Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Black Ops

Anbefalte innlegg

En cheat kan alltid være lagd "til det spillet".

Men du vet aldri om den fungerer, da det er umulig å teste dette før lanseringen.

Lei av cheatere? Gå over til konsoll. Det gjorde i allefall jeg.

Cheats i pc spilling er sterkt overdrevet av håpløst dårlige spillere, kjenner jeg blir irritert :tease:

Har over 1000timer med fps spill og har møtt cheaters en 5-6 ganger!

Min erfaring er at systemet blir kvitt de ganske kjapt..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kanskje ikke cheating, men ble mer eller mindre forbanna da en dust løper rundt med noobtube og sier "noob? who's getting the kills?"

Han trenger ikke engang sikte på meg, bare treffe i nærheten.. argh.

EDIT: Dette er i BFBC2, så kanskje bittelitt offtopic.

Endret av Jevrio
Lenke til kommentar

Cheats i pc spilling er sterkt overdrevet av håpløst dårlige spillere, kjenner jeg blir irritert :tease:

Har du spilt mer enn 2 runder mw2 etter jul?

Møter aimbottere så ALT for ofte. Og da mener jeg obvius cheatere ikke antagelser. oftest 1 hver dag. ofte 2-3 hver dag. minst 1 etter 3 dager med spilling(ikke in-game tid).

nokk Off topic! Har alltid følelsen av at jeg er i mw2 tråden når jeg leser BO tråden :/

Kommer det noen ordentlige bolt-action snipere til BO? som realoder ett og ett skudd som med f.eks. r700 i cod4 og ikke bare som intervention i mw2.

EDIT: på det klippet med 50.cal på highrise traff han sikkert forskjellige spillere på hvert skudd. Ikke noe som beviser at han traff samme person.

Endret av mhen93
Lenke til kommentar

Men du vet aldri om den fungerer, da det er umulig å teste dette før lanseringen.

Cheats i pc spilling er sterkt overdrevet av håpløst dårlige spillere, kjenner jeg blir irritert harhar.gif

LOL, da bør du sette deg mere inn i hvordan cheat fungerer. "Callofdutyhacks" har ikke blitt detecktet på 8 mnd i mw2. Skal love deg at det er utrolig mange som bruker cheat i mw2 nå.

Lenke til kommentar

det er bare at jeg har et elsk/hat forrhold til spillet. Hater IWnet, cheatere, alt nooby stuff som kommer av at det ikk er dedis, men elkser mye annet vet spillet som designet og følelsen når du dreper noen der som er helt anderledes enn i cod2/4/5...

Hadde bare ikke alt handlet om penger...

Lenke til kommentar

Så ikke spill dritten?

Selve spillet er jo en cheat i seg selv nesten..

Derfor spiller jeg nesten kun pwc med min klan.

Og, gud hvor godt det skal bli og få dedikerte servere igjen smile.gif

Man kan jo nesten begynne og tru at spillprodusenten står bak leaksjen til noen av cheatene. Cheat har jo blitt en storindustri. Kan nevne at en cheat har solgt over 2mill kontoer til en pris på 99$ pr kontocry.gif .

Det som er litt merkelig er at de har klar og lagd denne cheaten så bra at ingen andre har klart og hacke den.(at ingen andre har klart og stjele/kopiere cheaten)

Endret av cmf_Tiger
Lenke til kommentar

Cheats i pc spilling er sterkt overdrevet av håpløst dårlige spillere, kjenner jeg blir irritert harhar.gif

LOL, da bør du sette deg mere inn i hvordan cheat fungerer. "Callofdutyhacks" har ikke blitt detecktet på 8 mnd i mw2. Skal love deg at det er utrolig mange som bruker cheat i mw2 nå.

LOL?? Vet utmerket godt hvordan det fungerer, men mw2 er ikke et spill verdt og spille imo..

Sir seg selv det blir mye rart i et spill uten dedikerte servere. Men det er ikke representativt for gode fps spill.

Lenke til kommentar

ser for meg at det blir fullt av black ops montager/gameplay videoer på youtube, nå kan jo alle filme sitt gameplay.

Akkurat det er det jo både fordeler og ulemper med.

Men ja, eg rekner med at youtube blir spammet ned av dårlige gameplay videoer.

Fordelen med dette er at det kanskje blir mulig å finne enkelte skikkelig kule videoer sidan alt som skjer no blir lagra. Så når nokon får til å få headshot på 5 fiender med samme kule så vil det nå være mulig å finne videobevis for dette.

Lenke til kommentar

Jeg har programmert en aimbot til MW2 før..

Jada, ille flink du,.

Han sier vel heller at IWnet suger balle på å finne cheats..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...