mhen93 Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Tror mange er møkklei deg og Skal komme inn her å lege helt. Hold deg unna posten da om du bare ikke er så opptatt av statestikk så gjør det der ingen ting det.. Hvor mye cp får du i wager match på konsoll? er ikke det 30cp på førsteplass eller noe? Hvor mye koster ting da? si. f.eks. claymore, den koster 5.000 på pc, men den kan da ikke det hvis dere får så lite penger? på pc er det forresten 1500cp for førstepremien. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 det er 3 stadier. en der du kan vinne 30 cp, en der du kan vinne 3000 cp og en der du kan vinne 30 000 Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 1500 er vel minste på Pc, som jeg har sett. Man har høyere også, men minste er 1500. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 det er 3 stadier. en der du kan vinne 30 cp, en der du kan vinne 3000 cp og en der du kan vinne 30 000 Man vinner egentlig bare 20cp, 2000 cp og 20 000 cp. Men det er egentlig riktig det du sier Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 4. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2011 Nå gikk min NAT til strict. På xboxen er den open, og den har vært open på spillet lenge. Men i dag så ville den tydeligvis være strict. Noen som har en guide på hvordan jeg åpner alle porter for at NAT skal være open i BO på Xbox? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Søk på "din ruter" Open Nat type in Black Ops (på google ofc.) Lenke til kommentar
claes Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Jeg har forwardet 53, 80, 88 og 3074 (både TCP og UDP), alltid hatt open, hender den henger litt etter men da er det bare å kjøre nettverkstest på system settings Lenke til kommentar
Liten Viking Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 wow, er bare rundt 30 stykk som har flere kills enn meg i TDM på xbox live. gøy Lenke til kommentar
bas Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 (endret) Nå gikk min NAT til strict. På xboxen er den open, og den har vært open på spillet lenge. Men i dag så ville den tydeligvis være strict. Noen som har en guide på hvordan jeg åpner alle porter for at NAT skal være open i BO på Xbox? Har NAT først vært åpen en gang så løser det seg ofte bare med en reboot av routeren, har i hvertfall alltid gjort det for meg. Endret 4. januar 2011 av bas Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Når en sniper treffer meg i kassen/bein dør jeg med 1 fuckings skudd. Men når jeg bruker sniper og treffer, så dør de faen ikke! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 (endret) Dør aldri av hit i bena. Med mindre du er skada fra før. Endret 4. januar 2011 av Slettet-GlDE6z Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Okay, men jeg dør når de treffer meg i bryst. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Ja, det er riktig. Lenke til kommentar
Mr_Tiger Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Har et problem med at lyden lagger eller blir masse støy i den. Har ikke noen lagg i grafikken. Noen som har et forlsg på hva dette kan være. Har oppdatert lyd-drivrene. Lenke til kommentar
Flux1 Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Er det mulig å spille for mer enn 500cp på wagermatch på pc? Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 (endret) Ja, det er riktig. Da gjør jeg noe galt. Har testet ut alle sniper, og det tar det 3 skudd. 2 om jeg er heldig. En jævel dreper meg med Famas fra andre enden av kartet, mens jeg driver å skyte han med sniper. Treffer han 2 ganger, og han likevel står der. Endret 4. januar 2011 av AvidGamer Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 jeg har mange ganger one shota, med sniper Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 4. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2011 jeg har mange ganger one shota, med sniper Jeg har så og si bare one-shot one kill med sniperne. Utenom WA2000 1 Lenke til kommentar
Razorlight Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Er det mulig å spille for mer enn 500cp på wagermatch på pc? Har ikke PC selv, men på Xbox 360 kan man spille High Roller under Wager Match, hvor førstpremien er 30,000 CoD-points om jeg ikke tar helt feil Lenke til kommentar
Mr_Tiger Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Er det andre som har problemer med bakgrunnslydene? Det er 50% skurring og "snøvær"(sånn som var på tv i gamle dager) og 50% bakgrunnslyder som hakker. Utrolig irriterende. Lagde et lite demoklipp fra BO, men det går såklart ikke an å laste det opp(Prøver å linke account mot steam, men det funker ikke). Har du prøvd "/snd_restart" i console? Jepp. Ain't workin'! =/ Det rare er at jeg har Vista og Win7 på to forskj. harddisker på maskina, og spillet er lagt inn på begge. Og lyden lagger på samme måte på begge to! =/ Har det samme problemet selv. noen som har funnet ut av det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå