Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Black Ops

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-GlDE6z

Den kunne vært mye bedre, skuddene høres ut som laser pistoler.

Den kunne vært mye bedre, skuddene høres ut som laser pistoler.

Lenke til kommentar

Nå har faen meg Treyarch klart det fine. Når jeg kommer inn i en kamp hvor stillingen er 0 - 200, pleier jeg å leave, pga kampen er over og 0 vist å fortsette. Men før så registrerte ikke tape når jeg leava så fort, når derimot så registres det.

Faen er så håpløpst, er for mange ikke min feil at jeg joiner en kamp som er ferdig om 3 min og i tillegg får tapet registrert.

De fucker opp alt, seriøst alt

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

For min del er lyden veldig OK på Black Ops.

Kanskje ikke så autentisk, men mye mer behagelig å høre på i lengden :-)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Nå har faen meg Treyarch klart det fine. Når jeg kommer inn i en kamp hvor stillingen er 0 - 200, pleier jeg å leave, pga kampen er over og 0 vist å fortsette. Men før så registrerte ikke tape når jeg leava så fort, når derimot så registres det.

Faen er så håpløpst, er for mange ikke min feil at jeg joiner en kamp som er ferdig om 3 min og i tillegg får tapet registrert.

De fucker opp alt, seriøst alt

Slutt og spill da?

Noen her har whina helt siden rundt side 200, slutt og spill, tror mange er MØKKLEI av å høre på alt maset.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z

Det med leavingen er spillere sin feil. Men det med lyden er fucket, ingen kan si at de har gjort en god jobb. Infinity Ward hadde god lyd, Treyarch sin er dårlig, den er rimelig dårlig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...