Christoffero89 Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 (endret) hee morroa er jo å gjøre det skikkelig:), har kommer til 28 på kino der toten Endret 11. januar 2011 av NinjaChriis Lenke til kommentar
DOG_50 Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 kommer de 4 zombie mapsa fra 5 til Live en eller annen gang eller får man spilt dem kun med hardnet edition? Lenke til kommentar
Denny Hamlin Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Har kommet 33 på Kino der toten, altså solo. Jeg synes at det er veldig lett å komme lengre når er to. Vi har kommet 32. Hvis husker jeg riktig da det var fire da vi kom 27 eller 28. Har det mye si antall zombie per runder med antaller personer? Jeg tenker høyt; Solo: 20 runder = 40 zombier Par: 20 runder = 60 zombier Fire: 20 runder = 80 zombier. Jeg gjettet bare grovt, jeg ville bare vise dere om dere skjønner bedre hva mente jeg egentlig. kommer de 4 zombie mapsa fra 5 til Live en eller annen gang eller får man spilt dem kun med hardnet edition? Jeg vet ikke om det vil komme på internettet. Jeg vil tro at det skjer flere måneder senere, kanskje aldri. Ihvertfall må du ha harderende edition, ja. Lenke til kommentar
Ooze Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Er det flere som har hatt samme problem som meg? Hver gang jeg lager en custom weapon class eller hva det kalles så resettes den hver gang jeg går til menyen så jeg må kjøpe alt på nytt hver gang jeg skal spille. Og alle filmene som blir spilt inn får jeg altid filfeil på da jeg skal se på dem. Flere som har vært borti dette? Lenke til kommentar
danielch Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 (endret) Skulle ønske det fantes en lengre versjon av denne http://www.youtube.com/watch?v=jEspzJ_Shh4 Har søkt igjennom alle iwd filene i hele spillet og fiksa waw headere i hele dag ;__; Fant forsåvidt denne i en litt lengre utgave enn vanlig: http://www.youtube.com/user/enqu4d?feature=mhum Endret 11. januar 2011 av Enquad Lenke til kommentar
sLR Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Mid / mid + søker clan, gjerne med nordmenn. Har ikke spesielt mye erfaring med Black Ops, og har egentlig bare blitt mye public, men ligger mer eller mindre alltid på top 2 i SND. Jeg har en god "gaming iq" og vil selv si at jeg er rimelig flink til å lese spillet. Uansett, hvis noen er intereserte så bare send meg en pm, er med på try-outs, eller eventuelt lage noe fra bunn av. Lenke til kommentar
danielch Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Du kan sikkert være med på en tryout hos oss (Respawn Gaming). Du har vel mulighet for Skype? Lenke til kommentar
sLR Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 (endret) Ja, det har jeg. : ) EDIT: bare add meg på skype, henkigaming ( Ja, ufattelig gammelt navn. ) Endret 12. januar 2011 av H4nk Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Ooze: Har opplevd det første du sier ja. Vet ikke hvorfor det skjer vel og merke Lenke til kommentar
Benjamin Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Noen som har dødd? In-game: ja, har en lei tendens til å falle død om rett som det er, men blir heldigvis reinkarnert etter et par sekunder. Real life: ikke enda nei, ikke særlig keen heller, har hørt at det er elendige respawns (praktisk talt umulig å komme seg tilbake dit du var). Vurderer dog Islam etter som de visstnok har en mod som gjør at du respawner sammen med 72 jomfruer (en jomfrudom som de visstnok ikke har planer om å beholde). Men her gjelder det å være raskt ute, før denne glitchen blir patcha. 6 Lenke til kommentar
CapitalSheep Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Spilte litt demolition (tror jeg). Enten er reglene her mongo eller så er det noen regler jeg ikke har fått med meg. Runde 1, defend vant. (1-0) Runde 2, defend vant. (1-1) Runde 3, defend vant (1-2). Og det ente opp med at laget tapte. Begge lagene var ikke nærheten i å ta en base. Likevell så tapte vi fordi det andre laget begynte som defend. Var forsatt en gøy runde da, men litt irriterende at vi tapte uten å fortjene det. Lenke til kommentar
Konamixx Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Reglene er ikke mongo. Må være banene. Er forøvrig random hvem som blir attack/defend i 3 runde. Slik var det jo også på banen Estate på MW2. Defend vant stort sett hele tiden om alle i en lobby var random. Lenke til kommentar
CapitalSheep Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Ok, har ikke spilt det så mye. De gangene jeg har spilt det har det virket som om det er annen hver gang. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Har et lite spørsmål angående prestige mode. Er det slik at når man unlocker prestige mode 1 så må man levle 50 ganger til for å nå prestige mode 2? Dvs. for å nå prestige mode 15 så må man levle 15*50 = 750ganger? Lenke til kommentar
Mariofrans Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Har et lite spørsmål angående prestige mode. Er det slik at når man unlocker prestige mode 1 så må man levle 50 ganger til for å nå prestige mode 2? Dvs. for å nå prestige mode 15 så må man levle 15*50 = 750ganger? jepp Det er vel egentlig 16*50 = 800 ganger fordi første 50 lvl's ikke teller som prestige. Lenke til kommentar
CapitalSheep Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Det er jo bare 19 244 800xp. Går fort det. Lenke til kommentar
Mariofrans Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Det er vel raskere enn 11*70 på mw2 Lenke til kommentar
CapitalSheep Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 På mw2 er det 26 781 700xp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå