Liten Viking Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 http://www.youtube.com/watch?v=d4W7QvkSPOo Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Herregud for en tosk. Han forsøker å høres voksen ut og slenger ut utrykk etter utrykk, men kommer aldri i mål. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Syns commando er et konge våpen, bedre enn ak47 til tider vil jeg si. Enig i den, Commando og AK er geniale i HC S&D...få våpen som du treffer så nøyaktig med gang på gang med Har ikke falt ut en gang ennå, så har ikke opplevd noe tull der. Unt: Python foreks. Siste pistolen på lista er også god:) Lenke til kommentar
mrDave Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 skufa over fuckings host situasjonen på one in the chamber! folk leaver raskt når de er død og det ende rmed hos migration eller conection interupted og jeg som vant 3000 fiikk ikkno. vent 5 fuckings sek til før man leaver! Host migration går på skinner på xbox. Har vel kun falt ut en kamp, da det var noe greier med xbox live. Anbefaler deg å skaffe en xbox som jeg gjorde. Beholder PS3en kun pga eksklusive titler. Jeg har min Playstation i DMZ, og jeg tar over som HOST hver gang under Host Migration hvis ingen andre er bedre enn meg. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Hva syns dere? forslag til munn og nese? 1 Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 6. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2011 Hva syns dere? forslag til munn og nese? Jeg syns det er copycat fordi ALLE har den. 1 Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Soo, jeg er ikke kreativ nokk til å finne på noe selv. sto mellom den, picachu og den gamle apple logoen i farger. uanett hva man tar blir det copycat Lenke til kommentar
danielch Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Kanskje fordi det er en YT tutorial på alle de emblemene du nevnte? Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Galt i å bruke de da? Lenke til kommentar
nichoBK Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Ny video ute! Er vel ikke akkurat en montage / minitage, men mer en mini edit. Ble ganske fornøyd med resultatet, men setter pris på allslags feedback http://www.youtube.com/watch?v=FzF0OomPa1o Setter også pris på om dere abonnerer på meg: http://www.youtube.com/user/TheNichoBK 1 Lenke til kommentar
danielch Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Galt i å bruke de da? Det blir ganske kjedelig i lengden. Lenke til kommentar
mrDave Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Er det noen som kunne filmet et gameplay på File Sharen min her? Lenke til kommentar
Munty Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Er det noen som kunne filmet et gameplay på File Sharen min her? Tja... Hva hindrer deg i å gjøre det selv? Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Galt i å bruke de da? Det blir ganske kjedelig i lengden. De aller beste ikonene er allerede tatt da.. ergo ganske få ikoner å lage som ikke er laget fra før av... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Ikke i nærheten engang, men uansett, den kuleste YT tutorialen er jo den Pokeballen ! Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Sliter med connection interaptions for øyeblikket, gjort det de siste dagene og. Selv om nettet er helt fint og andre spiller fungerer. Flere som har problemet? Lenke til kommentar
mhen93 Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 http://www.youtube.com/watch?v=d4W7QvkSPOo Hvis noen fra treyarch hadde sett dette hadde de nok fått en ganske god latter og lukka videoen før han i det hele tatt kom til poenget.. De har ikke tid til å sitte i 16 minutter å høre på han fortelle noe han kunne sagt på 1-2 min, mens han gjentar seg selv hele tiden fail video Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Hva syns dere? forslag til munn og nese? Ser den overalt. Ikke noe orginalt. Sliter med connection interaptions for øyeblikket, gjort det de siste dagene og. Selv om nettet er helt fint og andre spiller fungerer. Flere som har problemet? Yepp, får det ofte. Spillet også har begynt å krasjer og jeg må velge "safe mode" konstant. Lenke til kommentar
mrDave Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Er det noen som kunne filmet et gameplay på File Sharen min her? Tja... Hva hindrer deg i å gjøre det selv? har ikke pvr, er på ps3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå