Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Black Ops


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva fokuserer folk på her inne? Skulle gjerne sett hva folk spiller for. Om det er for å vinne, ha det gøy, eller KDr.

 

Personlig ligger mitt fokus på å vinne. Nettopp gått over til Xbox, og min Win/loss er foreløpig 7.33.

 

Jeg spiller ofte med med party, men vi er sjeldent fullt party. Så hvis du er over 20, går for å vinne hver eneste kamp og har headset så send meg en pm med din gamertag.

Hadde du vært over 20, så hadde jeg lagt deg til, har forøvrig nesten ingen å spille med.

 

Fokuset mitt går vel på å ha det gøy, og det å sette objektiver til de grads høyere enn K/D ratio.

Lenke til kommentar

Vurderer kjøpe blackops til xbox, er det verdt det for en veldig casual gamer som kun spiller et par timer i uka? Har som regel ikke tid til mer pga kjerring og unge. Kanskje dere vil anbefale et annet multiplayer spill med spillbarhet istedet? Til xbox altså..

Spilte en del mw2 på pc, men måtte gi meg pga ryggen ikke klarer sitte i rett opp og ned i mer enn en halvtime av gangen, så nå trenger jeg et konsollspill. (+ jeg har snart rundet donkeykong som kjerringa fikk til jul =)

Lenke til kommentar

Vurderer kjøpe blackops til xbox, er det verdt det for en veldig casual gamer som kun spiller et par timer i uka? Har som regel ikke tid til mer pga kjerring og unge. Kanskje dere vil anbefale et annet multiplayer spill med spillbarhet istedet? Til xbox altså..

Spilte en del mw2 på pc, men måtte gi meg pga ryggen ikke klarer sitte i rett opp og ned i mer enn en halvtime av gangen, så nå trenger jeg et konsollspill. (+ jeg har snart rundet donkeykong som kjerringa fikk til jul =)

 

Hvis du likte MW2 så kommer du ikke til å velge feil med Black Ops. Når det gjelder andre alternativer så ville jeg anbefalt Halo Reach og BF Bad Company 2. I motsetning til COD, så vil lagspill gi tydelig utslag i disse spillene. Bad Company 2 har ikke det samme høye tempoet som de to andre, så hvis det er viktig ville jeg droppa det. Halo Reach har et bredt spekter av våpen, men er allikevel godt balansert. Det er også et spill som er mer krevende av ferdigheter for å komme inn i det, siden det tar så lang tid å drepe folk.

Lenke til kommentar

Vurderer kjøpe blackops til xbox, er det verdt det for en veldig casual gamer som kun spiller et par timer i uka? Har som regel ikke tid til mer pga kjerring og unge. Kanskje dere vil anbefale et annet multiplayer spill med spillbarhet istedet? Til xbox altså..

Spilte en del mw2 på pc, men måtte gi meg pga ryggen ikke klarer sitte i rett opp og ned i mer enn en halvtime av gangen, så nå trenger jeg et konsollspill. (+ jeg har snart rundet donkeykong som kjerringa fikk til jul =)

Hvis du likte WaW så kommer du ikke til å velge feil med Black Ops.

 

Måtte bare rette litt, det er en skam å sammenligne dette spillet med klassikere som Modern Warfare ;) Liker du Treyarch liker du sikkert BLOPS, liker du Infinity Ward (slik som meg) så er det ikke sikkert du liker dette spillet så godt (slik som meg). Mest p.g.a i mine øyne game breaking bugs som elendig hit detection/ute av sync problemer som en del sliter med (andre ikke).

Endret av bas
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Tipper dette hører litt hjemme på Xbox-delen av forumet, men siden det ikker så veldig mye aktivitet der, så here it goes: Turtle Beach X11

 

Er dette verd pengene?

 

Er seg eier av Turtle Beach X11. Kjøpte de på Elkjøp i November. Synes de gir god valuta for pengene, enkelt å koble og samtidig som både IN-game og LIVE-chat lyden samlet. Det eneste negative jeg har å si om denne er at når du ikke spiller så lager den en buzz lyd (kan søke det opp og du ser at dette er et problem som Turtle Beach er klar over), men in game vil du ikke merke lyden. Ei heller når du snakker med noen du har i party, så for meg er ikke lyden er problem, men det er den nok sikkert for noen. De ligger en gunstig prisklasse og gir god lyd fra seg og de kan brukes til PC. De har bare Stero lyd, som kan gi noen ulemper, men du kan kjøpe et adapter som gir det 5.1/7.1 lyd i headsettet. Så du har muligheter. Men de fungerer helt topp til spill som COD.

 

Du har også disse her: http://www.maxfps.no/product_view.aspx?productid=3124

Skal visstnok være veldig komfortable og gi god lyd, har dog ikke prøvd dem. Den har også LIVEMix som skal skru opp og ned lyden etter hvordan støyet er mellom XBL Chat og In-Game sound. Det skal faktisk fungerer ganske bra og.

 

Tritton er hvertfall skikkelige greier, om du velger Tritton Ax Pro eller Tritton Ax 720. Turtle beach vet jeg derimot ingenting om..

 

De er ihvertfall dyre. 1500 for den billigste av dem er vel i overkant å betale for headset når man har gode kandidater til under 1000 lappen.

Lenke til kommentar

Tipper dette hører litt hjemme på Xbox-delen av forumet, men siden det ikker så veldig mye aktivitet der, så here it goes: Turtle Beach X11

 

Er dette verd pengene?

 

Er seg eier av Turtle Beach X11. Kjøpte de på Elkjøp i November. Synes de gir god valuta for pengene, enkelt å koble og samtidig som både IN-game og LIVE-chat lyden samlet. Det eneste negative jeg har å si om denne er at når du ikke spiller så lager den en buzz lyd (kan søke det opp og du ser at dette er et problem som Turtle Beach er klar over), men in game vil du ikke merke lyden. Ei heller når du snakker med noen du har i party, så for meg er ikke lyden er problem, men det er den nok sikkert for noen. De ligger en gunstig prisklasse og gir god lyd fra seg og de kan brukes til PC. De har bare Stero lyd, som kan gi noen ulemper, men du kan kjøpe et adapter som gir det 5.1/7.1 lyd i headsettet. Så du har muligheter. Men de fungerer helt topp til spill som COD.

 

Du har også disse her: http://www.maxfps.no/product_view.aspx?productid=3124

Skal visstnok være veldig komfortable og gi god lyd, har dog ikke prøvd dem. Den har også LIVEMix som skal skru opp og ned lyden etter hvordan støyet er mellom XBL Chat og In-Game sound. Det skal faktisk fungerer ganske bra og.

 

Tusen takk for all informasjon om headsettet. :) Blir nok til at jeg bestiller det idag.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z

Dyre kanskje, men antar at det blir vel brukt. Jeg har det og er rimelig fornøyd at jeg kjøpte det, valgte det fremfor turtle beach. Uansett hvis du tenker på å soundwhore så er vel det nesten umulig i black ops. MEN man kan høre reloading over hele banen på dette spillet, ganske latterlig og forferdelig til kompetitiv spilling.

Lenke til kommentar

Så reloading høres overalt, men fotlyder kun om de blir plassert opp i rumpen på deg?

Impressive Treyarch.....

Kjøpte meg Astros med mixamp selv. Nydelig lyd og helt helt rå på MW1/2, BO not so much.

 

Vel, hva kan man forvente av Treyarch? De har nå 2 ganger prøvd å patche skritt lyden/ninja pro uten å få det til. Drukner vel i alle andre problemene med dette spillet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...