Flux1 Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 Har ikke sjangs til å komme i prestige 15 her. Kunne gjort det i MW2 med mine 570timer Men ikke her Lenke til kommentar
Liten Viking Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 !!!READ THE FOLLOWING AND IF YOU FEEL THE SAME WAY REPOST THIS AS "Black Ops Lag Issue - Get 3Arc's Attention" IN A NEW THREAD UNTIL 3ARC RESPONDS!!! A few facts, before the forums decide to eat my post and log me out... again. Black Ops has some of the worst implemented latency compensation. Players with average to below average connections will either not notice this (average connection) or benefit from it (poor connection). Players with superior connections are punished by having their hit reg, as well as sync delayed by a seemingly arbitrary amount, in an attempt to normalize latency across all players in the lobby, while players with poor connections have their hit reg expedited. Meaning almost every face to face encounter is decided by who has the worst connection, as you are actually competing against the net code and not the individual. This can be remedied by saturating your bandwidth, which produces artificially high latency. Though, for those of us with a great deal of bandwidth, even that can be a chore. Just be mindful that you don't saturate to the point of affecting data packet transfer, as that will have a negative effect. That said, there is only so much you can do to increase you latency and you can only increase it so much. Even in games where every player has green bars, there is still a lot of compensation happening, as green bars no longer mean an acceptable amount of latency. In Black Ops, green bars range anywhere from 0 to ~300ms of latency. tl:dr - if you are having issues with other players magically dropping you with a single round after you have fired an entire magazine into them - SATURATE YOUR BANDWIDTH. In Black Ops, HIGH latency reigns supreme; while LOW latency (especially host) is punished. Those that say "get a better connection" are in fact the ones with sub par connections, don't listen to them. Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 Interessant. Det vil jeg prøve neste gang. Kjøre på en heftig torrent, gi den hele linje, og se hvordan det går når jeg gamer. Jeg opplever i hvertfall ingen host-fordel i Black Ops. Noe jeg må innrømme jeg gjorde da jeg spilte MW. Hvis jeg kom opp som Host i MW, følte jeg noe ganger at jeg var i God-mode. Alle slike face to face gikk i min favør. Lenke til kommentar
Liten Viking Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 Husk at du kan skru av nedlastingen når du er kommet inn i en match Lenke til kommentar
Erroneous Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 Black Ops på PC, kjøpte det for noen dager siden. Det er rimelig fett! Jeg har dog et problem, etter ca. en time med spilling fryser hele dritten. Noen andre som opplever det samme? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 Jeg har akkurat kjøpt xbox og jeg løftet den mens spillet var inni. Da greide den å ripe opp spillet, flott. Uansett, alt fungerer fint unntatt 2 baner (så langt, kan bli fler.) Det er Grid og Havana, det som er så kjipt er at det er competetive maps og da kan jeg ikke spille gamebattles hvis de ikke fungerer. Noen som har noen tips til å få spillet til å fungere skikkelig? Det er 2 riper på cden, i en perfekt runding. Kan prøve å ta et bilde hvis det hjelper. Hvis det ikke er noe å gjøre med får jeg noe garanti eller noe lignende? Lenke til kommentar
danielch Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 Prøv å installere spillet fra en annen disk, så bruker du din egen til å starte spillet. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 Kjent problem at du ikke skal røre Xboxen så lenge den er på og spillet går. Har vært noe som har dukket opp i det offentlige i ny og ne. Du kan prøve å få et nytt spill, men det står i manualen at du ikke skal gjøre det så sannsynligvis får du skylden for det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 Prøv å installere spillet fra en annen disk, så bruker du din egen til å starte spillet. Guide meg litt mer om det.. Lenke til kommentar
Erroneous Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 BO fryser ofte. Såo.. det er rett og slett bugga? Finfint Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 Prøv å installere spillet fra en annen disk, så bruker du din egen til å starte spillet. Guide meg litt mer om det.. Hvis du har en Xbox med harddisk. Så kan du innstallere spillet på harddisk. Det eneste Xbox krever så er den originale skiven i driven når du starter opp spillet. Så sjekker den at du har en original kopi av spillet. Men alt spillinnhold blir lastet fra harddisken. 1.Det du trenger er en frisk Black Ops plate. (Låne fra en venn). 2.Sett platen i Xbox, trykk "y" og vælg "Install to harddrive". Hele platen blir kopiert inn på harddisk. 3. Du leverer platen tilbake til din venn, og setter din egen plate i Xboxen. 4. Nå har harddisken alt data fra en uskadet plate, og den bruker kun starten av din plate til å sjekke at du har originalen av spillet. Resultatet blir en mye mer stillegående Xbox, raskere loadetid, og stripene i din plate gjør ikke at du ikke får spilt noen baner. Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 Du kan også få byttet din skadede kopi i en ny. Men det koster deg 15€uro og litt porto. Fyll ut følgende skjema og send inn med KUN dvd-platen. (De sender ikke cover og bruksanvisning i retur, så send KUN platen) Microsoft Replace Damaged Disc Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 Høres herlig ut, men trenger ikke hardisken den disken som det ble lagret fra? sikkert på at man kan bare bruke hvilken som helst disk etterpå? Hvis det er sant er jo det herlig Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 Den trenger samme disk som spillet er. Altså, du kan kopiere inn en kammert sin Blck Ops plate, og bruke din egen plate når Xbox sjekker etter originalen senere. Lenke til kommentar
Razorlight Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 Høres herlig ut, men trenger ikke hardisken den disken som det ble lagret fra? sikkert på at man kan bare bruke hvilken som helst disk etterpå? Hvis det er sant er jo det herlig Det fungerer. Hvis du ikke har harddisk, kan GameStop slipe den for 30kr. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 Kjøpte den nyeste xboxen med 250gb hardisk tror jeg? Lenke til kommentar
Liten Viking Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 Prøvde akkurat Madcatz Black Ops kontrollen, og den var mildt sagt ubrukelig. for det første så var den for stor, for det andre så får du ikke brukt "combat buttons" til noe nyttig, for det tredje så er det ikke "gummi" på thumbsticksene som det er på den orginale, så tomlene bare sklir av eller mister grepet. styr unna! Lenke til kommentar
Benjamin Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 Prøvde akkurat Madcatz Black Ops kontrollen, og den var mildt sagt ubrukelig. for det første så var den for stor, for det andre så får du ikke brukt "combat buttons" til noe nyttig, for det tredje så er det ikke "gummi" på thumbsticksene som det er på den orginale, så tomlene bare sklir av eller mister grepet. styr unna! Det gjelder vel generelt for Madcatz-utstyr. Selv har jeg veldig lyst til å kjøpe en Razer Onza. Den ser ut som den kan være veldig bra. Prisen hadde også sett veldig bra ut, om det ikke hadde vært for frakt+toll+mva. Lenke til kommentar
danielch Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 Jeg har en Madcatz Cyborg Black Ops Stealth Mouse. Den er herlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå