itzTheTruth Skrevet 11. august 2010 Forfatter Del Skrevet 11. august 2010 Famas G1 to be exact Hehe, alt jeg bryr meg om før spillet er ute er å finne våpen i trailerne. Må rette på deg selv også da Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 11. august 2010 Forfatter Del Skrevet 11. august 2010 (endret) Jeg likte RC bilen, og som kopking nevnte så har den nok ganske mange begrensninger. Så vil ikke tro at den vil bli særlig "overpowered" Men den rakketen du kan styre derimot... Kanjse. Dolphin dive vil jeg ikke uttale meg om enda, utenom at det så fett ut. Vil vite litt mer hvordan det fungerer i fire fight osv. Også.. Ikke Famas G1, men Famas G2 Felin (Sorry, med du kjenner meg....) Er ikke så inne på FAMAS, men sånn ser det ut.. EDIT: Så videoen om igjen, og så at det ikke er en F1 eller G1. Men som du sier en G2 Felin. Endret 11. august 2010 av TheKopKing89 Lenke til kommentar
Mr_Tiger Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 Hvordan blir det med serverene denne gangen? Håper de kutter ut dette med steam, får det fungerer svært dårlig. Håper også at dette spillet ikke blir totalt ødelagt av cheatere som MW2 har blitt. Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 11. august 2010 Forfatter Del Skrevet 11. august 2010 Cheatere finner du alltid på PC, men håper for PC-spillernes del at det ikke blir like gale som MW2. Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 Hvordan blir det med serverene denne gangen? Håper de kutter ut dette med steam, får det fungerer svært dårlig. Håper også at dette spillet ikke blir totalt ødelagt av cheatere som MW2 har blitt. det var IWnet som ødela mw2, ikke steam? Lenke til kommentar
Ylajali Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 (endret) Nå blir det jo dedikerte servere uansett, men regner med at spillet kjøres gjennom Steam uansett. Endret 11. august 2010 av Zebraskin Lenke til kommentar
Mr_Tiger Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 Nå blir det jo dedikerte servere uansett, men regner med at spillet kjøres gjennom Steam uansett. At det blir dedikerte er bare rykter, så det tar jeg ikke så seriøst enda. Håper inderlig at det blir dedikerte server. Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 11. august 2010 Forfatter Del Skrevet 11. august 2010 (endret) Nå blir det jo dedikerte servere uansett, men regner med at spillet kjøres gjennom Steam uansett. At det blir dedikerte er bare rykter, så det tar jeg ikke så seriøst enda. Håper inderlig at det blir dedikerte server. Treyarch bekreftet det på E3 i ett intervju. Du finner det nok på youtube. Det ligger vel ett 3-4 forskjellige intervjuer av dem på youtube. http://www.computerandvideogames.com/article.php?id=246438 Endret 11. august 2010 av TheKopKing89 Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 at serverne er dedikerte er 100% sikkert. Lenke til kommentar
Karmany. Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 (endret) Jeg syntes det liga veldig på MW2, noe jeg sytes er bare bra! Likte ikke grafikken til BC2 så godt, men vet ikke helt hvorfor.. litt for tegnefilm-aktig på en måte Mener de sa att dette er basert på ekte våpenmodeller og utstyr som ble utviklet for bruk under den kalde krigen. Syntes RC car er ett temmelig merkelig konsept. Og om den er radiostyrt, så har man vel radiostyrt bomba på den også. Noe annet hadde vært snodig IRL. En gjannomgang av hvilke våpen som er bekreftet i spillet osv finner man her. Her er kart over Launch og Summit btw; Endret 11. august 2010 av Karmany1234 Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 11. august 2010 Forfatter Del Skrevet 11. august 2010 Finner ingen gjennomgang av våpen på linken du poster. Her kan man se litt av hvert som blir å finne i spillet http://callofduty.wikia.com/wiki/Call_of_Duty:_Black_Ops Lenke til kommentar
Jokkas Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Sier en ting: fyyyyyyy %#&@ Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 12. august 2010 Forfatter Del Skrevet 12. august 2010 Mener du det positivt eller negativt? Lenke til kommentar
Jokkas Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Negativt, en radiostyrt bil? Trodde det var kødd helt til jeg så at callofduty hadde postet den på youtube... Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 12. august 2010 Forfatter Del Skrevet 12. august 2010 (endret) Negativt at den er med i spillet, eller negativt det videoen promoterer? Altså at du får det med en tilsvarende i Collectors edition. De må virkelig klare å balansere denne bilen. Endret 12. august 2010 av TheKopKing89 Lenke til kommentar
Jokkas Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Negativt at den er med i spillet, så du eksplosjonen i vidioen? Lenke til kommentar
Hakasu Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Husker de hadde noe lignende i James Bond: Nightfire for en del år siden.. Får håpe den blir balansert, hvis ikke blir den nok litt kjip. Lenke til kommentar
Karmany. Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Den har jo noen ulemper også. For det første blir jo den som styrer den ubeskyttet, og for det andre er den sikkert lett å skyte. Håper de har laget det sånn att den sprenger om den kræsjer i en vegg f.eks også Lenke til kommentar
Ylajali Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Nuke på hjul. Dette blir fun. Lenke til kommentar
DeimY™ Faxzy ッ Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Hva er killstreakene?? Jeg vet att 3: Rc. 4: carepacket. 5: predator missle??? Er det bare dei? Eller må du få hellikopter og sånt i carepacket? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå