Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Black Ops

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg likte RC bilen, og som kopking nevnte så har den nok ganske mange begrensninger. Så vil ikke tro at den vil bli særlig "overpowered" Men den rakketen du kan styre derimot... Kanjse.

Dolphin dive vil jeg ikke uttale meg om enda, utenom at det så fett ut. Vil vite litt mer hvordan det fungerer i fire fight osv.

Også.. Ikke Famas G1, men Famas G2 Felin :tease: (Sorry, med du kjenner meg....)

Er ikke så inne på FAMAS, men sånn ser det ut..

EDIT: Så videoen om igjen, og så at det ikke er en F1 eller G1. Men som du sier en G2 Felin.

Endret av TheKopKing89
Lenke til kommentar

Nå blir det jo dedikerte servere uansett, men regner med at spillet kjøres gjennom Steam uansett.

At det blir dedikerte er bare rykter, så det tar jeg ikke så seriøst enda. Håper inderlig at det blir dedikerte server.

Treyarch bekreftet det på E3 i ett intervju. Du finner det nok på youtube. Det ligger vel ett 3-4 forskjellige intervjuer av dem på youtube.

http://www.computerandvideogames.com/article.php?id=246438

Endret av TheKopKing89
Lenke til kommentar

Jeg syntes det liga veldig på MW2, noe jeg sytes er bare bra! Likte ikke grafikken til BC2 så godt, men vet ikke helt hvorfor.. litt for tegnefilm-aktig på en måte :ermm:

Mener de sa att dette er basert på ekte våpenmodeller og utstyr som ble utviklet for bruk under den kalde krigen. Syntes RC car er ett temmelig merkelig konsept. Og om den er radiostyrt, så har man vel radiostyrt bomba på den også. Noe annet hadde vært snodig IRL. :hmm:

En gjannomgang av hvilke våpen som er bekreftet i spillet osv finner man her.

Her er kart over Launch og Summit btw;

bominimapsfinal.png

Endret av Karmany1234
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...