Konamixx Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 Jeg har deltatt ivrig i alle trådene på det offisielle forumet angående latency/out of sync/hit detection problemet, men har mer eller mindre gitt opp etter at Treyarch (JD_2020) uttalte at det overhodet ikke er noe galt med spillets lagg kompensering og at det ikke vil gjøres noe forsøk på å rette dette. Hva?! Har Treyarch uttalt seg om saken? Mer enn jeg trodde de noen gang skulle gjøre. Hvordan de klarer å prestere å si at det fungerer som det skal til tross for hundrevis av videoer som beviser det motsatte og flere tusen personer som daglig klager på forumet er for meg et mysterium. JD20_20 må forøvrig være den mest ubrukelige community manageren ever. Spydige kommentarer til folk som har brukt penger på spillet ditt kan du holde deg for god for, selv om de oppfører seg som idioter. I min jobb har det aldri blitt godtatt om en kunde ringte inn for å kjefte på at de ikke har fått varen og jeg bare svarte med spydige kommentarer. BO er nedgradert til dørstopper hos meg det er bra sikkert, og DLC blir aldri kjøpt. 1 Lenke til kommentar
bas Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 (endret) Ja, i DENNE tråden fra s.14 og kan du lese flere tilbakemeldinger fra han før han fant det for godt å stenge hele tråden. Legg også merke til hvordan han i ett av svarene påstår at "it's all in your heads" eller noe i den dur, akkurat som det ikke eksisterer og at haugevis med folk bare innbiller seg ting. Han refererer også hele tiden til theater mode og kill-cam, selv om brukerne har gjort det klart og tydelig en million ganger snart at theater mode og kill-cam ikke blir brukt som bevis i disse sakene, enda kverner han på.Provoserende er ordet. Første svaret hans er i sitatet under. First and foremost, I can assure you there is nothing wrong or unusual with the hit detection in Black Ops. The reason it is being brought into question with greater frequency than in previous COD titles is because we have new features that encourage and enable further scrutiny than ever before (namely, Theater). I saw a YouTube video where a player loaded a Wager Match in Theater Mode slowed down time, and showed his bullet traveling straight through his opponent's chest in One in the Chamber. Yet his opponent did not die, and winds up getting the kill instead. As you know, One in the Chamber is a One-Shot-Kill game mode, so the natural conclusion is that there is a bug with hit detection. In reality, it's the visual replay that is misleading you. The explanation lies within networking, and physics. The fact is, your Ping (latency between you and the Host) will affect what you think you see happening, and what actually happens in a match. Because Theater films are based on the Host's recordings of events, the visual disparity between what you see happening in the game from your perspective may differ from another player's (or more importantly, the Host's). This can result in occasions, like my example above, where misleading visual replays occur. Now, thanks to Theater, so many more people can go back, scrutinize, and upload their cases to YouTube and flood social media with questions. Whereas in past games, the debate stopped at shouting "GAH, stupid lag!" over the mic. Killcam works a little differently, but the same principles apply. Some people notice that a guy was *way* outside of Knife range, but still got the knife kill. This leads to another perception that there is problem with Knife hit detection. This can be especially visible in Game Winning Killcams that end with a knife, often times it looks like the knife comes nowhere near the guy, but it still gets the kill. Because especially when a player is already on the outer-boundaries of knife range, that extra half-step of disparity can really stick out like a sore thumb. The Bottom Line: You shouldn't use Killcam or Theater mode as justification for your kills / deaths. They are designed to be fun replay features for the game, not forensic science lab tools to make your case on YouTube and social media. Lag is something that frustrates all gamers sometimes. Network delays are a reality that all games and gamers must face. In Black Ops, we have Locale Matchmaking to help mitigate this, and are constantly refining our Host Selection and weeding out poor hosts over time. Ironically enough, the more you play, the better it gets! Hope that helps. -JD Endret 8. januar 2011 av bas Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 Noen tips til å levle raskest mulig? er nå i prestige 1 levl 27. slik ejg har spilt nå bruker jeg hvert våpen til 150 kills for å så bytte til annet våpen. Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 Det objektivt raskeste er kanskje å spille dom eller sabo, men i min erfaring er det raskeste å spille en gametype du er komfortabel med. Jeg føler jeg lenker raskest når jeg spiller Merc tdm. Lenke til kommentar
korehoret Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 Noen tips til å levle raskest mulig? er nå i prestige 1 levl 27. slik ejg har spilt nå bruker jeg hvert våpen til 150 kills for å så bytte til annet våpen. Fått ny account? Ser at du ikke har vært pålogga på 17 dager... Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 Det objektivt raskeste er kanskje å spille dom eller sabo, men i min erfaring er det raskeste å spille en gametype du er komfortabel med. Jeg føler jeg lenker raskest når jeg spiller Merc tdm. Spiller kun domination nå får no sykt med poeng. fått opptil 17 000 poeng hver runde:) prestiget i går og er nå på 27 Noen tips til å levle raskest mulig? er nå i prestige 1 levl 27. slik ejg har spilt nå bruker jeg hvert våpen til 150 kills for å så bytte til annet våpen. Fått ny account? Ser at du ikke har vært pålogga på 17 dager... Ny account der jeg kun har de jeg spiller mest med:P hva het du på psn på min gamle konto? Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 Et godt tips også NinjaChris er Strela launcheren. Den har jo 2 raketter. Og stort sett i hver runde skyter jeg ned ca 2 helikopter og 2-3 spy-planes. Et heli gir 400 og spyplane 150. Så hver runde sanker jeg ytterligere ca 1100 ekstra poeng med å sende et par raketter til værs. Lenke til kommentar
korehoret Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 Det objektivt raskeste er kanskje å spille dom eller sabo, men i min erfaring er det raskeste å spille en gametype du er komfortabel med. Jeg føler jeg lenker raskest når jeg spiller Merc tdm. Spiller kun domination nå får no sykt med poeng. fått opptil 17 000 poeng hver runde:) prestiget i går og er nå på 27 Noen tips til å levle raskest mulig? er nå i prestige 1 levl 27. slik ejg har spilt nå bruker jeg hvert våpen til 150 kills for å så bytte til annet våpen. Fått ny account? Ser at du ikke har vært pålogga på 17 dager... Ny account der jeg kun har de jeg spiller mest med:P hva het du på psn på min gamle konto? macgyver93 Lenke til kommentar
AlpineWhite Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 Trenger noen å spille med! Noen som har et party med 3-5 stykk som pleier å spille sammen ofte? Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 har alltid med meg en rakket launcher på assult klassen:) men har ku rpg til jeg får strelia. den sanker poeng no sykt:) Lenke til kommentar
Flux1 Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 Har de kommet med DevTools til pc? Husker at de sa at de ikke kunne ha de ferdig ved launch så de skulle vente helt til de ble helt ferdig med det. Men har ikke hørt/sett noe som helst etter det. Har også spurt JD20_20 på twitter, men ikke noe svar. Regnet med at han ikke svarte fordi det er sikkert mange tusen som spør ham. Begynner å lure på om det er fordi de ikke vil svare. Lenke til kommentar
claes Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 Har de kommet med DevTools til pc? Husker at de sa at de ikke kunne ha de ferdig ved launch så de skulle vente helt til de ble helt ferdig med det. Men har ikke hørt/sett noe som helst etter det. Har også spurt JD20_20 på twitter, men ikke noe svar. Regnet med at han ikke svarte fordi det er sikkert mange tusen som spør ham. Begynner å lure på om det er fordi de ikke vil svare. Ikke noe mer info en dette http://twitter.com/#!/JD_2020/status/17412310691749888 Lenke til kommentar
Flux1 Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 Når map-pack(s) kommer så regner jeg med at de vil koste det samme som i MW2, 100kr(+/-). Da vil jeg heller ha bra maps fra community som er gratis. Lenke til kommentar
Denny Hamlin Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Jeg er kanskje lat for ikke lese alle innleggene på tråden. Jeg håper at en av dere gidder bruke tid å svare. Her er mitt spørsmål, jeg er fan å spille Black Ops zombie-spillet. Hvordan kan jeg åpne Nacht der Untoten, Der Riese og de andre to baner som husker jeg ikke. Ihvertfall har jeg kjøpt COD5 maps pack 1,2 og 3 på PlaystationStore. Det har ikke kommet på listen på Black Ops zombie etter jeg har installet tre packene? Hva har jeg gjort en feil? Det betyr at jeg må kjøpe et CoD5 World of War spill? Slik får jeg spille fire banene på Black Ops? Takk for hjertelig om du svarer. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 (endret) lol, du har kjøpt de banene unødvendig. du må kjøpe black ops hardned edition eller hva den het for å få waw pakkene denne: http://www.play.com/Games/PlayStation3/4-/16117474/Call-Of-Duty-Black-Ops-Hardened-Edition/Product.html?ptsl=1&ob=Price&fb=0&searchstring=black+ops+ps3&searchtype=allproducts&searchsource=0&urlrefer=search Endret 9. januar 2011 av NinjaChriis Lenke til kommentar
Denny Hamlin Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Ah, takk for svaret. Det er bortskastet penger som jeg kjøpte tre packene. Jaja, sånt skjer. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 ja:/ syns man ikke kan kjøpe de banene og MÅ ha hardned edition. idiotiskt Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 de kommer sikkert etter hvert, slik får jo activision enda mer $$ Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Et spørsmål, er det slik at det er 4-player split-screen på konsollversjonene av spillet? Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Er på Xbox, vet ikke om PS3 har det også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå