Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Black Ops


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvorfor synets spillet det gir mening å la meg spawne midt i motstanderens sin base på nuke town nesten hele tiden? Lurer på hva utviklerene spiste da de lagde deler av dette spillet.

Når hele mappet er "dekket" med spillere, la oss si 2 på ene siden, 2 på andre siden og 2 i "midten", hvor ellers skulle du spawnet? Og når folk dør så mye så blir man mer eller mindre nødt å spawne et sted som ikke er så trygt

Lenke til kommentar

Noen som kunne tenkt seg å lage en klan?

Jeg vil gjerne også joine andres klaner :p

 

Generelt så går klaner som blir laget på forum som dette opp som en løve og ned som en skinnfell, dvs. masse ståk og halleluja stemning ei uke eller to før alt surner. Jeg anbefaler deg å oppsøke dedikerte clan sider ala Gamebattles, Console Gaming etc., der er det som regel egne rekrutteringstråder hvor du sikkert kan få prøvespille sammen med folk.

 

Hvis ikke er det bare å søke litt her på forumet, skal vel være noen klaner som har medlemmer her.

 

Alpine White, nydelig BMW farge (litt off topic) :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z

Du kan få en tryout hos oss, sliter litt med gamebattles nå for vi har blitt bannet uten grunn :/? Uansett, hvis du vil (ps3) add: exlip-badekuk. Tryouten er 2v2 search, du kan ha en venn som lagkamerat eller en av oss. best av 3 matcher på nuketown, firing range og nuketown.

Lenke til kommentar

Noen som kunne tenkt seg å lage en klan?

Jeg vil gjerne også joine andres klaner :p

 

Generelt så går klaner som blir laget på forum som dette opp som en løve og ned som en skinnfell, dvs. masse ståk og halleluja stemning ei uke eller to før alt surner. Jeg anbefaler deg å oppsøke dedikerte clan sider ala Gamebattles, Console Gaming etc., der er det som regel egne rekrutteringstråder hvor du sikkert kan få prøvespille sammen med folk.

 

Hvis ikke er det bare å søke litt her på forumet, skal vel være noen klaner som har medlemmer her.

 

Alpine White, nydelig BMW farge (litt off topic) :)

 

Takk for et bra svar!

btw jeg elsker den fargen, serlig på nyere 3 serie =)

Lenke til kommentar

Det må umulig virke da det blir alt for store fordeler med tastatur og mus mot en håndkontroller.

 

det jeg og tenkte, men har jo ikke prøvd :p

 

http://www.gameranx.com/updates/id/500/article/mouse-and-keyboard-support-for-all-ps3-games-using-eagle-eye/

 

http://www.mademan.com/mm/how-use-mouse-and-keyboard-ps3.html

 

Fungerer det ;)

Endret av Emils1
Lenke til kommentar

Prøv search and destroy, ofter ender det med 4-3 (7 runder) og det tar ofte sin tid.

 

Spiller du mye HC S&D?

 

Spiller personlig mye på Ex35-klanen sin server, hittil den beste S&D HC-servern jeg vet om.

 

Skulle prøvd og finne meg en klan ja, spiller man mye wars så er det langt bedre trening enn public ja.

Endret av Amanita Muscaria
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...