Emils. Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Merkelig at folk som har 60 - 5 osv egentlig bare har kanskje 20 kills med gæveret dem bruker. Resten er killstreaks. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 (endret) jeg fikk ca10 på killstriken resten med FAL Endret 10. januar 2011 av NinjaChriis Lenke til kommentar
danielch Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 ikke på ps3! jeg har mic men den gikk tom for strøm og da kom 8 mic horer på høytalerne. veldig morsomt å ikke kunne mute de må mute hele anlegget så jeg slipper å høre på kvisetrynene. ER DET SÅ HARDT Å LAGE VOLUME FOR MIC? i mw2 så var ikke dette et problem! PS3 FTW. 1 Lenke til kommentar
Munty Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Hvorfor kan man bruke mic i det hele tatt i CoD sier bare jeg... Hvem overhodet har interesse av å snakke med ukjente folk når de spiller. Man snakker sikkert taktikk og nyttige ting, men majoriteten av de som spiller CoD er jo 14 år gamle gutter som høres ut som 10 år gamle gutter og sier masse dritt i micen som er totalt uinteressant for absolutt alle. Nei, hvis man skal snakke med noen, snakk med folk du kjenner og spiller sammen med og snakk over Skype, Mumble, Teamspeak eller liknende. Lenke til kommentar
mhen93 Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 jeg har de på pc'n. til Black ops? eller bare cod5 som alle andre Hater at alt skal handle om penger! Spill skal jo handle om å ha det gøy!! What? Har du missforstått hele bransjen eller? Spillindustrien setter jo pengerekorder i alt. Mest solgte første dag, mest omsetning første år. Mest forhåndsbestilte noen sinne osv..... Black Ops grusla jo filmindustrien med tanke på hvor mange penger de omsatte for første uken. Så hvis du tror det er ren barmhjertighet og underholdninslyst spillindustrien lever for, så anbefaler jeg deg Indie-games, og småspill som er gratis å laste ned. Hadde jeg vært sjef for Black Ops konseptet, hadde jeg melket millioner på millioner. Noe de faktisk gjør. Og de tjener sykt godt på det. Har jeg missforstått hele bransjen? nei, det har jeg ikke.. Det du nevner er jo akkuratt det jeg snakker om! Spillindustrien setter rekorder i alt. og det er også alt de tenker på når de lager spillet.. Når de lager spillet tenker de ikke "hvordan kan vi lage dette så bra som mulig, slik at også så mange som mulig vil kjøpe det?". de tenker istedet "Hvordan kan vi tyne ut så mye penger som bare overhode mulig av dette spillet, uansett metoder?" Så hvis du tror det er ren barmhjertighet og underholdninslyst spillindustrien lever for, så anbefaler jeg deg Indie-games, og småspill som er gratis å laste ned. Nei, jeg tror ikke det! Det jeg mener er at spill skal være morro for oss som spiller det, er det ikke derfor du spiller da? Selvfølgelig er det penger med i utviklingen av det, men når de pengene har så mye å si, at det går så til de grader ut over spillets kvalitet, da syntes jeg det har gått litt langt. Disse folkene tjener alledede milliarder på milliarder, men så skal de tyne ut de siste hundre tusen og driter langt i hvor mye dette går utover spillerne som faktisk har kjøpt spillene deres. Det sier jo litt når de har en såpass stor feil med spillet som dette lag-problemet, også nekter de for det, for å rette fokuset vekk fra det og kan fortsette å selge masse kopier og tillegspakker Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Lever spillet opp til forventningene? Jeg gikk godt for det de første 10 timene jeg spilte, men nå har jeg ikke rørt det på 1 måned. Og jeg føler ikke at jeg savner det eller går glipp av noe heller. Komt noen store forandringer, oppdateringer i det siste? Lenke til kommentar
Mr_Tiger Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Jeg sliter med mye støy i lyden, jeg begynner og lure på om det kan være mitt G35 headset som ikke takler spillet så bra. Er det flere som opplever det samme med G35? Noen som har forslag på hva det kan være? Lenke til kommentar
mhen93 Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 cod5 same shit. Jeg har de jo også på cod5, men hadde vært morro å prøve de med ny grafikkmotor og nye våpen.. Er det strømmvåpenet på Der riese der fortsatt?(hjerneteppe - husker ikke hva det heter) Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Jeg sliter med mye støy i lyden, jeg begynner og lure på om det kan være mitt G35 headset som ikke takler spillet så bra. Er det flere som opplever det samme med G35? Noen som har forslag på hva det kan være? Gå inn på lyd innstillingene og se om det har blitt forandret til "LOUD", sett det til "QUITE" om ja. Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Lever spillet opp til forventningene? Jeg gikk godt for det de første 10 timene jeg spilte, men nå har jeg ikke rørt det på 1 måned. Og jeg føler ikke at jeg savner det eller går glipp av noe heller. Komt noen store forandringer, oppdateringer i det siste? samme med meg, stoppet etter 1 måned, back to cod4 Lenke til kommentar
DeimY™ Faxzy ッ Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 cod5 same shit. Jeg har de jo også på cod5, men hadde vært morro å prøve de med ny grafikkmotor og nye våpen.. Er det strømmvåpenet på Der riese der fortsatt?(hjerneteppe - husker ikke hva det heter) Ray gun? Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 av og til må jeg si rc-xd er morro å bruke. jeg liker å terge fienden med den. kjører inntil de der de står og camper slik at de ser meg. de er på bilen og jeg eksploderer ikke før de prøver å løe men somregel gjør de ikke det da de vet de er død. EPIC 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 av og til må jeg si rc-xd er morro å bruke. jeg liker å terge fienden med den. kjører inntil de der de står og camper slik at de ser meg. de er på bilen og jeg eksploderer ikke før de prøver å løe men somregel gjør de ikke det da de vet de er død. EPIC Bruker ikke RC-XD som en killstreak, men det hender jo at jeg får den i CP'en. Må si meg enig i at den absolutt er morsom, men ikke særlig effektiv Lenke til kommentar
Ylajali Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 cod5 same shit. Jeg har de jo også på cod5, men hadde vært morro å prøve de med ny grafikkmotor og nye våpen.. Er det strømmvåpenet på Der riese der fortsatt?(hjerneteppe - husker ikke hva det heter) Ray gun? Tror han mener Wunderwaffe. Og ja, den er fortsatt med i Black Ops. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 (endret) av og til må jeg si rc-xd er morro å bruke. jeg liker å terge fienden med den. kjører inntil de der de står og camper slik at de ser meg. de er på bilen og jeg eksploderer ikke før de prøver å løe men somregel gjør de ikke det da de vet de er død. EPIC Bruker ikke RC-XD som en killstreak, men det hender jo at jeg får den i CP'en. Må si meg enig i at den absolutt er morsom, men ikke særlig effektiv samme her, får den stadig i care pack. skal spille nå med den som killstrike bare for poengenes skyld jeg bruker og sam turret nå som killstrike da den gir no SINNSYKT med poeng:) Endret 10. januar 2011 av NinjaChriis Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 av og til må jeg si rc-xd er morro å bruke. jeg liker å terge fienden med den. kjører inntil de der de står og camper slik at de ser meg. de er på bilen og jeg eksploderer ikke før de prøver å løe men somregel gjør de ikke det da de vet de er død. EPIC Bruker ikke RC-XD som en killstreak, men det hender jo at jeg får den i CP'en. Må si meg enig i at den absolutt er morsom, men ikke særlig effektiv samme her, får den stadig i care pack. skal spille nå med den som killstrike bare for poengenes skyld Spilte mot en som helt sikkert hadde rc-xd + hardline. Han fikk masse kills i begynnelsen av runden, og på slutten hadde han samlet en god del RC-XD som han kun brukte, holdt på å rive meg i håret når jeg ble drept av RC-XD'ens hans 3-4 ganger på rad XD Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Smart:P fuck trayarch! nå har jeg spilt 3 ruder på rad der spillet blir avbrutt mitt i! fiks serverne:@ Lenke til kommentar
Razorlight Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 (endret) Er det bekreftet at Der Riese kommer til Black Ops? Slik at man kan kjøpe det med Microsoft Points f.eks, eller som tilleggspakke i Steam.. Tror nok ikke jeg gidder å investere i Hardened Edition bare for det. Endret 10. januar 2011 av dreaMz Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 (endret) Skjønner ikke at folk syntes RC bil er gøyt. Det er det største dritet som er lagd og den personen som lagde det har jeg lyst til å kjøre RC bilen opp i ræven på han. Det er så ekkelt, patetisk og rett og slett idiotisk at noen bruker det dritet. Syntes dere det er gøy å kjøre? Kjør det i private match og slutt å irriter folk som bare vil ha det nogen lunde greit når man spiller. RC car, kjør til helvete. Endret 10. januar 2011 av Slettet-GlDE6z Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå