Laughing Madcap Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 Synd spillet ikke finnes til MAC da Mac er SÅÅÅÅÅÅÅ mye bedre enn PC. Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 Og siden vi alle har lyst til å kose oss i 2011 med forum og mange positive poster anbefaler jeg at vi roer litt ned sirkuset og holder oss til saklige diskusjoner på rett plass om man skal diskutere hvilken konsoll eller pc / mac som er best for å spille CoD : Black ops på. Vi bør kunne få til å respektere at alle har forskjellig smak her på forumet, noen liker å spille på konsoll mens andre liker å kose seg med mora til han som eier pcen Godt Nyttår! 1 Lenke til kommentar
danielch Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 (endret) Så konsollkrigen var ferdig? https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1286226 GOGOGO!!! Endret 31. desember 2010 av Enquad Lenke til kommentar
DeimY™ Faxzy ッ Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 http://www.youtube.com/watch?v=4wYppxL4tIU Lenke til kommentar
mhen93 Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 nå syntes jeg ikke dere skal uroe dere så mye for at andre spiller på en annen konsoll, det ligger mest penger der uansett. er det noen som kan uroe seg er det pc spillerne, der utviklerne begynner å drite i den platformen Lenke til kommentar
DeimY™ Faxzy ッ Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 (endret) Godt nytt år Endret 31. desember 2010 av NorskeLego Lenke til kommentar
mhen93 Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 Godt nyttår alle sammen! (PS: tror faktisk det gjelder alle platformer nå ) Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 @Emils1 Hvordan kan man beregne sånt? Har ikke 360 10x spillere også, blir det ikke litt urettferdig sammenligning da, og forresten, hvem bryr seg? xD Tviler på at det er slik X konsoll bruker er dummere genetisk enn Y konsoll bruker -_- Bruk tiden og energien dere bruker på forumet til spilling. Les hva han skriver da. Han skriver jo at PS3 har bedre spillere. Du bryr deg tydeligvis siden du blander deg inn å drar inn PC uten at det i det hele tatt var med i diskusjonen. Lenke til kommentar
Iceman22 Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Er savegamen til black ops lagret på steam sine servere? Dvs, er alt som før når jeg starter spillet på en helt annen pc på samme brukerkonto? Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Godt nytt år. I natt prestiga jeg for første gang på black ops Aimen ble litt bedre med litt rødvin innabords. Kan ikke si det samme for 10 år siden, da jeg gamet CS på nyttårsaften med hjemmelaga vodka, haha. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Jeg sier at ps3 sine beste spillere er bedre enn xbox sine beste spillere. Tenkte ikke generelt på public for der har jeg ingen formening om, public for meg er boss. Lenke til kommentar
Flux1 Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Er savegamen til black ops lagret på steam sine servere? Dvs, er alt som før når jeg starter spillet på en helt annen pc på samme brukerkonto? På multiplayer, ja. Tror ikke det er sånn for singleplayer. Lenke til kommentar
Mr_Tiger Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 [quote name='Slettet-GlDE6z' timestamp='1293902611' post='16704695'] Jeg sier at ps3 sine beste spillere er bedre enn xbox sine beste spillere. Tenkte ikke generelt på public for der har jeg ingen formening om, public for meg er boss. LOL. Du kan ikke være gamle karen? Pappa`n min er sterkere enn din. ps! Noen ganger burde dette forumet her ha 18 års grense:) Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Jeg sier at ps3 sine beste spillere er bedre enn xbox sine beste spillere. Tenkte ikke generelt på public for der har jeg ingen formening om, public for meg er boss. Bevis det Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 hvem bryr seg, pc sine beste spillere er bedre uansett. *trollface* Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Jeg har aldri snakket om pc. Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Hva har det med saken at du ikke har snakket om PC? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Han skriver: Hvem bryr seg, tenker han mente det mot meg? Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 jeg bare kødda, derfor jeg skrev trollface. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå