsette med og lage opptak fra kamper med kommentarer, kanskje taktiske tips til de som liker det( som meg ) Uansett keep up the good work Endret 19. januar 2011 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
Razorlight Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Noen som vet hva Updaten til Xbox Live var i dag? Lenke til kommentar
Toalettet Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 HvorsN er det jeg kan få klippa fra theatre til facebook/ youtube? Vedder 50 kr på at 100-vis lurer på det samme Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Liker uansett tanken på at de beste gjerne viser oss hvordan de spiller. Og som de andre sier så er det behagelig å høre på deg, kan faktisk slappe av å se på en skilla person som leker seg. Bare fortsett med å uploade og vise oss. Det er fremgang! 1 Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Yupp, helt enig i det:) Derfor jeg sa taktisk foreks, Få høre litt taktikker, spillestil, tips og tricks på baner. Har masse ideer, men jeg tørr aldri og gjøre noe sånt Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 flott! Selv om jeg har xbox blir jeg bare lei meg av å høre det der. Call of duty kommer mest sannsynlig til å slutte og selge spill til playstation, noe som er greit for de gir jo bare ut drit. Uansett er det leit at når en spillserie var så bra, så skal de bare drite i de beste spillene, og tjene mest mulig penger på det nye spillet før de bare driter i det og. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Det som er sant er at forsvinner serverne fro mw og mw2 så tjener de en god del penger vel og merke Lenke til kommentar
Liten Viking Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 http://www.youtube.com/watch?v=LseQfKaE8JI Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 flott! Selv om jeg har xbox blir jeg bare lei meg av å høre det der. Call of duty kommer mest sannsynlig til å slutte og selge spill til playstation, noe som er greit for de gir jo bare ut drit. Uansett er det leit at når en spillserie var så bra, så skal de bare drite i de beste spillene, og tjene mest mulig penger på det nye spillet før de bare driter i det og. Hmm, Playstation har en sikkerhetsfeil, som ødelegger spillet pga cheatere. Tror du virkelig Activision vil selge et spill, og første gang (og alle gangene etter det) du logger inn er spillet infisert av cheatere? Da hadde iallefall JEG ville hatt pengene mine tilbake. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå