Elefantmesteren Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Det er en grunn til at jeg har spillt MW2 hver dag siden release. spesielt slutten er morsom. hadde en med noe epic spawnkilling og, men det er dessværre tatt ned fra youtube nå.. Lenke til kommentar
danielch Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Simpel forklaring: Han spillte softcore og at alle skuddene penentrerte gjennom bomba. Når skudd penetrerer gjennom diverse objekter, vil skuddene nesten ikke ta skade på fienden i det hele tatt. Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 2. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2010 En 50cal hadde tatt deg ut gjennom en tanks om den hadde truffet ankelen din. Det er MØR. MATERIELL ØDELEGGENDE RIFLE. Men i dette spillet penetrerer den så vidt ribbeina. Lenke til kommentar
danielch Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 "The Intervention is available at level 4, when Create-A-Class is unlocked. The rifle has a low fire rate and high sway, but has high damage multipliers with varying levels of recoil. Extended Magazines doubles its 5-round capacity, which is the lowest of all sniper rifles. With Stopping Power, the weapon kills in one hit to the head, neck, chest and stomach. Without, shots to the stomach will not gain a kill, unless the target is already damaged. These only apply in normal circumstances, targets will require multiple hits when Painkiller, Last Stand or Final Stand is used. However, Headshots cancel out Last and Final Stand. With a Silencer, Stopping Power is needed to get any one-hit-kills, and even then, only Head-Chest shots will do so. In Hardcore, the weapon will always neutralize targets with or without Stopping Power, regardless of attachments, again unless Last Stand, Final Stand or Painkiller is being used by enemies. Due to this fact, other sniper rifles are recommended, as the Intervention's low rate of fire lets it down as other rifles can attain one hit kills while having higher rates of fire and low recoil - as well as higher magazine capacities. The rifle is the best to do the "Perfectionist" challenge due to its low magazine capacity. Also, it has a very quick Reload Cancel when reloading an empty magazine. Its ammo counter is filled as soon as the mag is taken out. The Intervention is statistically outclassed by the Barrett .50 Cal, sharing the same damage multipliers while having a slower rate of fire. Though the Barrett is limited by it's recoil, it can still hit follow-up shots significantly faster than the Intervention. Some people believe the Intervention is somehow more accurate, but there is no evidence to support this. Despite it's drawbacks, the Intervention is a popular weapon for it's bolt-action "feel," and is common among quick-scopers and people making montage clips. " 1 Lenke til kommentar
danielch Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 (endret) *Dobbeltpost* Endret 2. oktober 2010 av Enquad Lenke til kommentar
Flux1 Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Det er en grunn til at jeg har spillt MW2 hver dag siden release. Her er grunnen: (tatt fra profil) Alder:15 år gammel Men du er over 12 år, så egentlig for gammel til slike spill. Lo litt her. Har selv spilt det hele tiden siden det kom ut med litt pauser på noen uker til en mnd pga at spillet irriterer meg litt for mye av og til. anywaays ON TOPIC! Hvis BO får ett veldig stort irritasjonsmoment blir det RC-car tenker jeg. Siden den kun krever 3 kills og varer så lenge du vil. Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 2. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2010 Tror faktisk ikke den RC bilen blir irriterende. Pga du blir drept hvis du er for lenge i den. Lenke til kommentar
Flux1 Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Hadde vært bra om RC bilen ble borte eller sprang akkurat når du blir drept. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Eller det fortsatte den veien den kjørte når du døde, så de som er uheldige og være i veien dør da :!: Lenke til kommentar
Karmany. Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Haha, fortsetter over banen og treffer i spawnen til fienden. Bad ass multikill! Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Simpel forklaring: Han spillte softcore og at alle skuddene penentrerte gjennom bomba. Når skudd penetrerer gjennom diverse objekter, vil skuddene nesten ikke ta skade på fienden i det hele tatt. var den beste videoen jeg fant da. tror du hadde blitt ganske wtf og videoen med spawnkillingen ikke var tatt vekk. uansett, moro at duden fikk 7 hitmarkere, for så å bli sprayet ned over mappet, av et våpen med thermal. Lenke til kommentar
danielch Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Alle kan bli spawnkilla i CoD: MW2, like mye som i andre spill som COD4, BC2 (Ja, faktisk) osv. Men, back to topic. Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Alle kan bli spawnkilla i CoD: MW2, like mye som i andre spill som COD4, BC2 (Ja, faktisk) osv. Men, back to topic. så feil, så feil... Lenke til kommentar
voidDraw() Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Alle kan bli spawnkilla i CoD: MW2, like mye som i andre spill som COD4, BC2 (Ja, faktisk) osv. Men, back to topic. så feil, så feil... Tar du vekk BC2. Så ja Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Alle kan bli spawnkilla i CoD: MW2, like mye som i andre spill som COD4, BC2 (Ja, faktisk) osv. Men, back to topic. så feil, så feil... Tar du vekk BC2. Så ja FEIL. mw2 er 10x værre enn den værste spawnkilling i noen andre spill, synd jeg ikke kan bevise det, om han duden ikke tar opp videoen igjen. Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Trenger bare spille spillet 10min med fraps, så er det bevist.. iallefall i FFA. Tror jeg, har ikke spilt på veeeldig lenge, så er ikke sikker. Lenke til kommentar
Mr_Tiger Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Nå er en cheat allerede laget for dette spillet. De regner med at cheaten vil fungere noen få timer etter lanserings daton:( Lenke til kommentar
danielch Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 En cheat kan alltid være lagd "til det spillet". Men du vet aldri om den fungerer, da det er umulig å teste dette før lanseringen. Lei av cheatere? Gå over til konsoll. Det gjorde i allefall jeg. Lenke til kommentar
Karmany. Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Btw.. Intervention er ikke .50 cal, den er .408 cal Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Battlefield 2 er nummer en når det gjelder spawnkilling. Bare sånn at det er sagt. Unlimited granater for support er også fullstendig lol. Beste spillet jeg har spilt uansett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå