danielch Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Jeg syntes lyden i BO er ok. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Den kunne vært mye bedre, skuddene høres ut som laser pistoler. Den kunne vært mye bedre, skuddene høres ut som laser pistoler. Lenke til kommentar
Balli Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Den kunne vært mye bedre, skuddene høres ut som laser pistoler. Den kunne vært mye bedre, skuddene høres ut som laser pistoler. synes det høres ut som en kombo av paintball og softgun jeg. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Nå har faen meg Treyarch klart det fine. Når jeg kommer inn i en kamp hvor stillingen er 0 - 200, pleier jeg å leave, pga kampen er over og 0 vist å fortsette. Men før så registrerte ikke tape når jeg leava så fort, når derimot så registres det. Faen er så håpløpst, er for mange ikke min feil at jeg joiner en kamp som er ferdig om 3 min og i tillegg får tapet registrert. De fucker opp alt, seriøst alt Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 For min del er lyden veldig OK på Black Ops. Kanskje ikke så autentisk, men mye mer behagelig å høre på i lengden :-) Lenke til kommentar
Balli Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 kan da lett "snu" en kamp på 3min. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Nå har faen meg Treyarch klart det fine. Når jeg kommer inn i en kamp hvor stillingen er 0 - 200, pleier jeg å leave, pga kampen er over og 0 vist å fortsette. Men før så registrerte ikke tape når jeg leava så fort, når derimot så registres det. Faen er så håpløpst, er for mange ikke min feil at jeg joiner en kamp som er ferdig om 3 min og i tillegg får tapet registrert. De fucker opp alt, seriøst alt Slutt og spill da? Noen her har whina helt siden rundt side 200, slutt og spill, tror mange er MØKKLEI av å høre på alt maset. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 (endret) Tror mange er møkklei deg og Skal komme inn her å lege helt. Hold deg unna posten da Endret 4. januar 2011 av Emils1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Det med leavingen er spillere sin feil. Men det med lyden er fucket, ingen kan si at de har gjort en god jobb. Infinity Ward hadde god lyd, Treyarch sin er dårlig, den er rimelig dårlig. Lenke til kommentar
Razorlight Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Synes Treyarch har gjort en mye bedre jobb med lyden, enn Infinity Ward. Jeg spiller på Xbox og bruker TV-høytalere. Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Jeg alltid lurer på hvorfor ak47 høres forskjellige ut i hver eneste spill der ute, er det så vanskelig å sample lyden av ak som skyter? Lenke til kommentar
Ylajali Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Treyarch sine community managere + IW - Robert Bowling = Epic company. 2 Lenke til kommentar
CapitalSheep Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Synets lyden er grei jeg. Ikke den beste da. Spilte BC2 i ste. Fikk nesten vondt i hode av alle lydene etter å blit vant med BO. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Du sa det Amir Er du med i kveld forresten Amir? Lenke til kommentar
danielch Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 BO lyden er helt grei, men lydene i MW2 er myyye bedre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå