saladin waits for alice Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Er det mulig å spille for mer enn 500cp på wagermatch på pc? Har ikke PC selv, men på Xbox 360 kan man spille High Roller under Wager Match, hvor førstpremien er 30,000 CoD-points om jeg ikke tar helt feil Vi har ikke fått high roller eller andre wager modes ennå på pc :/ Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 * Bannet fra Black ops norge tydeligvis. Hadde noen fine runder der, så er vel derfor Fjortissadmins. 2 Lenke til kommentar
mhen93 Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 1500 er vel minste på Pc, som jeg har sett. Man har høyere også, men minste er 1500. det er 3 stadier. en der du kan vinne 30 cp, en der du kan vinne 3000 cp og en der du kan vinne 30 000 Er det mulig å spille for mer enn 500cp på wagermatch på pc? Har ikke PC selv, men på Xbox 360 kan man spille High Roller under Wager Match, hvor førstpremien er 30,000 CoD-points om jeg ikke tar helt feil Hvis du går for 30.000, hvor mye satser du da? minster du 10.000 hvis du taper da? High roller har jeg aldri hørt om engang :S På pc satser du 500, kommer du på 3.får du 600, 2. 900 og 1.får 1500 det eneste som er av "modes" er ONC, SAS etc. Forresten, er det disse vanlige gametypene på highroller også? egentlig hørtes det litt mye ut å vinne 30 tusen på bare 1 kamp, da må du da satse ganske mye.. men alle disse andre tingene du kjøper koster det samme? 5.000 for clay osv.? Lenke til kommentar
Flux1 Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 (endret) 1500 er vel minste på Pc, som jeg har sett. Man har høyere også, men minste er 1500. det er 3 stadier. en der du kan vinne 30 cp, en der du kan vinne 3000 cp og en der du kan vinne 30 000 Er det mulig å spille for mer enn 500cp på wagermatch på pc? Har ikke PC selv, men på Xbox 360 kan man spille High Roller under Wager Match, hvor førstpremien er 30,000 CoD-points om jeg ikke tar helt feil Hvis du går for 30.000, hvor mye satser du da? minster du 10.000 hvis du taper da? High roller har jeg aldri hørt om engang :S På pc satser du 500, kommer du på 3.får du 600, 2. 900 og 1.får 1500 det eneste som er av "modes" er ONC, SAS etc. Forresten, er det disse vanlige gametypene på highroller også? egentlig hørtes det litt mye ut å vinne 30 tusen på bare 1 kamp, da må du da satse ganske mye.. men alle disse andre tingene du kjøper koster det samme? 5.000 for clay osv.? High Roller på wager match går bare på konsoll, desverre. Du satser vel 10.000 cp for å få sjangsen til å vinne 30.000. Vil tro det er vanskelig siden de som er villige til å satse så mye tror nok at de alle sammen er gode nok til å vinne. Med disse CoD-points du vinner kan du kjøpe akkurat det samme som med andre CoD-points, er ingen forskjell bortsett fra at det er mye vanskligere å vinne. edit: eneste grunnen til at jeg ikke spiller Wager match er fordi jeg vinner jo 4 ganger mer CP med 1 runde S&D eller Demolition, ingen vits i å kaste bort masse spilletid på wager match hvor jeg ikke engang får xp. Endret 5. januar 2011 av Flux1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 edit: eneste grunnen til at jeg ikke spiller Wager match er fordi jeg vinner jo 4 ganger mer CP med 1 runde S&D eller Demolition, ingen vits i å kaste bort masse spilletid på wager match hvor jeg ikke engang får xp. Helt enig, har aldri sett et helt vitsen med wager match på PC. Du vinner ikke mer enn på en normal runde, i tillegg er det en sjanse for at du taper CP istedenfor å vinne. Lenke til kommentar
Konamixx Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Fordi det er moro? Og noe helt annet enn de andre gamemodene. Hvorfor alt dette jaget etter cp? Du får jo altfor mye av det uansett. Lenke til kommentar
mhen93 Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 (endret) du vinner ikke så mye, men det er fett ganske kule konsepter med de gamemodsene syntes jeg Hva er det motsatte av highroller da? Lowroller? EDIT: nei, jeg syntes cp bare er noe som man har alt for mye av etter lvl 20, da er man rik til man sløser alt på masse wager matches som man taper med vilje Endret 5. januar 2011 av mhen93 Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Spiller wagermatch for morro skld, ikke for pengene... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Definisjon om hva som er gøy å spille er jo opp til hver enkelt :-) Men at det er andre game modes finnes det jo ingen tvil om, og burde absolutt vært med i beregningen min Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Jeg spiller wager match for ren moro, og syns på min side at det er bra at det er totalt distansert fra resten av spillet mht xp. Alle stiller HELT likt i wager matches, sånn rent bortsett fra connection. Lenke til kommentar
Konamixx Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Dvs vil jo si at ingen stiller likt med alle connection issues i det spillet Lenke til kommentar
Bu Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 (endret) *slett Endret 5. januar 2011 av Bu Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Fuckings horeunger som må leave når one in the chamber er ferdig. fikk ikke de 3000 cp jeg trengte! fuckigns unger Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 må si jeg ble skuffa over commando! Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 skufa over fuckings host situasjonen på one in the chamber! folk leaver raskt når de er død og det ende rmed hos migration eller conection interupted og jeg som vant 3000 fiikk ikkno. vent 5 fuckings sek til før man leaver! Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Hvilken gunner anbefaler dere som secondary til sniper våpen? Har brukt makarov en del. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 connection interupted IGJEN. hva skjer med spillet? Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Syns commando er et konge våpen, bedre enn ak47 til tider vil jeg si. Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 6. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2011 skufa over fuckings host situasjonen på one in the chamber! folk leaver raskt når de er død og det ende rmed hos migration eller conection interupted og jeg som vant 3000 fiikk ikkno. vent 5 fuckings sek til før man leaver! Host migration går på skinner på xbox. Har vel kun falt ut en kamp, da det var noe greier med xbox live. Anbefaler deg å skaffe en xbox som jeg gjorde. Beholder PS3en kun pga eksklusive titler. 1 Lenke til kommentar
Liten Viking Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Skjer med at etter Hot"fix" greia i går, så spiller jeg med folk fra USA, når jeg søker Local only? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå